پارس ناز پورتال

این خانم ترجیح می دهد پسرش معتاد باقی بماند (+عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
این خانم ترجیح می دهد پسرش معتاد باقی بماند (+عکس)
بر خلاف همه مادران این زن ترجیح میدهد پسرش معتاد باقی بماند اگرچه اعتیاد جان این پسر جوان را تهدید میکند.به گزارش پارس ناز این خانم که با نام مستعار "هوپ" شناخته میشود عنوان کرده است در حال برنامه ریزی برای ترک پسرش است اما هنوز هم از اعتیاد وی حمایت میکند.او میگوید :برای من دیدن عذاب کشیدن پسرم در حال ترک اعتیاد بسیار سخت تر از تحمل دیدن او در حال مصرف مواد مخدر است.
 
 
اگرچه پزشکان گفته اند در صورت ادامه مصرف او 6 ماه بیشتر زنده نخواهد بود.زندگی این زن و پسرش به صورت یک ویدئو از سوی یک مرکز ترک اعتیاد در دنیای مجازی پخش شده است .در تصاویر مشخص میشود که این زن خودش برای پسرش مواد تهیه میکند.یک کارشناس روانشناس ترک اعتیاد به این پسر گفته است در صورت ادامه مصرف تا 6 ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد بود.
 
 
او روزانه 4 بار مواد مصرف میکند و به این ترتیب سرب زیادی وارد بدن او میشود. علیرغم همه هشدارها مادرش همچنان مخالف ترک اعتیاد اوست در تصاویری  که از این پسر به نمایش درآمده است نشان میدهد که او صبح ها بیش از 15 دقیقه به شدت سرفه میکند پزشکان گفته اند شرایط او مثل یک فرد 60 ساله است که در تمام عمر سیگار مصرف کرده است.این پسر در یک برنامه ترک 90 روزه شرکت کرده بود که به اجبار مادرش بعد از دو ماه برنامه را رها کرد.