پارس ناز پورتال

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام «300»

آخرین عکس های بازیگران و چهره هاي مشهور ایرانی در دنیای سینما و موسیقی و ورزش را برای شما به نمایش درآورده ایم. 

 

تن سلامت، دل خوش و لحظاتی مملو از عشق آرزوی همیشگی من برای همۀ شما عزیزان هست، تصویر پر از عشق نرگس محمدی و علی اوجی را هم به همین علت در شروع مقاله امروز خود گذاشته ایم، تا این دعا و آرزو، خشک و خالی نباشد.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)سحر قریشی در حاشیه مراسم پخش خصوصی فیلم “پاتو کفش من نکن” ساخته محمدحسین فرح بخش. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)

شهره قمر از لحاظ محتوای کاربردی مورد بهره گیری در شبکه هاي مجازی، حداقل 12 سال از جامعه عقب هست. یعنی امروز در سال 2017 از مواردی در فضای مجازی بهره گیری می‌کند که 12 سال پیش در یاهو 360 از انها بهره گیری میشد.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)“دران غمزه چه داری تو” را مولوی برای این تصویر سیدجواد سروده هست در اصل.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)جشن تولد داریوش خان ارجمند بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون در منزلشان. تبریک بی پایان به این بازیگر محبوب و کارکشته. داریوش خان گیلاس ها را از کجا گرفته اید؟! عجب جانی دارند!  

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)بیژن بنفشه خواه بالاخره عینکی که مفید و بدون ایراد روی بینی اش بنشیند را پیدا کرد. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)تعداد سلفی هاي مشترک پریناز ایزدیار و گلاره عباسی رو به افزایش هست که این موضوع نشان از صمیمی شدن این دو هنرمند در پشت صحنه شهرزاد دارد. نکته اي که می دانم برایتان اهمیت خاصی ندارد، ولی خب به هر حال.  

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)من نمی‌دانم در این دهان نیمه باز چه چیزی هست که پای اثبات پرتره هاي هنریِ عزیزان شده. حداقل در این فصل که با هر خمیازه دهان آدمی به چهار هزار مگس سفید مزین می شود، از این ژست دست بردارید. خطرناک هست! 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)سلفی سارا بهرامی، یکی از مفید ترین مفید هاي روزگار. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)روز قبل از موعد کنسرت استاد ناظری و پسرش در قوچان در گوشه و کنار خبر ها شنیده میشد که قرار هست کنسرت را لغو کنند که حافظ این پست را گذاشت و به شنیده ها اعتنایی نکرد. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)که چند ساعت بعد پس از رسیدن به قوچان، مجبور شد این پست را بگذارد :»»

این همه ي استان و شهرستان برای اجرای کنسرت مهیاست، نمی دانم چرا انقدر به خراسان گیر داده اید؟ دوست دارید خود و ملت را سرکار بگذارید؟!

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)شیلا خداداد و دخترک اش ساتین در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله که در سینما ارگ برگزار شد و یکی از مراسم پرستاره دو شب قبل بود.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)واقعاً حدیث جان با حسام نسبت فامیلی دارید؟! خیلی متواضعی که این افتخار را تا این لحظه رسانه اي نکرده بودی.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)هانیه توسلی به تماشای یک گالری رفته بود که در پایان این رپورتاژ را برای آن روی صفحه اش گذاشت.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)نمایی از زندگی یک ریچ کیدزِ لاکچری. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)رئیس جمهور: اوکی، هر جور راحتید. خلاصه این اطلاع رسانی بود، اگر مطالبه اي داشتید بفرمائید وگرنه الکی مرا مخاطب قرار ندهید.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)اگر ورود زنان به استادیوم آزاد شود و سردار آزمون گل بزند!

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)سلفی کوروش سلیمانی و مهرآفرین خانم، دختر زیبایش.یک ضرب المثل ارمنی مشهور هست که می‌گوید: فقط مردهای خیلی مهربان و خوش طینت صاحب فرزند دختر می شوند. می‌دانم ربطی نداشت ولی همینجوری خواستم به دخترها و باباهای دختر دار یک حالی بدهم

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)“مطمئن باش، من این واژه ها رو واسه وزن و قافیه به هم دیگه وصل نکردم
من این واژه ها رو بالا آوردم، از حقیقت تلخی که هضم نکردم “

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)کاربرد تسبیح قبلاً چیز دیگری نبود؟ 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)امیرحسین آرمان یک پسر اصیل و سنتی هست و هنوز به عرف نسل قبل، لباسهای خود را یک سایز بزرگتر گزینش می‌کند تا خدایی ناکرده موردی پیش نیاید.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)معطر می کنیم فضای مقاله را با این تصویر خوشبو از محسن تنابنده در پشت صحنه سریال پایتختتوهین تا چه حد نیوشا خانم؟ این چه جای تگ کردن نرگس هست؟ شما شباهتی بین و او لیمو عمانی می بینید؟! در هشتگ ها هم که به در و دیوار اشاره کرده اي جز نرگس محمدی

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)

آرمین تیموری آن قدر بازیگوش و شیطون هست که در تمامی تصاویر یوسف، یک غم مخفی و یک “خدایا غلط کردم” خاصی قابل لمس هست. تا وی را از نزدیک نبینید متوجه میزان شیطنت اش نمی‌شوید.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)

سلفی “مثلا حواسم نیست”ِ سپیده خداوردی در محیطی سرسبز از مسکو. شهری که دارد به لوکیشن محبوب هموطنان تبدیل می شود، علی الخصوص از وقتی که ویزای بین ایران و روسیه برداشته شده هست! همین فرداست که در وسط کاخ کرملین داد بزنی “مَـــمَد” یازده نفر برگردند و نگاهت کنند

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)لیندا کیانی هم در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله حضور داشت. لیندا در سریال “اوضاع سفید” با آقای نعمت الله همکاری کرده بود.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)خاطره بازی داریوش اسدزاده با عکسی قدیمی و زیرخاکی. کودکی که در تصویر دیدن می‌کنید چندی پیش بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت ولی بزنم به تخته استاد ماشاالله از من و ایمان عبدلی هم جوان تر مانده هست.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)روزبه نعمت اللهی و شهریار علی دایی در کنار پرواز همای پس از تماشای کنسرت وی در کاخ نیاوران.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)هادی کاظمی، لیلا بلوکات و دوستشان این بار در یک خیریه نیستند، بلکه در مراسم افتتاحیه یک آلبوم تفریحی این تصویر را گرفته اند. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)تبریک می گوییم بهنوش خانم، فقط جسارتاً یک سوال میپرسم؛ خود جناب بیضایی هم از گزینه شما برای بازی در این نقش با خبر و راضی میباشند؟! 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)آزاده جان این ژست مناسب دیوار شیه اي بخار گرفته و باران زده هست، نه دیوار نمای آجر دو سانتی. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشورمون از روز پنجشنبه بار دیگر شروع شد و پست هاي فوتبالی و استادیومی بار دیگر به اینستاگرام بازگشتند. گرچه این تصویر فریدون تزئینی هست و ربطی به لیگ برتر ندارد. بله فریدون جان همه ي ما جوانان ایرانی اهل ورزش هستیم. ورزشی سخت و مفرح به نام “سگ دو”.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)علیرضا جعفری طوری نوشته “افسوس که نامه جوانی طی شد” که انگار این دایی من هست که متولد سال 72 هست. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)عکسی دیگر از مراسم پخش خصوصی “پا تو کفش من نکن” با حضور احمد ایراندوست و دخترش، بهشاد مختاری، یوسف تیموری و آرمین.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)این کودکِ درون شما خواب ندارد همه ي وقت بیدار و فعال هست؟! تازگی ها شلوغ تر هم شده و دست به فوران می زند! 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)تصویر هنری طورِ فاطیما بهارمست، مجری و بازیگر جوان تلویزیون. گرچه با دقت به فعالیت هاي جدید فاطیما در فضای مجازی قطعاً عمر مجری گری او در صدا و سیما به اتمام رسیده هست. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)آرش میراحمدی و دخترش در کنار “راسِل” و “کارل فردریکسون” و منزل بادکنکی شان. تفریحات پدر و دختری در آن سوی مرزها.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)عادل فردوسی پور در کنار سیروان خسروی در جشن تولد 35 سالگی اش که پس از کنسرت دیشب او در سالن میلاد برگزار شد. تبریک به سیروان عزیز. اوه اوه، چه تولدی گرفت این سیروان! این کنسرت چیه اصلا!

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)محمدرضا غفاری هم – در کمال شگفتی – 32 ساله شده هست و با این سلفی آن را اعلام کرد. تبریک فراوان به این بازیگر مفید و بی حاشیه سینما و نلویزیون.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)امین حیایی در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله در سینما ارگ. امین جان هنوز چند دکمه دیگر باقی مانده، تعارف نکن.  

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)سلاطین نعره و عصبیت در سینما و تلویزیون، در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله. جای حامد بهداد «پدر نعره سینمای کشور ایران» و نوید محمدزاده در تصویر خالی هست.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)سام درخشانی و همسرش عسل خانم به همراه نفس بازغی در همین مراسم.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)بهنوش بختیاری که هفته قبل در مراسم ویژه اي حضور داشت و در کنار استاد تتلو حضار را شرمنده کرد، دیروز هم در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله هم حاضر شد تا با قدرت انعطاف پذیری خود یک ملت را شگفت زده کند. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)سیروس الوند و دختر هنرمندش ماهور، در همین مراسم. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)تصویر یادگاری اعضای گروه سون با مهران مدیری پس از حضور در برنامه دورهمی. دو ماهی می‌شود که تولید دورهمی به اتمام رسیده و شبکه نسیم هنوز دارد برنامه هاي قبلا ضبط شده را پخش می‌کند. این تعداد چندان برنامه ي ضبط شده و پخش نشده خیلی عجیب و غیر عادی هست!

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)سلفی عزیزان در حال بازگشت از اصفهان، در فرودگاه این شهر. امیریل ارجمند، یاسمینا باهر، امیر سهیلی، مهران امامیه، پیمان طالبی و اون عقبیا. مهران امامیه با نقش آفرینی در کاراکتر “سق سیاه” برای دهه شصتی ها آشناست که متاسفانه سال هاي سال هست که در سطح اول سینما و تلویزیون حضور ندارد. پیمان طالبی هم که همان مجری جوگیری هست که به علی کریمی فحش داد و رکورد خوردن فحش در اینستاگرام را شکست.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)«چهره» که حتما نباید بازیگر، خواننده یا فوتبالیست باشد، چهره می تواند یکی از نیکوکارترین و خیر ترین شخصیت هاي سال باشد که زندگی پرماجرایش را در ماه عسل بازگو کرد و خیلی ها را شیفته شخصیت بینظیرش گرداند. آرزوی سلامتی داریم برای نرگس کلباسی عزیز.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)سامر تایم برای برزو ارجمند و دوستانش هست، سهم ما از تابستان فقط عرق سوز شدن بود و بس.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)سلفی مادر و دختری حمیرا ریاضی و یاسمین خانم.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)واکنش نادر سلیمانی به پیروزی شیرین تیم محبوب اش صنعت نفت آبادان برابر استقلال در هفته اول لیگ برتر. 

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)خاطره روزی که استاد ایرج به پشت صحنه سریالعاشقانه” رفته بود و ستاره هاي این سریال این تصویر یادگاری را در کنار استاد گرفتند. سریالی که مانند سایر سریال ها فصل دو دارد و اگر غیر از این بود تعجب می کردیم!

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)تصویر جذاب و کپشن شاعرانه امیرحسین مدرس و همسر جان؛ به صرف جوجه کباب.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)و سرانجام، جناب آقای کارگردان، حمید خان نعمت الله در مراسمی که برای بزرگداشت ایشان برگزار شده بود. در کنار حبیب رضایی عزیز. به انتهای مقاله امروز رسیدیم. از همراهی تان بسیار سپاسگزاریم، تا فردا، خدانگهدارتان.

بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام (300)

 

مطالب مرتبط :

عکس های خفن بازیگران در آخر این هفته «299»

عکس های بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «298»

عکس های بازیگران سری جدید «297»

داغ ترین عکس های بازیگران و چهره های مشهور «296»

عکس های بازیگران و هنرمندان ایران زمین «295»