پارس ناز پورتال

آموزش تهیه چامین گوشت غذای چینی

مجموعه : آموزش آشپزی
آموزش تهیه چامین گوشت غذای چینی

آموزش تهیه چامین گوشت غذای چینی 

غذاهای چینی معمولا با ذائقه ایرانی ها جور نیست اما این غذا تفاوت دارد و بسیار خوش طعم و با سلیقه ایرانی ها هم جور است. چامین گوشت یکی از بهترین و خوشمزه ترین غذاهای چینی است که با ذائقه ایرانیان بسیار سازگار است…

 

مواد اولیه:

گوشت گوساله 180 گرم
کدو سبز یک عدد
فلفل دلمه رنگی مثل سبز قرمز زرد نارنجی هرنگ که خودتون دوست دارین یک عدد
کلم بروکلی یک بوته
نودل برنج یک بسته
سویا سس پنجاه گرم
اویستر سس پنجاه گرم
استرانیس ده گرم
ادویه خاجا ده گرم
پودر واسابی ده گرم
اجی نو موتو ده گرم
آموزش تهیه چامین گوشت غذای چینیطرز تهیه:

برای گوشت های گوساله خودتون مرینیت کمی روغن زیتون و فلفل سیاه اسیاب نشده(گرانول) بعد از یک ساعت ماندن در سس اماده در ظرفی برای پخت. دقت کنید این غذا چینی میباشد یعنی اسیا همه چیز باید طعم تازگی بدهد. در ضمن طبخ شما باید نهایتا ده دقیقه زمان ببرد.

 

1. سبزیجات را خرد کرده به اندازه مساوی داخل مایتابه اب پز و بعد سریعا اب کش کنید.

 

2. و بعد داخل مایتابه دیگر گوشت هارو تفت بدید و داخل مایتابه دیگر گوشت ها و سبزیجات را با هم مخلوط کرده و تفت دهید.

 

3. در هنگام تفت سس های ذکر شده و ادویه جات ذکر شده را اضافه کنید.اجی نومتو برای براق کردن غذاست. استرانیس زیباترین و خوش عطرترین ادویه اسیایی میباشد .خاجا بزرگترین برند خوش طعمی در ادویه های اسیایی داره. واسابی هم که پودر خردل نوعی اسیایی میباشد.

 

4. برای اضافه کردن نودل عجله نکنید در اخرین مرحله که عطر سبزیجات و گوشت بلند شد نودل رو ریخته و کمی تفت بیست ثانیه ای کافی میباشد.

 

5. حالا میتوانید سرو کنید داخل بشقاب و با برشی لیمو و سس مخصوص سرو کنید برای سرو سس میتونید از کمی خامه و رنگ غذا و کرم لیمو که فیله لیمو را میکس کرده در بلندر و کمی پودر خردل استفاده کنید یا از همون سس اویستر.