پارس ناز پورتال

رکورد دار سقوط آزاد دنیا اسیر عشق یک ملکه زیبایی شد!!

مجموعه : مجله خبری روز
رکورد دار سقوط آزاد دنیا اسیر عشق یک ملکه زیبایی شد!!
مردی که رکورد سقوط آزاد جهان را شکست اسیر عشق یک ملکه زیبایی جوان شده است.فلیکس بامگارتنر" 43 ساله که اخیرا به خاطر پرش از فاصله 24 مایلی به شهرت فراوانی دست یافت و با پرش با سرعت 834 مایل در ساعت توانست عنوان سریعترین پرش کننده را به خود اختصاص دهد به زودی ازدواج میکند.به گزارش پارس ناز این عروس خانم که "ماری اوته"نام دارد یک ملکه زیبایی و مدل است و 26 سال سن دارد. این زوج اطریشی برای زندگی کشور سوئیس را انتخاب کرده اند.
 
 
این ماجراجوی مشهور گفته است مراسم ازدواج را به تاخیر انداخت تا پروژه پرش از فاصله 24 مایلی زمین را به اتمام برساند و نامزدش با پذیرفتن این امر بزرگترین کمک را به او کرده است.نامزد او میگوید: تمام لحظاتی که او در حال انجام پرش بود من در بدترین شرایط بودم و از فشار استرسی که به من وارد میشد چند بار نزدیک بود بیهوش شوم.
 
 
این زن میگوید با کارهای ماجراجویانه همسرش مشکلی ندارد و تنها نگرانی او سلامت وی است. او اضافه میکند به توانایی های شوهرش اعتماد دارد اما دوست دارد برای همیشه وی را در کنار خود احساس کند و امیدوار است با برگزاری مراسم ازدواج تب هیجانات همسرش اندکی فروکش کند ، آنها سال نوی میلادی را برای برگزاری جشن ازدواجشان در نظر گرفته اند.اما داماد ماجراجو در مصاحبه اش گفته است قصد دارد حرکاتی انجام دهد تا نام او به عنوان"خدای آسمانها" برای همیشه در ا ذهان ثبت شود.