پارس ناز پورتال

آیا جنیفر لوپز برای چهارمین بار ازدواج می کند؟ + عکس

مجموعه : اخبار سینما
آیا جنیفر لوپز برای چهارمین بار ازدواج می کند؟ + عکس

این ستاره 42 ساله موسیقی پاپ از هفته گذشته به همراه دوست پسرش" کاسپر اسمارت" در پاریس به سر میبرد.او بعد از جدایی از "مارک انتونی" همواره در معرض شایعات فراوانی در ارتباط با رابطه اش با مردان بوده ست . اخیرا اخباری در مورد نامزدی او با این پسر 24 ساله به گوش میرسید . این شایعات  از آنجا شروع شد که این دو هفته گذشته در پاریس همواره در حال خرید و گشت و گذار دیده شدند تا اینکه در روز حضور درمراسم جشنواره مد پاریس جنیفر لوپز با انگشتری الماس نشان در دست چپ روی فرش قرمز ظاهر شد و همه نگاه ها را به این مسئله جلب کرد.
 
 
بعد از این برنامه همه با شک درمورد نامزد شدن او  و "کاسپر اسمارت" صحبت میکردند تا اینکه وی در وب سایت اختصاصی اش خطاب به همه طرفدارانش نوشت: شایعات پیرامون نامزدی ام را شدیدا تکذیب میکنم. هرگز باور نکنید انگشتری که در دست داشتم حلقه نامزدی من بود.گفته میشود این جوان 24 ساله دیوانه وار عاشق این خواننده معروف شده است و علاوه بر اینکه جنیفر لوپز عشق او محسوب میشود دوست او نیز هست .
 
جنیفر لوپز در مقابل سوال خبرنگاران در این مورد گفته است: دوست ندارم مسائل خصوصی ام را بازگو کنم. تنها میتوانم بگویم کاسپر بسیار جذاب و دوست داشتنی است.به گزارش پارس ناز رابطه آنها اوایل سال 2011 درست چند وقت بعد ا ز جدایی لوپز از مارک آنتونی به صورت علنی آغاز شد.لوپز تا کنون سه ازدواج ناموفق در کارنامه زندگی اش داشته است که مربوط به ازدواج او با مارک آنتونی در سال 2004 و اوکان نوآ 1997 و کریس جود در سال 2001 است.