پارس ناز پورتال

بهترین مارک تیشرت مردانه 1403| معرفی 6 برند برتر تیشرت مردانه 2024

مجموعه : مدل لباس جدید
بهترین مارک تیشرت مردانه 1403| معرفی 6 برند برتر تیشرت مردانه 2024

در کمد همه آقایان شیک پوش میتوان انواع مختلفی از تیشرتهای آستین کوتاه را پیدا کرد. در واقع این لباس کاربردیترین بالاپوش آقایان است که در تمام طول سال میپوشند و به راحتی در استایل های مختلف قابل استفاده است.

 

از طرحهای ساده گرفته که برای پوشش روزمره کاربرد دارد تا مدلهای خاص تر و کلاسیک برای مناسبتهای رسمی. خرید تیشرت مردانه لاکچری برای آقایانی که به استایل خود اهمیت میدهند یک امر بسیار مهم است لذا ما قصد داریم بهترین مارکهای تیشرت مردانه در سال 1403 را معرفی کنیم.

 

همانطور که میدانید صنعت مد در کل دنیا هر روز در حال تغییر است و کمپانی های بزرگ پوشاک در رقابت هستند تا بهترین عملکرد را از نظر طراحی و تولید داشته باشند. اما به راستی بهترین برند تیشرت در سال 2024 کدام است؟

 

برترین تولید کنندگان و فروشگاه های تیشرت در ایران

 

تولیدی های زیادی در ایران هستن که در طراحی و دوخت لباس مردانه بسیار فعال هستند و با وجود اینکه صنعت نساجی کشورمان آنچنان مدرن نیست البسه فوق العاده ای عرضه میکنند. طراحان ایرانی همیشه حرفی برای گفتن دارند و چه در خارج و چه داخل کشور همواره خوش درخشیدند.

 

از طرف دیگر با پیشرفت و رونق فروش اینترنتی، آنلاین شاپهایی همچون دیجی استایل، وبپوش، تک-تیشرت، دایان شاپ توانستند جدیدترین مدلهای روز دنیا را ارائه دهند. امروزه دختران و پسران جوان دیگر وقت خود را صرف پیدا کردن محصول مورد نظرشان در خیابانها نمیکنند.

 

یا در گوگل و یا در فضای مجازی در چند دقیقه بهترین مدل را با مناسبترین قیمت پیدا میکنند. پیشرفت تکنولوژی کمک شایانی به فروشندگاه کرده تا محصولاتشان را به دید کاربران بذارند. اما باید دقت داشت که درخرید آنلاین سایتهای معتبر را انتخاب کنیم.

بهترین مارک خارجی تیشرت مردانه

بهترین مارک خارجی تیشرت مردانه

ارزیابی بهترین برندهای تیشرت خارجی در سایتهای انگلیسی با توجه به معیارهای خاصی صورت میگیرد. همه المانهایی که تاثیرگذار است در رشد یک کمپانی را باید در نظر گرفت و هر مدل را با توجه به ویژگیهای منحصر به فردی که دارد مورد بررسی قرار داد.

 

به عنوان مثال بعضی برندها به صورت تخصصی در فروش تیشرت سایز بزرگ مردانه فعالیت دارند و باید با شرکتهایی که در این زمینه متخصص هستند مقایسه شوند. چند نمونه از برترینها در زمینه پوشاک پلاس سایز را برایتان به صورت مختصر ذکر کردم:

 

بهترین مارک پوشاک سایز بزرگ

Dia & Co – Eloquii – Reformation – Anthropologie – Madewell – Cider – Baacal –Universal Standard –River Island – Skims – Wray – Abercrombie & Fitch – Old Navy –

 

لیستی از بهترین برندهای پوشاک سایز بزرگ را در بالا مشاهده میکنید که هر کدام در زمینه لباسهای مردانه و زنانه پلاس سایز تخصص دارند.

 

از نگاه البسه ورزشی اگر بخواهیم بهترین مارک لباس در دنیا را بررسی کنیم لیست کاملا متفاوتی خواهیم داشت. پوشاک ورزشی و اسپرت از الیافی تولید میشوند که ببشترین استحکام را داشته باشند.

 

یکی از ویژگیهایی که البسه ورزشی دارند این است که نسبت به پوشاک روزمره دوام بیشتر و طول عمر بالاتری دارند. در این نوع محصولات از الیاف پلی استر استفاده میشود و درصد نخ و پنبه در آنها پایین میباشد.

بهترین مارک تیشرت ورزشی

بهترین مارک تیشرت ورزشی

نایک (نایکی)

Nike یک کمپانی فوق العاده قدرتمند در امر تولید کفش و لباس در دنیا است.  فیل نایت و بیل بوئرمن در سال 1964 این کارخانه را تاسیس کردند. بوئرمن یک مربی حرفه ای بود مه ورزشکاران المپیکی را تمرین میداد.

 

او تحقیقاتش را در رابطه با بهبود کفش های دونده ها روز به روز تکمیل میکرد و مدل کفشهای دوندگانش را تغییر میداد. این موضوع استارت شکوفایی برند نایکی شد و امروزه یکی از پیشروترین مارکهای البسه ورزشی است.

 

آدیداس

Adidas  یک برند آلمانی است که توسط آدولف داسلر در سال 1948 تاسیس شد. جالب است بدانید آدیداس مخفف این عبارت است: All Day I Dream About Sport . آدولف هم ابتدا با تولید کفشهای ورزشی شروع به فعالیت کرد و نام این برتد را یک تنه بالا کشید.

 

کم کم در طول سالیان دراز تخصص آدیداس در صنعت پوشاک ورزشی به حدی رسید که بهترین البسه را در دنیا تولید میکند.اما از البسه ورزشی بگذریم و به بررسی یکی دیگر از برندهای مطرح بپردازیم.

 

Calvin Clein

کلوین کلاین با همکاری بری شوارتز در سال 1968 با راه اندازی خط تولید پوشاک زنانه کار خود را آغاز کردند. تحصیلات او در زمینه مد و همچنین ذوق و خلاقیت منحصر به فردی که داشت باعث شد برند کلوین کلاین تبدیل به یکی از قویترین مارکهای لباس مردانه و زنانه در دنیا شود.

 

عطر و لباس زیر تولید کلوین از جمله خاصترین محصولاتشان است. اگرچه در سال 2003 امتیاز برند را فروختند و همچنان پیشرفت داشته است اما همچنان طرفداران این کمپانی شخص کلوین را به عنوان مالک اصلی میشناسند.

 

لویی ویتون لاکچریترین برند دنیای مد

برند فرانسوی لویی ویتون (louis Vuitton) در ابتدا با ساخت چمدان شروع به فعالیت کرد. با خلاقیتی که در تولیداتش داشت خیلی زود به شهرت رسید. تولید چمدان و اکسسوری قدم اول بود که با راه اندازی خط تولید لباسهای مردانه و زنانه گسترش یافت. شخص لویی ویتون از ابتدا سفارشات اشراف زاده ها را برای تولید کیف قبول و کارهایی لوکس ارائه میکرد. میتوان گفت اکنون لاکچریترین برند پوشاک دنیا ال وی است.

 

لاگوست

لوگوی برند لاگست تمساح معروفی است که روی تیشرتهای یقه دار حداقل یک بار دیدیم. رنه لاگوست یکی از برترین تنیسورهای زمان خودش بود که بعد از دوران درخشش در این ورزش به تولیدات پوشاک روی آورد. در ابتدا لباس و کفشهای ورزشی مخصوص ورزش تنیس را دردستور کار قرار دارد و با گسترش آن اکنون یکی از بهترین برندهای تیشرت مردانه و زنانه در دنیا تبدیل شده است.

 

پولو

رالف لورن برند پولو را  با وام 50 هزار دلاری در سال 1967 تاسیس کرد. در ابتدا با طراحی و دوخت لباسهای چوگان شروع به کار کرد که همین امر در طراحی لوگوی او بی تاثیر نبود. دلیل فعالیت او در این زمینه علاقه اشرافیان و مردم پولدار به چوگان بود که همه افراد ثروتمند تبدیل به مشتریانش شدند.  امروزه Polo  جزو 10 مارک مشهور تیشرت مردانه در دنیاست و غیر از پوشاک زنانه و مردانه، ادکلنهای منحصر به فردی نیز تولید میکند.

 

بهترین برندهای تیشرت در ترکیه

ترکیه در صنعت نساجی بسیار قوی است و حجم صادرات پوشاک در این کشور رقم قابل ملاحظه ای میباشد. چند نمونه از بهترین مارک تیشرت مردانه ترک عبارت اند از: مچینست، کچ ، ال سی واکیکی، دیفکتو، ماوی، کولینز و کوتون.

 

قطب گردشگری ترکیه یعنی استانبول هر سال میزبان گردشگران زیادیست که عمدتا برای خرید پوشاک به این شهر سفر میکنند. کیفیت تی شرتهای ترک به حدی خوب است که آن را با بهترینهای دنیا مقایسه میکنند.

بهترین برندهای تیشرت در ترکیه