پارس ناز پورتال

این خانم اولین قهرمان در رشته یو اف سی است

مجموعه : مجله خبری روز
این خانم اولین قهرمان در رشته یو اف سی است
 
این مبارز 25 ساله امریکای موفق شد کمربند قهرمانی این رشته را از آن خود کند. رئیس فدراسیون این رشته ورزشی که اکثرا آقایان شرکت کنندگان آن هستند در مورد او میگوید " او فقط دوست دارد مبارزه کند، مبارزه و مبارزه، او حتی از مردان هم بهتر مبارزه میکند.به گزارش پارس ناز او بالاترین استعدادها را از خود نشان میدهد و بهترین تکنیکها را در میدان مبارزه ارائه میکند. این چیزی است که بیش از جنسیت او برای من اهمیت دارد.
 

این خانم باعث شده است که رئیس فدراسیون این رشته ورزشی نظر خود را در مورد حضور زنان در این رشته تغییر دهد.او در مورد حضورش در میدان ورزشی این رشته میگوید: ماخیلی چیزها را ثابت کردیم و نشان دادیم که  حرفهای زیادی برای گفتن داریم.مبارزات ما نشان میدهد که زنان توانایی ماندن در این رشته را دارند.او برای قهرمان شدن 8 مبارزه انجام داده است و در همه آنها موفق بوده است.
 
 
بعد از قهرمانی در این رشته از او تست دوپینگ به عمل آمد که نشان میدهد او هیچ داروی انرژی زایی استفاده نکرده است. او در وزن 135 پوند مبارزه میکند.وی روزانه بیش از 5 ساعت تمرینات سخت ورزشی را برای رسیدن به آمادگی بدنی مورد نیاز برای حضور در برابر مردان در میدان مسابقه انجام میدهد و این نکته را راز موفقیت خود در این رشته میداند.