پارس ناز پورتال

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار

مجموعه : آموزش آشپزی
آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار 

حتما شما هم وقتی بیرون می روید نمی توانید ذرت مکزیکی نخورید! چون واقعا خوشمزه است و یک میان وعده سبک هم به حساب می آید. از روش تهیه ذرت مکزیکی اطلاع دارید؟این خوردنی خوشمزه و پرطرفدار را می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید ذرت مکزیکی با استفاده از مواد تازه بسیار مقوی است و برای کودکان یک میان وعده خوشمزه به شمار می رود و می تواند اشتهای آن ها را برانگیزد.

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار

کنسرو ذرت : یک عدد
قارچ : 100 گرم
کره : 100 گرم
آویشن : دو قاشق چایخوری
پنیر پیتزا : 100 گرم
کالباس : 100 گرم
سس مایونز : 4 قاشق غذاخوری
آبلیمو : یک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل : به میزان لازم
برای: 4 تا 6 نفر
زمـان: 30 تا 45 دقیقه

آموزش تهیه ذرت مکزیکی خوراکی پرطرفدار

روش: آسان
ابتدا قارچ ها را خرد کنید و در کمی روغن تفت دهید. در صورت تمایل می توانید قارچ ها را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید تا پخته شوند.کالباس را خرد کنید و به همراه ذرت به قارچ اضافه کنید .در صورت تمایل می توانید با تهیه بلال و پختن آن ، خودتان در منزل ذرت را تهیه کنید.برای این منظور بسته به نوع بلال آن را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت داخل آب جوش بپزید و سپس دانه کنید.

 

بهتر است در هنگام پخت به بلال ها نمک اضافه نکنید چرا که باعث سفت شدن آن می شود. حرارت را کم کنید و سس مایونز را به همراه کره و نمک و فلفل و آویشن به ذرت بیفزایید و خوب مخلوط کنید. در نهایت پنیر پیتزا به با ذرت مکزیکی مخلوط کنید و به مدت 5 دقیقه درب ظرف را ببندید.

 

سپس شعله را خاموش کنید و آبلیمو را اضافه کنید.ذرت مکزیکی را در ظرف های مناسب بریزید و با کمی کالباس خرد شده تزئین کنید.در صورت تمایل می توانید از کمی سس خردل هم استفاده کنید.