پارس ناز پورتال

نارضایتی بانوی ورزیده المپیک از اندام عضله ای اش! (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
نارضایتی بانوی ورزیده المپیک از اندام عضله ای اش! (عکس)
جسیکا انیس بانوی ورزیده و دارنده مدال طلای رشته دو میدانی در المپیک لندن 2012 اگرچه دارای اندامی ورزیده  که باعث تحسین همگان شده است میباشد اما خود ازاینکه اندامی عضله ای داشته باشد نگران و ناراحت است و این را مختص مردان میداند.به گزارش پارس ناز وی معتقد است چون بازوان عضله ای دارد و بیشتر اندامش شبیه مردان است همیشه از لباسهای آستین بلند استفاده میکند تا دستانش را بپوشاند.
 

او بعد از دستیابی به مدال طلای المپیک کمتر در مجامع عمومی ظاهر شده است. وی اخیرا زندگی نامه خود را با عنوان "از کودکی ام تا کسب مدال طلای المپیک" به چاپ رسانده است که روانه بازار شده و فروش خوبی هم داشته است.وی تاکید میکند مثل دیگر زنان پیوسته نگران اندام خود است و هر بار با نظاره کردن خود در آینه بیشتر به نارضایتی در مورد اندامش میرسد و سعی میکند مراقب باشد که چاق نشود چرا که به نظر او عضلات بزرگ برای یک زن ضعف محسوب شده و از جذابیت او میکاهد.

علیرغم نگرانی و نارضایتی او از اندامش معمولا عکس او روی جلد مجلات مد و زنان بارها به چاپ رسیده است و خیلی ها از اندام او تعریف می کنند.این دونده 29 ساله بعد از رقابتهای المپیک دچار مصدومیت شدیدی شد که او را مجبور کرد بر خلاف میل باطنی اش برای همیشه از ورزش خداحافظی کرده و خود را بازنشسته کند.
 
 
 
منبع : پرداد