پارس ناز پورتال

پایان نمایش رادیویی دو بانوی سالخورده BBC (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
پایان نمایش رادیویی دو بانوی سالخورده BBC (عکس)
بریل رنویک 86 ساله  و "بتی اسمیت" 91 ساله شب گذشته از هوادارانشان برای همیشه خداحافظی کردند. این دو که سالهاست بازنشسته شده اند تمام 6 سال گذشته را به اجرای یک نمایش رادیویی محبوب و پر محتوا و دلگرم کننده پرداختند.به گزارش پارس ناز این دو خانم سالخورده که سن آنها روی هم رفته 176 سال میشود اخیرا برنده جایزه معتبر رادیو سونی هم بوده ند. این دو در سال 1999 در باشگاه بازنشستگان با هم ملاقات کردند .
 
 
هردوی آنها بیوه بودند و خیلی زود به دوستانی صمیمی تبدیل شدند. نمایش رادیویی آنها 7 سال بعد در سال 2006 و به همراه یک گروه 15 نفری که همگی خانم بودند آغاز شد.تهیه کننده این نمایش آقای "دیوید ریوز" به دنبال قالبی  جدید برای برنامه اش بود که مجذوب این ذوج شد.او میگوید با دیدن آنها حس کردم همانهایی هستند که دنبالشان هستم. آنها خیلی خوش برخورد و صمیمی بودند و سریعا مرا مجذوب خود کردند.من احساس کردم شنونده های رادیویی احتیاج به شنیدن نصایح سالخوردگان در قالب نمایش دارند و چه کسی بهتر از این زوج میتوانست این کار را انجام دهد.

آنها موفقیت خود را مدیون شخصیت خود هستند و  البته این حقیقت که هرگز از حرف زدن باز نمی ایستند.خانم اسمیت میگوید:چون ما عمر نسبتا زیادی داشته ایم همه مردم دوست دارند بدانند چه تجربیاتی در این زندگی کسب کرده ایم به علاوه ما از دادن پاسخ های صریح به سوالات ترسی نداریم و خیلی راحت راجع به هر مسئله ای نظرات خود را عنوان میکنیم.