پارس ناز پورتال

ابیگل جانسون زن میلیاردر و موفق در دنیای تجارت + عکس

ابیگل جانسون زن میلیاردر و موفق در دنیای تجارت + عکس
"ابیگل جانسون" به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه گذاران شخصی در دنیای امروزی نامی شناخته شده است.ابیگل" در حال حاضر چهل و هشتمین فرد ثروتمند دنیاست و در امریکا نفر بیست و دوم میلیاردهای این کشور است. بنابر گزارش مجله فوربس او ثروتی معادل 11.3 میلیارد دلار دارد.به گزارش پارس ناز وی حتی توانسته است پدرش "ادوارد جانسون" را که در رده هشتاد و پنجم جدول ثروتمندان دنیاست پشت سر بگذارد.
 

وی متولد 19 دسامبر سال 1961 است و در مدارس عادی تحصیل کرده است. او فارغ التحصیل رشته هنر در سال 1984 است و زمانیکه دید علاقه زیادی به تجارت و اقتصاد دارد وارد دانشگاه هاروارد شد و در سال 1988 در رشته مدیریت بین الملل توانست فارغ التحصیل شود. به محض اتمام تحصیلاتش در کارخانه پدری مشغول به کار شد و 9 سال بعد با ارتقای درجه مدیر اجرای این کارخانه بزرگ بود.
 
 
او در سال  2001 توانست با سرمایه گذاری شخصی یک کارخانه بزرگ صنعتی را افتتاح کند و سومین فرد قدرتمند امریکا در زمینه سرمایه گذاری شخصی معرفی شد و نامش در کنار نام پدر و رونالد رینالد قرار گرفت.او متاهل است و دو فرزند دختر دارد.وی در حال حاضر عضو کمیته مقررات بازرسی سرمایه و عضو هیئت مدیره صنعت اوراق بهادار و انجمن بازارهای ملی امریکاست.