پارس ناز پورتال

این زن عجیب با عروسک ها شوهر خود را فراری داد + عکس

این زن عجیب با عروسک ها شوهر خود را فراری داد + عکس
هزینه بیش از 12 هزار پوند برای تهیه عروسکهایی شبیه نوزاد انسان توسط زنی که خود مادر 5 فرزند است مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آوردی است و حتی این فرضیه که آیا وی بیمار روانی است را بر سر زبانها انداخته است.به گزارش پارس ناز وقتی به آلیس وینستون که مادر5 فرزند است گفته شد به خاطر حفظ سلامتی اش دیگر نمیتواند بچه دار شود او تصمیم گرفت از راه دیگری خانه اش را پر از بچه کند.
 
 
این مادر39 ساله برای حفظ سلامتی اش هزاران پوند صرف کرد تا عروسکهایی شبیه نوزاد انسان بخرد و نگهداری کند.وی که عاشق بچه است مدت 7 سال و صرف 12 هزار پوند خانه اش را پر از نوزاد کرده است. هرکدام از این عروسکها تا 1200 پوند قیمت دارد. او اولین عروسک را به قیمت 180 پوند خرید و نامش را امیلی گذاشت. تا چند ماه بعد تعداد این عروسک ها به 13 تا رسید و همسرش زمانی که دید او دست بردار نیست و قصد دارد همچنان به این کار ادامه دهد خانه را ترک کرد اما سه فرزند او همچنان با او زندگی میکنند و دو فرزند بزرگترش از خانواده مستقل زندگی میکنند.
 

این زن میگوید احساس نزدیکی زیادی به این عروسکها میکند.او آنها را پوشک میکند، میشوید، میخواباند و به نوبت به گردش روزانه در شهر میبرد. وی معتقد است این عروسکها کاملا زنده به نظر میرسند و او از اینکه برای این عروسکها مثل یک مادر کار میکند خوشحال است. او حتی به بچه هایش اجازه نمیدهد به این عروسکها نزدیک شوند.
 
 
او میگوید از اینکه شوهرش درکش نمیکند ناراحت است و با اینکه عاشق بچه هایش است اما اجازه نمیدهد چیزی بین او و عروسکها فاصله اندازد.وی تاکید میکند بیمار روانی نیست و می داند این نوزادان واقعی نیستند و بچه های واقعی اش را خیلی بیشتر از عروسکها دوست دارد.