پارس ناز پورتال

گرفتن دان چهار تکواندو این خانم 29 ساله در شرایط بارداری

مجموعه : مجله خبری روز
گرفتن دان چهار تکواندو این خانم 29 ساله در شرایط بارداری
این زن انگلیسی "کتی بلینگهام " نام دارد و در میانه راه آموزش 4 ساله اش برای دریافت این گواهی مهم متوجه شد باردار است. اما تصمیم گرفت کارش را رها نکرده و تا جایی که میتواند ادامه دهد.همانطور که همه میدانند دستیابی به دانهای کمربند مشکی تکواندو آمادگی بدنی فوق العاده بالایی می طلبد.به گزارش پارس ناز این خانم آن زمان تازه از همسرش جدا شده و متوجه شد  باردار است اما با ادامه فعالیتش نشان داد که واقعا خواستن توانستن است.
 

او 29 سال دارد و میگوید: این برنامه 4 ساله بسیار سخت و نفس گیر بود و اواخر برنامه بود که متوجه شدم باردارم. بازگشت به آمادگی بعد از بارداری کاری طولانی است به همین دلیل تصمیم گرفتم تا جایی که میتوانم با همان وضعیت ادامه دهم. ورزش کردن در طول بارداری لازم است و شدت و کاهش آن بستگی به توانایی های هر فرد دارد. من تا 8 ماهگی به مبارزاتم ادامه دادم و بعد از آن هم تا زمان زایمان به تدریس مشغول شدم. در این دوران موفق شدم دان 4 را دریافت کنم.
 
 
او میگوید بعد از تولد پسرش دوباره تمرینهای را آغاز کرد و یکسال طول کشید تا او دوباره به اوج بازگردد. وی اکنون برنامه ای 5 ساله تنظیم کرده است تا دان 5 را هم دریافت کند. در صورت موفقیت او اولین زنی خواهد بود که در انگلستان تا این مقطع پیشرووی کرده است.او میگوید وقتی بعد از زایمان به آموزش بازگشتم تا مدتها کمربند مشکی ام را استفاده نمیکردم چرا که معتقد بودم استاندارد لازم برای استفاده از آن را ندارم.
 
 
اما حالا دوباره به اوج آمادگی بازگشته ام و قصد دارم تا برای دریافت دان 5 تلاش کنم. اکثر خانمها به دلیل بارداری و مشکلات آن  به این مقطع نمیرسند. اما من فعلا قصد بچه دار شدن ندارم و همه تلاشم بر این است که به این هدف برسم.