پارس ناز پورتال

دستگیر شدن مربی کشتی بانوان به جرم خشونت + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
دستگیر شدن مربی کشتی بانوان به جرم خشونت + عکس

خانم کشتی گیر عصبی در یک هفته سه بار راهی بازداشتگاه شد."تامارا لین" هفته پر مشغله ای را پشت سر نهاده است او سه بار به اتهام خشونت بازداشت شد.به گزارش پارس نازاین خانم 39 ساله که مربی کشتی است و خودش روزگاری در این عرصه نامی آشنا محسوب میشده است به خاطر حمله به نامزدش و اعمال خشونت علیه او سه روز پیاپی توسط پلیس انگلستان بازداشت و راهی بازداشتگاه شده است.

او روز 3 شنبه و 4 شنبه و 5 شنبه هفته گذشته را در بازداشتگاه سپری کرد. نخستین بار او به اتهام حمله به نامزدش "دامین دارلینگ" که یک کشتی گیر در رشته کشتی آزاد است توسط پلیس دستگیر شد و با پرداخت 500 دلار جریمه آزاد شد.روز بعد دوباره این حادثه تکرار شد و این بار پلیس وی را به پرداخت 2500 دلار جریمه کرد او ساعتی را در بازداشتگاه سپری کرده و دوباره آزاد شد اما درست چند ساعت بعد در پی درگیری شدید و کتک مفصلی که به نامزدش زد دوباره زندانی شده و 25000 دلار دیگر جریمه شد.
 
 
به تشخیص پزشکی قانونی او عصبی شناخته شده و برای درمان به یک کلینیک معرفی شده است. خواهرش او را به کلینیک برده و نگهداری از وی را تا بهبودی کامل به عهده گرفته است. وی که مربی تیمهای محلی است و خودش در رشته کشتی زنان عنوان دار در سالهای 2011 و 1999 است چهره ای شناخته شده به حساب می آید و فدراسیون کشتی انگلستان اعلام کرده است اگر وی موافقت کند این نهاد دولتی حاضر است مخارج درمانی وی را بپردازد.علت مشاجرات او و نامزدش و اینکه چرا این خشونت در این مدت زمان کوتاه اتفاق افتاده است در رسانه ها ذکر نشده است.