پارس ناز پورتال

اذیت و آزار دختر بی گناه توسط مادر روانی اش + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
اذیت و آزار دختر بی گناه توسط مادر روانی اش + عکس
این زن روانی که دختر دوساله اش را تا سرحد مرگ کتک زده بود به 99 سال حبس محکوم شد."الیزابت اسکالونا" 23 ساله اهل تکزاس دختر دو ساله اش را به فجیع ترین شکل ممکن شکنجه کرد و باعث شد این کودک به کما برود.به گزارش پارس ناز این زن دستهای این دختر بچه را به دیوار چسباند و آنقدر او را کتک زد که این طفل بی گناه به کما رفت.
 
 
او هنگام حضور در دادگاهی که به همین منظور در تکزاس برگزار شد واکنشهای بسیار احساسی به صحبتهای قاضی نشان داد. او بعد از اقرار به گناهش دردادگاه، از سوی قاضی پرونده به 99 سال زندان محکوم شد.او به قاضی گفت: " من او را کتک زدم، با لگد او را زدم در حالیکه هیچ گناهی نداشت . من یک هیولا هستم و هرگز خودم را نمیبخشم" او که خود در کودکی اش قربانی تجاوز جنسی بوده است از ناراحتی اعصاب رنج میبرد.
 

بنابر گزارشات پلیس او با لگد به شکم دختر بچه کوبیده است و با بطری شیر به سرش ضربه زده است و سپس با چسب دستان دختر را به دیوار چسبانده است . ژاکلین دو ساله در اثر این ضربات به کما رفته است و در بیمارستان بستری است . به گفته پزشکان پوست دستان این دخترک در اثر چسبیده شدن به دیوار کنده شده است.این زن به جز این دختر دو فرزند دیگر هم دارد. این بچه ها به قاضی گفته اند که مادرشان همیشه با کمربند و کفش و دیگر اشیا آنها را کتک میزند.