پارس ناز پورتال

ایرینا شایک معشوقه زیبا و جنجالی کریستین رونالدو (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
ایرینا شایک معشوقه زیبا و جنجالی کریستین رونالدو (عکس)
 
او با نام اصلی ایرینا شایخلیواموا در 6 ژانویه سال 1986 در روسیه متولد شده است ، مادر او یک معلم موسیقی در مدرسه بود و همیشه آرزو داشت او نیز روزی موسیقی بخواند به همین دلیل او در سن 9 سالگی وارد مدرسه موسیقی شد و مدت 7 سال در آنجا تحصیل کرد اما چون این مسئله برایش خسته کننده بود خیلی زود نوازندگی پیانو و اجرا در گروه کر را رها کرد.به گزارش پارس ناز پدر وی نیز در یک معدن زغال سنگ کار میکرد و زمانیکه او یک دختر کوچک مدرسه ای بود درگذشت.
 
 
او تنها یک خواهر با نام "تاتیانا" دارد . مادر او برای رفع مشکلات خانواده مجبور بود در دو جای مختلف کار کند.اما خانواده کوچک و سه نفری آنها همیشه از یکدیگر درمقابل مشکلات حمایت میکردند.او مدتی به عنوان بازاریاب مشغول به کار شد و در همان زمان با دیدن یک آگهی به مدرسه زیبایی شهرشان پیوست و در آنجا بود که زندگی او برای همیشه دگرگون شد. یک آژانس مدلینگ خصوصی او را کشف کرده و به خدمت گرفت.
 

او بعدها کارش را به صورت حرفه ای با کار در اروپا در سال 2005 آغاز کرد و برای اولین بار درسن 19 سالگی و در پاریس به صورت یک مدل حرفه ای روی صحنه رفت.از سال 2010 او وارد رابطه ای جدی و جنجالی با یکی از پرطرفدارترین فوتبالیستهای حرفه ای جهان "کریستیانو رونالدو" پرتقالی شد.آنها در یک همایش مد مربوط به برند معروف آرمانی با یکدیگر آشنا شدند و رابطه شان همچنان ادامه دارد.