پارس ناز پورتال

عکس هایی از جذاب ترین خانم بریتانیا

عکس هایی از جذاب ترین خانم بریتانیا
 
میراندا کِر مدل 29 ساله استرالیایی به عنوان جذاب‌ ترین زن سال 2012 از نگاه مجله اسکوایر بریتانیا انتخاب شد.به گزارش پارس ناز او یکی از مانکن‌ های معروف ویکتوریا سیکرت است.میراندا کر مه (متولد 1983 آوریل 20) می باشد ، بهترین مدل استرالیا به عنوان یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت از اواسط سال 2007 شناخته شده است. کر مدل شدن در صنعت مد را در سن 13 سالگی آغاز کرد. او همسر اورلاندو بلوم بازیگر مطرح انگلیسی است.
 

زندگی و خانواده

کر در سیدنی استرالیا متولد شد ، اما در شهر کوچک Gunnedah ، ولز جنوبی نو بزرگ شد. پدر و مادر او ترزا و جان کر هستند ، و او یک برادر کوچکتر به نام متی دارد. در مصاحبه ، کر اظهار داشت که او انگلیسی ،فرانسوی و اسکاتلندی تبار است. در طول دوران کودکی او در مزرعه ی مادر بزرگ خود موتور سیکلت و اسب سواری را یاد گرفت. در سن 13 سالگی ،سال 1997 کر وارد مسابقه مدل سالانه دالی مجله ایمپالسو شد و برنده شد. او یک هفته قبل از تولد 14 سالگیش برای چاپ شدن عکس هایش در مجله با هواپیما به سیدنی رفت.
 
 
پس از پیروزی کر ، رسانه های محلی ابراز انزجار و نگرانی خود از برنده شدن جوانی به سن او در این مسابقات را اعلام کردند . ابراز نگرانی در مورد تمجید از دختران جوان در مد ، زیبایی ، سرگرمی و صنایع و غیره به ادامه داشت. برخی از رسانه های محافظه کار ادعا کردند که عکس هایی که از اندام او در مجله دالی منتشر شده است(از جمله تصاویری از کر 14 ساله در حمام!) تشکیل شکل پورنوگرافی کودکان می باشد. کر در مورد صحبت های مطبوعات گفت : "در حال حاضر رسانه ها در تلاش هستند تا به هر چیزی از راه دور یا جنبه ی کودک آزاری و شهوت برانگیز آن نگاه کنند. دالی یک مجله برای دختران نوجوان است ، نه برای مردان پیر و بدن من به طور کامل پوشیده بود! انجام در زمستان شلیک! آنها فقط از هیچ چیز چیزی می سازند.
 
 
 
زندگی شخصی

کر پیرو شیوه Nichiren بودیسم و معتقد است : "وظیفه ما آوردن صلح و آرامش به زندگی ما و جهان است.به گزارش پارس ناز به عنوان بخشی از اعتقادات او Nichiren ، در این گزارش ها آمده است که کر هر روز صبح و شب به مدت 20 دقیقه به یوگا و مدیتیشن می پردازد و به طور کلی با معنویت در آمیخته است.در پروفایل کر در سایت فرشتگان ویکتوریا سیکرت ، او زندگی خود را این گونه توصیف می کند: "هر کجا که باشه ازش لذت می برم و سعی می کنم تو لحظه ها باشم.
 
 
همانطور که در 2007 منتشر شده ، کر مشغول نوشتن کتابی الهام بخش برای زندگی بر اساس زندگی خودش شد، نام کتلب " برای زندگی خودت ارزش قائل باش" انتخاب شد و برای دختران نوجوان نوشته شد. کر می گوید : "در واقع ، این مقدار زیادی از اطلاعاتی است که من پیدا کردم ، که به من کمک کرد و اگر بتوانم با این کار به یک دختر کمک کنم ، به هدفم رسیده ام.او سابقه ی رابطه ی طولانی مدت با جی لیون (که قبلا به عنوان برنت توسهان شناخته می شد) را دارد ، خواننده گروه Tamarama، که در فصل اول سریال ساخت ام تی وی به نام "شهر" شرکت داشت.
 
 
کر در ویدئو کلیپ Everything To Me ساخته ی گروه Tamarama حضور پیدا کرد. او در اواسط سال 2007 رابطه ی خود را با جی لیون قطع کرد.در اواخر سال 2007 ، دیدار های او با اورلاندو بلوم شروع شد. که او نیز عضو SGI (یکی از فرقه های پیرو مذهب بودا) است. دوازدهم فوریه 2009 ، کر و بلوم در جمع آوری پول برای قربانیان آتش سوزی جنگل های استرالیا سرکت کردند. نامزدی آن ها در 21 ژوئن 2010 اعلام شد.
 
 
کر بیانیه ای در تاریخ 22 جولای 2010 منتشر کرد ، او اعلام کرد که او و بلوم در یک مراسم کوچک و خانوادگی ازدواج کرده اند. در نوزدهم آگوست 2010، کر اعلام کرد که او و بلوم برای بچه دار شدن به توافق رسیده اند و او 4 ماهه باردار است.کر حفظ هیکل خود را از طریق انجام یوگای روزانه ، دویدن آهسته و سبک ، و رژیم غذایی از سبزیجات بخارپز ، میوه تازه و ماهی می داند.