پارس ناز پورتال

درباره زندگی خواننده مشهور شریل کول (عکس)

درباره زندگی خواننده مشهور شریل کول (عکس)
 
شریل ان کول (به انگلیسی: Cheryl Ann Cole)‏ (زادهٔ ۳۰ جون ۱۹۸۳) یکخواننده و ترانه‌سرای انگلیسی و همسر سابق اشلی کول بازیکن تیم فوتبالچلسی و تیم ملی فوتبال انگلستان است.به گزارش پارس ناز شهرت او از سال ۲۰۰۰ آغاز شد، جایی که به همراه گروه خوانندگی Girls Aloud در برنامه استعدادیابی Popstars شرکت کرد و برنده آن مسابقات شد. آن‌ها یکی از معدود گروه‌هایی بودند که بعد از برنده شدن در مسابقات به موفقیت خود به طور چشم گیری ادامه دادند و تا May سال ۲۰۰۹ ، ۲۵ میلیون یورو کسب کردند.
 
شریل به لطف حضور در Girls Aloud عناوین و افتخارات زیادی کسب کرد از جمله: ۴ دوره بهترین خواننده بریتانیا ، ۲ دوره برنده بهترین آلبوم موسیقی بریتانیا ، ۴ بار کاندیدای Brit Awards، و در سال ۲۰۰۹ به عنوان بهترین خواننده به خاطر خواندن The Promise، و ۲۰ بار در بین ۱۰ خواننده برتر بریتانیا قرار گرفته‌است. در سال ۲۰۰۸ شریل در برنامه استعدادیابی The X Factor به عنوان داور ظاهر شد. + ۱۰ ژوئن ۲۰۰۸ بود که گفته شد قرار است شریل جای Sharon Osbourne به عنوان داور در سری پنجم مسابقات را بگیرد. در اولین حضور او در X Factor برایش دسته دختران را انتخاب کردند که پایان بسیار خوشی برای او داشت زیرا یار او Alexandra Burke در ۱۳ دسامبر ۲۰۰۸ برنده مسابقات شد.
 

اما این پایان موفقیت‌های چشمگیر شریل به عنوان داور نبود بلکه سال بعد با وجود اینکه دسته پسران به او داده شد باز هم این شریل بود که توانست Joe Mcelderry را برنده مسابقات کند و برای دومین سال پیاپی داور بسیار مشهور یعنی Simon Cowell را مغلوب سازد.اما در سال ۲۰۰۹ گفته شد که او داوری این مسابقات را برای تمرکز روی زندگی اش کنار خواهد گذاشت که خود او این مسئله را تکذیب کرد و گفت: من هتریک را دوست دارم و بسیار مصمم هستم که برای سومین سال پیاپی هم به این عنوان برسم.لازم به ذکر است که Simon Cowell قصد دارد برنامه X Factor را در آمریکا هم برگزار کند و بسیار مصمم است که این برنامه را به شریل بدهد ، Simon می‌گوید: شریل در تلویزیون‌های آمریکا خواهد درخشید.

اولین آهنگ اختصاصی او Fight For This Love نام داشت که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد و به عنوان پرفروش ترین آهنگ رسید (زمانی که وارد چارت‌های بریتانیا و ایرلند شد و مقام اول را کسب کرد)همچنین آلبوم دیگر او در همین سال با نام ۳ words هم دقیقا همین موفقیت‌های چشم گیر را کسب کرد شریل در نوشتن کتابی به نام Dreams that Glitter – Our Story که Autobiography از او و همکارانش در Girls Aloud بود شرکت کرد _ این کتاب در اکتبر ۲۰۰۸ چاپ شد_ این کتاب نوشته Ghostwriter و publish شده توسط Transworld imprint Bantam Press است.شریل در نیوکاسل به دنیا آمده‌است. و در مکانی بین Heaton و Byker در نیوکاسل زندگی می‌کرده‌است.

او یکی از ۵ فرزند خانواده است، او یک برادر کوچک تر به نام گری و دو برادر ناتنی به نام‌های اندرو و جوزف و یک خواهر ناتنی به نام جیلیان دارد او از همان کودکی علاقه زیدی به رقص داشت و در سن ۹ سالگی به کلاس‌های تابستانی Royal Ballet پیوست.علاوه بر رقاصی، شریل جوایز بسیار زیادی در زمینه‌های مدل و مد و مسابقات «خوشحال ترین چهره» ، «زیباترین دختر نیوکاسل» ، «جذاب ترین دختر» و بسیاری دیگر از برنامه‌های کودکان را کسب کرد.

کار او در همان دوران کودکی به تبلیغ‌های تلویزیونی کشیده شد و به همراه برادر خود یعنی گری در دو تبلیغ تلویزیونی برای SCS Advert و Eldon Square Christmas شرکت کرد. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی بسیار متعددی به عنوان رقاص ایفای نقش کرد.شریل در سال ۲۰۰۲ Audition، خود در برنامه Popstars: The Rivals را اجرا کرد _ هر برنامه استعدادیابی مرحله‌ای به نام Audition دارد که اولین مرحله‌است و رد شدن از این مرحله به منزله وارد شدن به مراحل اصلی مسابقه است_ او آهنگ Have You Ever که کاری از S Club۷’s را اجرا کرد.

 

در ادامه شریل به Nadine Coyle و Sarah Harding و Nicola Roberts و Kimberley Walsh پیوست تا گروه جدیدی به نام Girls Aloud را بوجود آوردند. یکی از اولین آهنگ‌های آن‌ها به نام Sound Of Underground در نمودارهای بریتانیا مقام اول را کسب کرد اما این تنها ارزش این اثر نبود بلکه این آهنگ در سال ۲۰۰۲ به عنوان Christmas Number One هم رسید که بسیار با ارزش است! Girls Aloud دارای یک رکورد جهانی در زمینهٔ موسیقی هم هست و آن هم این است که رکورددار سریع ترین موفقیت از لحظهٔ ساخت تا کسب مقام می‌باشد. اما این تنها آهنگی نبود که Number One بریتانیا شد بلکه آهنگ‌های I’ll Stand By You و Walk This Way و The Promiseهم به همین عنوان رسیدند! البته The Promise در Brit Awards ۲۰۰۹ هم برنده شد.
 
اما اصل موفقیت آن‌ها در آلبومی به نام “The Sound Of Girls Aloud” و آلبوم دیگری به نام “Out Of Control” بود که در رده بندی آلبوم‌های بریتانیا مقام اول را بدست آورد که بیش از یک میلیون نسخه از آن فروش رفت! +البته این گروه در حال حاضر فعالیت ندارد اما گفته‌های بسیار زیادی وجود دارد که در سال ۲۰۱۰ در یک استودیو جدید مجدد کار خود را آغاز می‌کنند! سریال مستندی درباره این گروه و داستان‌های بوجود آمده ساخته شد که بعد از آن شریل پا بر عرصه موسیقی جدا از گروه Girls Aloud گذاشت… اولین کار او آهنگی بود به نام Heart Breaker که با هم آوازی will.i.am انجام شد که کار بسیار موفقی بود و همان باعث شد گروه‌ها و خوانندگان زیادی مانند Snow Patrol هم از شریل درخواست کنند و با او هم آوازی‌هایی رو انجام دهند.
 
در اپریل ۲۰۰۹ خبر کار شریل به صورت انفرادی در عرصه موسیقی شدت گرفت و در نهایت در ۲۶ اکتبر ۲۰۰۹ اولین آلبوم اختصاصی خودش به نام ۳ words را عرضه کرد و مطابق انتظار موفقیت بسیار زیادی داشت و دو هفته پیاپی مقام اول را در رده بندی آلبوم‌های بریتانیا را بدست آورد. و در ۶ نوامبر ۲۰۰۹ ، British Phonographic Industry (BPI) مدرک پلاتینیوم را به این آلبوم داد که هر خواننده‌ای آرزوی داشتن آلبومی با این مدرک را دارد! اما این پایان درخشش شریل نبود و بعد از این آلبوم کار دیگری به نام Fight For This Love _که یک تک آهنگ بود_ را اجرا کرد که افتخارات زیادی از جمله سریع ترین فروش در سال ۲۰۰۹ را کسب کرد همچنین در رده بندی بریتانیا و هم رده بندی ایرلند مقام اول را بدست آورد و در سال ۲۰۰۹ این آهنگ را به صورت زنده در برنامه The X Factor هم اجرا کرد.
 

اما یکی از خوشحال کننده ترین خبرها برای شریل این بود که در پایان سال ۲۰۰۹ کانال ITV از او خواست برتامه اختصاصی خودش با نام Cheryl Cole’s Night In را اجرا کند. شریل می‌گوید: هیچ چیزی از این برایم خوشحال کننده تر نبود که ازم خواسته شود در پایان سال برنامه اختصاصی خودم را اجرا کنم! او در این برنامه که در استودیو ITV بود از صمیمی ترین دوستانش مانند Rihanna ، Will Young ، Snow Patrol ، will.i.am هم دعوت کرد ضمن اینکه خود او هم سه اجرا در این برنامه داشت. اما اگر بخواهیم به قضیهٔ زندگی شخصی او با اشلی کول بپردازیم قضیه یک مقدار فرق می‌کند و شاید بتوان گفت شریل که در عرصه‌های دیگر بسیار موفق بوده‌است در این قضیه خیلی موفق نبوده‌است: شریل دیدار خود با اشلی را در سال ۲۰۰۴ آغاز کرد و گفته می‌شود بعد از اینکه اشلی در ژوئن ۲۰۰۵ در دبی از او تقاضای ازدواج کرد آن‌ها نامزد کردند.
 
این زوج مراسم ازدواج خود را در Barnet در شمال غرب لندن و در ۱۵ جولای ۲۰۰۶ برگزار کردند. آن‌ها یک قرارداد اختصاصی با OK! بستند که گفته می‌شود برای عروسی آن‌ها عکس‌هایی با ارزش ۱ میلیون دلار گرفته شده‌است. اما همه چیز به نظر ایده آل می‌رسید و همه برای شریل خوشحال بودند زیرا او را مستحق یک ازدواج با شکوه با یک مرد بی نظیر می‌دانستند اما اخباری در ژانویه ۲۰۰۸ منتشر شد که همه را شوکه کرد: آرایشگری به نام Aimee Walton به روزنامه sun گفت: من در حالیکه مست بودم با اشلی عشق بازی زیادی کردم و همدیگر را می‌بوسیدیم و در نهایت با هم سکس داشتیم! اما این تنها شوک مسئله نبود بلکه Brooke Healy مدل Glamour در دسامبر ۲۰۰۶ گفت: من یک شب بسیار رمانتیک را با اشلی گذراندم و با هم روابط sexual داشتیم… بعد از آن در کار جدیدی که Girls Aloud داشت انجام می‌داد با نام Can’t Speak French شریل بدون انگشتر خود ظاهر شد البته بعدا در نوامبر ۲۰۰۹ در مطلبی که در twitter گذاشته بود مجدد می‌شد انگشتر را در دستان او دید و یک پیغام گذاشته بود: “۳ words; Diamonds Are Forever”
 

اما بد نیست بدانیم شریل را با چه عناوینی می‌شناسند و او سمبل چه چیزهایی است… بعد از حضور بسیار موفقیت آمیز شریل در X Factor رادیو و تلویزیون نام the nation’s new sweetheart رو برای او برگزیدند. همچنین نقاشی هنری بسیار زیبایی توسط Lee Jones برای شریل کشیده شد که نام Angel Of The North را برای این نقاشی برگزید. او گفت به نظر من شریل یک نمونه کامل در قرن ۲۱ است که هرکسی او را ببیند دوستش دارد و این در دنیای امروزه حیرت انگیز است اما شریل بعد از اینکه مقام هفتم در FHM’s ۱۰۰ sexiest women در سال ۲۰۰۸ را بدست آورد به عنوان sex symbol هم رسید. هم چنین شریل در سال ۲۰۰۹ برای Sexiest Woman In The World هم رای آورد. او همچنین به عنوان مدل برتر رکورد British Vogue را در سال ۲۰۰۹ شکست و در کاور Elle هم دیده شد. و در پاییز ۲۰۰۹ چهره جدید L’Oreal شد…