پارس ناز پورتال

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند را برای شما به نمایش گذاشته ایم. همچنین می توانید تصاویری از اختتامیه جشنواره فجر نیز مشاهده کنید.

 

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با همه خوبی ها و بدی هایش تمام شد و به تاریخ پیوست. جشنواره ای که امسال بدی هایش بر خوبی های آن می چربید ولی خب دیگر همه چیز تمام شده و غر زدن نسبت انتخاب ها، فیلم ها، نقد ها و داوری ها، فایده ای نخواهد داشت. تبریک صمیمانه ای داریم به همه برندگان سیمرغ،

 

علی الخصوص معدود کسانی که بر خلاف سایرین سیمرغ حقشان بود! با عکس های از روز های آخر جشنواره و مراسم اختتامیه مطلب امروز را شروع میکنیم.

 

فهیمه رحیم نیا در نشست خبری فیلم “شنل” در روز آخر جشنواره. نشستی که بدون بازیگر اصلی آن یعنی باران کوثری برگزار شد. خانم رحیم نیا همسر بهزاد فراهانی و مادر عزیز شقایق، گلشیفته و آذرخش فراهانی هستند.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)علیرضا شجاع نوری به عنوان تهیه کننده این فیلم در نشست خبری حاضر شده بود.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)هانیه توسلی، بازیگر خونگرم و پرکار سینمای ایران در این ده روز، روزی نبود که به کاخ میلاد نرود. این عکس هم مربوط به حضورش در آخرین روز جشنواره برای فرش قرمز فیلم “بن بست وثوق” یکی از فیلم های خوب و کمتر دیده شده ی جشنواره است.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)الویس پریسلی خدابیامرز هم در برج میلاد رؤیت شد.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سؤتفاهم، شوخی، اشتباه و یا هر اسم دیگری که میخواهید برایش بگذارید، این کاری که با ساره بیات شد، یک توهین بزرگ بود. اینکه نامه ی مخصوص کاندیداهای سیمرغ را برایش ارسال کنند و پس از باز کردن ببیند که داخلش پوچ است و کاندید هیچ عنوانی نشده است! با اینکه استحقاق کاندیدا شدن برای بازی در “یک روز بخصوص” را داشت،

 

حداقل از پریناز ایزدیار و هدیه تهرانی خیلی بهتر بود. بسیار ممنونیم از وی که بغض و احترام تنها واکنش اش به این ماجرا بود و بسیار متأسفیم برای مسئولین برگذاری جشنواره که حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم از ساره نکردند.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)مجید مظفری و پیمان قاسمخانی، بازیگر و کارگردان فیلم “خوب، بد، جلف” در آخرین روز جشنواره.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)امیرحسین آرمان بازیگر محبوب تلویزیونی در آخرین روز یک جشنواره سینمایی. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)یک عده هم هستند که مدام منتظرند ببینند رامبد جوان چه عملی انجام میدهد تا فعل “اسکی رفتن” را روی آن صرف کنند.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران که پس از فاجعه پلاسکو حسابی معروف و محبوب شده است، در روز آخر جشنواره در برج میلاد حاضر شد. هنوز هیچکسی دلیل اصلی این حضور را نفهمیده است! مگر اینکه جناب ملکی برنامه های تبلیغاتی برای شورای شهر داشته باشند.اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)رضا یزدانی به همراه همسر و دختر عزیزش در پردیس ملت حاضر شد تا به عنوان “ول نکن ترین خواننده” در جشنواره امسال، شناخته شود. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)مهران احمدی، صبح روز آخر جشنواره، در برج میلاد. با این کلاه هایی که در سال های گذشته از آن برای دزدی استفاده میشد ولی امروزه کاربرد زیبایی پیدا کرده است.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)بهرنگ علوی در آخرین روز جشنواره. با شال گردنی که میتوان از آن به عنوان سلاح سرد هم استفاده کرد.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)تینا پاکروان، سمیرا حسنی و متین ستوده در آخرین اکران “بدون تاریخ، بدون امضا” در پردیس ملت. 

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)احسان کرمی مجری دوست داشتنی که اجرای اختتامیه جشنواره را بر عهده داشت، در کنار همسر محترم در کاخ میلاد.  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)ملیکا و نیمرخ اش در پردیس کوروش.اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)لوس بازی های ساره بیات و مهدی قربانی در نشست خبری “بیست و یک روز بعد”.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)آرشا اقدسی یک سندرُم خاص دارد. سندرُمی که حین دیدن دوربین او را وادار به انداختن شلنگ تخته میکند. برای سلامتی اش دعا کنید.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)– عه برزو، تو هم اینجایی؟ مامان کلی سراغتو میگرفت!
+ آره آبجی، جشنواره ست، کلی عکاس داره. اومدیم عکس مفتی بندازیم.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سارا صوفیانی بازیگر سینما و تلویزیون در کنار همسرش امیرحسین شریفی، تهیه کننده کهنه کار سینما. از آن عکس هایی که پس از آن باید آنتراکت داد که مخاطبین هوایی تازه کنند و سیگاری بکشند. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)ونوس کانِلی و یک روباه بیگناه، در آخرین روز جشنواره.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)یوسف مرادیان عزیز، ستاره محبوب و خوش چهره ی سال های دور سینما با حضورش حال و هوایی نوستالژیک به اختتامیه جشنواره داد. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)علیرضا داوودنژاد، کارگردانی که برای فیلم “فِراری” برنده جایزه ویژه هیئت داوران شد تا شگفتی های جشنواره امسال ادامه داشته باشد! تبریک به استاد داوودنژاد.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)امیر آقایی، ستاره ای که با اتفاق آرا برنده سیمرغ بهترین بازیگر مرد بود که ناگهان در لحظات آخر رأی ها برگشت و او را اینچنین مبهوت کرد. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)رأی ها برگشت تا محسن تنابنده برای فیلم “فِراری”، فیلم محبوب هیئت داوران، برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد بشود. تبریک به محسن عزیز. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)به آرشا اقدسی توصیه میکنیم که در تغذیه خود بیشتر دقت کند و از خوردنی های با طبع گرم دوری کند. پرهیزی که هم باعث کاهش میزان شلنگ تخته و هم مانع چنین جوش های ضایعی می شود. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)غزل شاکری، یکی از نامزد های سیمرغ بهترین بازیگر زن در مراسم اختتامیه.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)هومن بهمنش سیمرغ بهترین تصویربرداری را برای فیلم “تابستان داغ” گرفت.  اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)تبریک، تبریک و هزاران تبریک به لیلا حاتمی عزیز که به حقش رسید و سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم خارق العاده ی “رگ خواب” از آن خود کرد.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)شگفتی های جشنواره امسال وقتی کامل شد که نام مریلا زارعی هم برای بهترین بازیگر نقش اول زن صدا زده شد! برای اولین بار یک جایزه به دو نفر تعلق یافت. تبریک به مریلا زارعی عزیز.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای دومین سال پیاپی به نوید محمدزاده رسید. بازیگری که کارشناسان کمترین شانس را برای او در بین سایر کاندیدا ها قائل بودند، ولی خب از هیئت داوران هیچ کاری بعید نبود. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)بلورین برایت کم بود. لایق سیمرغ طلا بودی که از هیئت داوران جشنواره امسال بر نمی آمد. #هادی_حجازی_فر
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)تبریک فرهاد آئیش به لیلا حاتمی و مریلا زارعی بابت سیمرغ هایشان.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)بانو ثریا قاسمی هم برنده سیمرغ بهترین بازیگر مکمل زن برای فیلم “ویلایی ها” شدند در حالی که به گفته خودشان به مراسم دعوت نشده بودند! تبریک به خانم قاسمی. برای این عنوان هم نباید از شایستگی های مینا ساداتی برای بازی اش در “تابستان داغ” ساده بگذریم، ولی خب باید به چنین انتخاب هایی عادت کنیم.  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)یک خسته نباشید حسابی به تمامی عکاس های عزیز که در این یازده روز تلاش کردند تا جشنواره به صورت تمام و کمال خدمتتان تقدیم شود. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)رویا نونهالی، یکی از اعضای هیئت داوران جشنواره در کنار همسرش در روز اختتامیه.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سلفی کاندیداهای قشنگ در حاشیه مراسم اختتامیه. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)اجمد جان مهرانفر پس از اعلام برنده سیمرغ نقش مکمل مرد.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)پست وحدت بخش حمید فرخ نژاد پس از اینکه خودش و هیچ کدم از فیلم هایش در هیچ بخشی برنده سیمرغ نشدند.اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)جشنواره ای که با نام استاد علی حاتمی آغاز و با سیمرغ یادگار ماندگارش پایان یافت. آرزوی سلامتی داریم برای خانواده عزیز حاتمی. غوغا کردی لیلا. هم خودت را ماندگار کردی، هم ماندگارترین روایتی که سینمای ایران از عشق یک دختر داشته، افتخاری بود برای سیمرغ که به دستان تو رسید. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی در حاشیه اختتامیه جشنواره. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)شبنم خانم مقدمی، یکی دیگر از کاندیداهایی که دستش خالی از سیمرغ ماند. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)دکتر ظریف، وزیر محترم امور خارجه هم در مراسم حضور داشتند و نام برنده بهترین فیلم از نگاه ملی توسط ایشان خوانده شد. جایزه ای که به “ماجرای نیمروز” رسید.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)کریستف رضاعی برنده بهترین موسیقی متن برای فیلم “نگار”. انتخابی خوب که باعث شد کمی از حرصمان بابت کاندید نشدن سهراب پورناظری برای “رگ خواب”، کاسته شود. تبریک به جناب رضاعی.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)جواد عزتی و همسرش در حاشیه اختتامیه. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سیدمحمود رضوی تهیه کننده فیلم “ماجرای نیمروز” به همراه دختر فسقلی اش برای دریافت جایزه بهترین فیلم بر روی سِن رفتند.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)مهتاب کرامتی در حاشیه مراسم.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)مهرداد صدیقیان هم دستش به سیمرغ نرسید.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)مریلا و این شئ با ارزش بلوری که یک سال سینمای ایران را به تکاپو وا می دارد. تکاپویی که با توجه به حواشیِ امسال، در سال های آینده کم رمق تر خواهد بود.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)بابک حمیدیان و مینا ساداتی در اختتیامیه جشنواره.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)احترام نظامی بانو فاطمه معتمد آریا به ابراز احساسات مردم حاضر در مراسم. آرزوی سلامتی داریم برای سیمینِ سینمای ایران. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)بانو پوران درخشنده، خوشحال از جوایزی که به فیلمِ معمولی اش رسید.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سارا بهرامیِ بی حوصله، پس از خوانده شدن اسامی برندگان و خالی ماندن دستش.

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)وحید جلیلوند، برنده سیمرغ بهترین کارکردانی برای فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا”. و در پایان ادای احترام میکنیم به فیلم “سد معبر”، فیلمی با موضوع اجتماعی و نگاه منتقدانه نسبت به برخی رفتار های مأمورین شهرداری که در عین شایستگی در هیچ بخشی برنده نشد تا شبهه تصمیمات جهت دارِ هیئت داوران به واقعیت نزدیک تر شود.

 

علی الخصوص حامد بهداد عزیز برای بازی بی نقص اش در این فیلم که به نظرم حقش سیمرغ بود.دفتر جشنواره امسال را همین جا می بندیم، به امید روزهای خوش تر برای سینمای ایران.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)شما به بزرگی خودت ببخش مهدی جان. گزارشگر یک خبطی کرده، شما بزرگی کن و نادیده بگیر!
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)واکنش عجیب حامد بهداد به انتخاب های هیئت داوران جشنواره. کلا حامد برای اعتراض کردن به هر اتفاق و پدیده ای از عباس کیارستمی مایه میگذارد. مثلا در واکنش به گران شدن و بی آب شدن پرتقال های امسال هم عکسی از جناب کیارستمی در حال قاچ کردن پرتقال میگذارد.  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)این هم واکنش حمیدرضا آذرنگ به قلع و قمع شدن نقش اش در فیلم “قاتل اهلی”. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)عکس مجله ای خاطره اسدی از قاب دوربین نیما مرادپور. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)مینا ساداتی با این عکس اعلام کرد که به کمپین اهدای عضو پیوسته است. تشکر از مینای عزیز، امیدواریم هیچ گاه از امکانات این کارت استفاده نشود. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)تبریک بهاره رهنما به “قدیمی ترین رفیقش” بابت دوم شدن در بخش آراء مردمی. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)حدیثه تهرانی و همسر عزیزش در کنار منصور ضابطیان در پشت صحنه یک مجموعه تلویزیونی.  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سلفی سیروس کهوری نژاد بازیگر جنوبی سینما و تلویزیون در کنار همسر عزیزش در یک رستوران. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)پولاد جان شما بیا و کلاً به هیچ چیزی واکنش نشان نده. قبول؟! 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)رز رضوی با به اشتراک گذاشتن این سلفی در کنار بهنوش بختیاری از مردم خواست قضاوت و توهین های خود را به بعد از دیدن فیلم موکول کنند. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)در ادامه سریالِ “لطفا به من توجه کنید”ِ خاطره حاتمی.اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)جناب دهنمکی هر چرندی که در تلگرام و اینستاگرام دیدید، بدون تحقیق پخش نکنید و چرخه ی دروغ ها را ادامه ندهید. این نامه هیچ ارتباطی به امیر کبیر ندارد.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)تورهای ارزان قیمتِ پیش از نوروز گزینه ای خوب برای خارجگردی بسیاری از چهره هاست. حسین رفیعی کشور امن مالزی را انتخاب کرده است. امن از لحاظ جاذبه های بصری!  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)فقط علی انصاریان میتوانست پای توپ فوتبال را به چنین فضا و چنین عکسی بکشد.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سحر دولتشاهی تبریک گفتن به برندگان سیمرغ را بهانه ای خوب برای گذاشتن عکس جدیدش دید. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)رامین پرچمی و افشاگری هایی که پس از بیست سال به هیچ دردی نمیخورند! روح عمو حسن جوهرچی هم در رحمت و آرامش باشد. 

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)اگر شهرام یک “هِه.. زاخارا برین خونه هاتون” به کپشن اش اضافه میکرد، همه چیز تمام میشد! 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)یکی از شیرین ترین دیدار های عمر ژاوی در هتل اقامتش در تهران رقم خورد. همانطور که شاهد هستید برای رضا عنایتی، استقلال قبلِ بارسا اوله! 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)شرلوک جهانبخش.  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)واکنش محمدرضا شریفی نیا به دیده نشدن حامد بهداد در جشنواره امسال. همان بحث چای و گپ و سیاست! 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)آنا نعمتی این عکس از خودش را به اشتراک گذاشته و زیرش هشتگ زده “چالش انسانیت”. احتمالاً یک چالش جدید است که مفاد حضور در آن اصلاً قابل تصور نیست. خدایا خودت ختم به خیر کن!  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)حامد حدادی در یکی از بهترین نقاط دنیا! یعنی نقطه ای که در آن میتوانی به صورت لایو ده ها پاندای احمق را از نزدیک ببینی!
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)دل برف هم برای تو تنگ شده بود احسان جان! #شوخی_شوهر_خاله_ای #هار_هار_هار

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)علی جان محض اطلاع و برای اولین و آخرین بار میگویم. در کل دنیا فقط یک نفر داریوش کاربلد و دوست داشتنی وجود دارد که او هم مشعول دوشیدن شیره ی سنگ و گذاشتن کوه روی دوش اش است. والسلام!
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سلفی افترسیمرغِ نوید محمدزاده در کنار سام درخشانی و هوتن شکیبا.  اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در حال گشت و گذار در یزد زیبا.
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)شاهرخ استخری غفلتی کرد و ولنتاین را از خاطر برد که عواقب اش را در تصویر ملاحظه میکنید. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سلفی برفی مهدی مهدوی و خانواده عزیزش در ارتفاعات تهران.  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)افسانه جان واقعاً مخاطب را چه فرض کرده ای؟ انتظار داری باور کنیم که این کاغذ دیواری ها و تابلوهای چهارراهی، “نمایشگاه آثار ون گوک” است؟! 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)آرش جان به مردم و هوادارانت احترام نمیگذاری حداقل به خودت احترام بگذار! این چه وضعی است؟! 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)وقتی در یک مکان خاص هستی که ناگهان با خوردنِ زنگ در، غافلگیر میشوی!  اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سلفی عالی بابک بناپارت. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)عاشقانه های شیث رضایی.  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)قالی کرمان: من دیگه نمی تونم (برگ استعفای خود را تقدیم میکند).  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)سلفی یوسف تیموری و عمو حمید لولایی در پشت صحنه سریال “پنچری” که دارد برای پخش در عید نوروز آماده میشود. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)رامبد شکرآبی و همسرش حدیث فولادوند در حال کیش گردی. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)عکس جالبی که مائده طهماسبی از همسر سرمایی اش فرهاد آئیش به اشتراک گذاشته. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)استاد بزرگِ سلفیِ جهان در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی.  
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)خاطره بازی بهرام رادان با این عکس از دوران دبیرستان اش در کنار دوستان و همکلاسی ها. 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)مهناز افشار هم برای اینکه کم نیاورد این عکس از دوران دبیرستان خود را به اشتراک گذاشت و یکی از شدیدترین خودزنی های عصر خود را رقم زد! 
اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)با این سلفی بی خود و بی جهت ار پریناز ایزدیار، که یک نوع ابراز بی تفاوتی نسبت به برندگان سیمرغ هم به شمار می آید، مطلب امروز را به پایان می بریم. ممنون از اینکه تا انتها همراه ما بودید. تا فردا، شب و روزتان خوش.

اخبار چهره های شناخته شده و بازیگران مشهور ایران (208)

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی هفته (207)

اخبار جدید هنرمندان و سوژه های خبری از بازیگران (206)

اخبار ستاره و بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی (205)

خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)

اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)

اخبار داغ آخر هفته بازیگران و هنرمندان مشهور (202)