پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان «263»

تازه ترین عکس های بازیگران و ستاره هاي مشهور ایرانی در شبکه های مجازی و اینستاگرام را می‌توانید در ادامه دیدن نمایید.

 

روزی که گذشت, روز 20 اکتبر بود که به روز جهانی کوروش کبیر مشهور هست. یک سوژه بی نظیر و از دست ندادنی برای چهره هايِ عشق میهن که به قدرت تاریخی خود سربلندی کنند و اینستاگرام را به پاسارگاد تبدیل کنند. در میان پست هاي مربوط به آرامگاه کوروش و سایر عکس هاي مرتبط, پیدا کردن عکس هاي معمولی کار سختی بود که نهایت تلاشمان را در این راستا به کار گرفته ایم.

 

آناهیتا همتی با این تصویر قدیمی به همراه یکی از عزیزان در پاسارگاد, به پیشباز این روز رفت.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)میلاد کی مرام قهرمان شدن همشهری اش آویشن باقری را در مسابقات کاراته جهانی تبریک گفت.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)خداحافظی ارسلان قاسمی با شهر همدان که برای بازی در پروژه /آهوی پیشونی سفید 2/ مدتی در آن جا حضور داشت. ارسلان در دوره کوتاه حضورش در این فیلم توانست کاراکتری ماندگار خلق کند و امیدواریم بتواند کینگ کونگ را به حاشیه براند.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)روز مفید الناز حبیبی که با این سلفی آن را با شما به شاره «*» گذاشته هست.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)علی زند وکیلی که شمایلش چیزی از سرباز هاي هخامنشی کم ندارد, عکسی از خود در کنار آرامگاه کوروش به اشتراک گذاشت. گرچه تصویر مربوط به هفتم آبان سال جاری نیست, چون کسی را راه نداده اند.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)شاهرخ استخری و دخترش پناه, حاضر برای حضور در یک مراسم عروسی. وگرنه بچه را برای بازی در پارک لباس عروس نمی پوشانند.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)برترین سلفی ماه را مهران رجبی گرفته هست. ساده و بی علت, بدون هیچ انگیزه و در یک مکان کاملاً معمولی. هالوژن خانه هم بعد ماورایی به سلفی داده هست و آن را در صدر فهرست برترین سلفی ماه بی رقیب کرده هست.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)وقتی این شایعه را شنیدم با همه وجودم یقین داشتم که دروغ هست. این چیز ها اصلاً به کیانوش رستمی نمی‌آید. یک ببر کرد ایرانی شرافت و وطنش را با پول عوض نمی‌کند.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)حواسمان باشد اگر قصد سفر به شیراز و پاسارگاد داشتیم, از چند ماه قبلش به ریش ها دست نزنیم تا حضورمان در محضر کوروش کبیر بی عیب و نقص و آریایی پسند باشد.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)دعای دیدنی بیژن امکانیان بری رفقا عزیزش. الهی آمین. / عکس های بازیگران

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)افتخاری دیگر برای سینمای کشور ایران* مهراب قاسمخانی پیروز شد سومین پاداش اسکار را برای سینمای کشور ایران به دست آورد* او هفته قبل طی مراسمی این پاداش را از دستان یکی از فروشنده هاي جمعه بازار پارکینگ پاساژ پروانه به دست اورد و عصر جدیدی در سینمای کشور ایران رقم زد.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)پوران درخشنده در کنار فسقلی هاي شرقی در حاشیه یکی از سفر هایش به چین.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)خاطره بازی میکنیم با این تصویر از پشت صحنه فیلم ماندگار /این جا بدون من/ بهرام توکلی, با حضور پارسا پیروزفر, نگار جواهریان, صابر ابر و فاطمه معتمد آریا.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)کوروش سلیمانی وقتی وارد نقاط شهری می شود به صورت خودکار دستگاه تنفس اش از کار می تفند, لذا مجبور هست برای نفس کشیدن از شهر خارج شود.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)هادی ساعی در حال اسب سواری. این زبان بسته نمی‌داند در حال سواری دادن به چه شخصیت مهمی هست* قهرمان المپیک, عضو سابق شورای شهر, بازیگر سینما و تلویزیون و عنوان هاي دیگری که رو نکرده تا ریا نشود.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)سلفی نوید محمدزاده در کنار مرضیه ابراهیمی, یکی از مشهور ترین قربانیان اسیدپاشی در کشور عزیزمان* مرضیه با کنار آمدن با صورتش و هم‌چنین فعالیت هاي مثبت اجتماعی خود را الگویی برای این قربانیان قرار داده, ولی خب نمی‌توان انتشار داشت که همۀ مانند هم باشند و چه زندگی هایي که با چند قطره اسید به آخر رسیده هست و هم چنان در خم نخستین یا نهایتاً دومین کوچه باقیمانده ایم. راستی چه خبر از مجرمین اسید پاشی هاي اصفهان؟ پرونده به کجا رسید؟
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)امروز سالگرد درگذشت قیصر امین پور شاعر بی تکرار ادبیات معاصرمان هست. لقب /قیصر شعر ما/ که مژده لواسانی به جناب امین پور داده بسیار مستحق هست. روحش خوشحال و یادش گرامی باد. 

 

/این روزها که میگذرد, هر روز
احساس می کنم که کسی در باد
فریاد می زند

 

احساس می کنم که مرا
از گودی جاده هاي مه آلود
یک آشنای دور صدا می‌زند
آهنگ آشنای صدای او
مانند عبور نور
مانند عبور نوروز
مانند آمدن روز هست

آن روز ناگزیـر که می‌آید/
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)خود امید مفید خود را سوژه کرده. دستش درد نکند.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)از صد ها هزار لایک و کامنت زیر پست هاي مرتضی پاشایی در نخستین روزهای پس از مرگ, باقیمانده چهار هزار لایک. مردم این شهر فراموش کار از این حرف ها میباشند.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)دیبا زاهدی بازیگر جوان سینما در توزیع خصوصی فیلم /غیر مجاز/.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)روزی که خودرو را به کارواش ببریم.

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)سعید عزت اللهی گفته که از تنهایی اش لذت می‌برد. ضمن نهایت احترام به افکار و آن چه در ذهنتان میگذرد, می‌رویم سراغ تصویر بعد.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)پویا جان این حرف ها برای بچه پول تو جیبی نمی‌شود. الکی بچه را نپیچان*
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)ستاره اسکندری یک خانه فرهنگ افتتاح کرده هست. منظور از خانه فرهنگ چیست؟* مانند خانه کتاب و خانه پیتزا, در آن جا فرهنگ میفروشند؟*
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)تصویر نوستالژیک طور رامین راستاد در شهرک سینمایی, سوار بر یک موتورسیکلت کلاسیک.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)تصویر دیدنی مهران احمدی با گریم متفاوت اش در پشت صحنه کار جدیدشان که جزئیاتی از آن اعلام نشده هست.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)احسان خواجه امیری تصویر کودکی هایش را پست کرده و زیرش کلی شمع گذاشته. وای چه کنجکاو کننده* یعنی منظورش از این پست چیست؟* احسان جان چرا گمان کرده اي همۀ مانند خودت باهوش میباشند و نکات را در هوا می زنند؟*
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)روز بیاد ماندنی پیمان معادی در کنار عزیزانش در یک کافه.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)دهه شصت, وقتی در ویدئو هاي شو کسانی راکه مراقب بودند به مسیر دهن کوسه نیوفتند را تماشا می کردیم.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)سلفی حدیث میرامینی و مادر عزیزش, با کمک سان روف خودرو.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)پرستو گلستانی عکسی زیرخاکی از خودش در حال رانندگی این وسیله عجیب به اشتراک گذاشته هست.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)امیرحسین رستمی در کنار این بناهای بلند تصمیم گرفت یک جمله لزرش دهنده از یک معمار پست کند.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)دو قلو هاي خوشتیپ مجید صالحی که از قرار معلوم بی نظیر سرمایی میباشند.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)دورهمی عزیزان به مناسبت جشن تولد همسر گلاره عباسی, در یک رستوران لوکس در شمال استان تهران.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)خدا بدهد از این پسر عمه ها*
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)حمیدرضا پگاه و نگار عابدی در پردیس کوروش, به بهانه توزیع مردمی فیلم /رقص پا/ ساخته مزدک میرعابدینی.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)استاد داوود میرباقری روز قبل به تماشای نمایش /کلنل/ رفته بودند که شهرام حقیقت دوست این تصویر را در آخر نمایش با ایشان گرفتند. آرزوی سلامتی داریم برای این کارگردان با ارزش و کاردرست کشورمون.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)لیلا بانو بلوکات به مسافرت خود در ایران آخر داد و به محل زندگی خود «خارج» بازگشت* مقاله امروز هم به آخر رسید. تا فردا خداوند یار و نگهدارتان.
عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان (263)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها «362»

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس «361»

عکس های بازیگران و چهره های محبوب «360»

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران «359»