پارس ناز پورتال

نکاتی جالب درباره زندگی بیانسه (عکس)

نکاتی جالب درباره زندگی بیانسه (عکس)
 
گفته میشود این ستاره هالیوودی دنیای موسیقی از کودکی دختری با استعداد بود و از سنین کودکی رقص و آواز را آغاز کرد.او علاوه بر خوانندگی ترانه سرا و آهنگساز نیز هست.به گزارش پارس ناز او یک خط تولید لباس مختص به خود دارد. بسیاری از طرفداران او نمیدانند ک این خواننده بزرگ در صنعت مد نیز یک نام شناخته شده است. او خط تولید و طراحی لباسی به نام “درئون” دارد که توسط مادرش اداره میشود و نام آن برگرفته از نام مادر بزرگ اوست.
 
نکاتی جالب درباره زندگی بیانسه (عکس)

خط تولید عطر بیانسه سرمایه گذاری دیگری از این بانوی موفق است. او در این زمینه نیز موفقیتهای زیادی داشته است و مشتریان خاص خود را دارد.او نام دختر خود را که اکنون یکساله است “بلو ایوی” به معنای “پیچک آبی ” نامگذاری کرده است. البته این نام فلسفه ای جالب دارد  و آن اینکه آبی نام یکی از ترانه های فوق العاده موفق جی زد همسر بیانسه است و ایوی نیز نام یکی از ترانه های پر طرفدار آلبوم “4” بیانسه است. که برای بیانسه معنای خاصی دارد و آن را عدد شانس خود میداند.
بیانسه به همراه همسرش یک بنیاد خیریه دارد که در زمان بحرانهایی مثل سیل و زلزله و طوفان به مردم بحران زده کمکهای خوراکی و پوشاکی میکند.