پارس ناز پورتال

این عروس خانم با 5 کیلو گرم طلا به شهرت جهانی رسید

این عروس خانم با 5 کیلو گرم طلا به شهرت جهانی رسید
لیو چنگ" عروس خوشبختی است که 200 هزار پوند طلا در روز عروسی اش به عنوان زینت بر سر و گردن آویزان کرد و به این ترتیب به شهرت جهانی رسید.به گزارش پارس ناز این زن چینی در روز عروسی اش  با به همراه داشتن 5 کیلو گرم طلا شامل گردنبند، دستبند، النگو و انگشتر به سوی داماد رفت.مادر این عروس خانم میگوید یک ساعت تمام وقت صرف شد تا این دختر با این طلاها آراسته شود.
 
 
او اضافه میکند تلاش زیادی کرده است تا برای روز عروسی دخترش بهترین ها را به او هدیه دهد تا خانواده داماد بدانند که این دختر از خانواده خوبی است.این زن میگوید : این قطعات طلا را طی سالها با تلاش جمع کردم تا دخترم نزد خانواده شوهرش سر بلند باشد . ما پول پس انداز میکردیم و طلا میخریدیم و زمانیکه طلا گران میشد ما آنها را میفروختیم تا با پول نقدی که داشتیم در زمان ارزانی طلا بازهم طلا بخریم و به این ترتیب هر بار طلای بیشتری تهیه میشد.
 

به عقیده مردمان چین طلا نماد خوشبختی و خوش شانسی عروس های جوان در روز عروسی شان است که از سوی خانواده دختر به آنها هدیه داده میشود.این عروس جوان میگوید قصد دارد مقداری از این طلاها را بفروشد و بقیه را هربار به عنوان زینت استفاده کند.