پارس ناز پورتال

زایمان کردن در قطار و شرایطی سخت و عجیب

مجموعه : مجله خبری روز
زایمان کردن در قطار و شرایطی سخت و عجیب
یک خانم فیلادلفیایی در مترو زایمان کرد و در حالی از قطار خارج شد که بند ناف نوزاد هنوز متصل بود.مردم ، کارگران مترو و دست اندرکاران مترو این شهر با تعجب شاهد زایمان یک زن در مترو این شهر شدند.به گزارش پارس ناز یک افسر پلیس به همراه دستیارش که در صحنه حضور داشتند به این زن کمک کردند تا زایمان کند. آنها فرزند متولد شده را سریعا در یک پتو پیچیده و درآغوش مادرش قرار دادند.
 
 
به گفته افسر پلیس این فعالیت سخت و شوکه کننده با هجوم مردم برای تصویر برداری و تبریک گفتن به خاطر تولد یک نوزاد همراه بود و این مسئله را مشکل تر میکرد.این خانم باردار که نامش فاش نشده است برای قرار ملاقات با دکترش به مطب او میرفت که در واگن قطار مترو ناگهان دچار درد زایمان شد و فرزندش را به دنیا آورد.این زن سریعا به نزدیک ترین بیمارستان به محل واقعه انتقال داده شد .
 
 
این افسر پلیس در این رابطه میگوید من تا عمر دارم این صحنه را فراموش نمیکنم و هرگز قادر نخواهم بود شادی وخوشحالی که از به دنیا آمدن این نوزاد پسر در صورت مادرش شاهد بودم را وصف کنم. بنابر گزارشات حال مادر و نوزاد هردو رضایت بخش است و در شرایط طبیعی و خوبی به سر میبرند.