پارس ناز پورتال

مدل 80 ساله به تیتر اول رسانه های مد تبدیل شد + عکس

مدل 80 ساله به تیتر اول رسانه های مد تبدیل شد + عکس
آخرین حضور روی سن مربوط به 60 سال پیش است اما به نظر میرسد او قصد جدا شدن از دنیای مد را ندارد او در سن 80 سالگی دوباره به عنوان یک مدل مشغول به کار شده است.به گزارش پارس ناز او کارش در این زمینه را در دوران نوجوانی آغاز کرده است و بعد از چندین حضور در جشنواره های محلی این شغل را رها کرده و یک معلم شد. اما هفته گذشته او در جشنواره مدلهای بالای 50 سال شرکت کرد که این مسئله با استقبال زیادی همراه شد.
 
 
او میگوید این امر یک تجربه بسیار دلنشین در زندگی او محسوب میشود و او از آن لذت زیادی برده است.این کاری است که وی در اواخر دهه 40 میلادی زمانیکه دانشجو بود به آن اشتغال داشت . او در مصاحبه اش گفته است حضور در میان جمعیت 400 نفری به عنوان یک مدل بسیار هیجان انگیز بوده است.او در سال 2010 با فوت همسرش تصمیم گرفت دوباره روی صحنه بازگردد به اعتقاد او این کار باعث میشود او ناراحتی کمتری به خاطر از دست دادن همسرش بعد از 54 سال زندگی مشترک متحمل شود.
 
 
او می افزاید تمرکز روی این کار مرا به زندگی امیدوار میکند. او یک همراه دارد که روی صحنه در کنار او حضور دارد و در راه رفتن او را کمک میکند.او میگوید مرتبا یوگا تمرین میکند و هر هفته در کلاسهای ورزشی گوناگون شرکت میکند. نوه های او بزرگترین مشوق های او در این زمینه به حساب می آیند.او گفته است مد بزرگترین علاقه او در زندگی محسوب میشود و تنها چیزی است که بعد از همسرش او را به زنده ماندن تشویق میکند.
 
 
 
 
منبع : پرداد