پارس ناز پورتال

آیا مردانی که آرایش می کنند جذاب تر هستند؟

آیا مردانی که آرایش می کنند جذاب تر هستند؟

آیا مردانی که آرایش می کنند جذاب تر هستند؟ 

آیا مردانی که آرایش می کنند جذاب تر هستند؟ آقایان در نقاط مختلف جهان، همانند خانم ها آرایش های خاص خودشان را داشته اند. از اعرابی که چشم های خودشان را سرمه می زنند تا وایکینگ هایی که با وسایل مختلف دور چشم های خودشان را سیاه می کردند، نمونه های زیادی از آرایش مردانه وجود داشته است. اما علم درباره آرایش مردان چه می گوید؟ همچنین خانم ها چه نظری درمورد این مردان دارند؟

 

باید بگوییم که یک مطالعه جدید نشان می دهد که مردانی که آرایش می کنند جذاب تر به نظر می رسند. آرایش این روزها از ارتباط سنتی خود با زنان رها می شود و در بین مردان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. جالب اینجاست که آرایش قدرت تقویت ویژگی های صورت و پنهان کردن عیوب را دارد که می تواند به ظاهر مردانه تر مردان کمک کند.

 

این روند به بازیگران محدود نمی شود. مردان از گروه های سنی و پیشینه های مختلف به طور فزاینده ای مزایای استفاده از آرایش را تشخیص می دهند. ما در ادامه نظرات مختلف را بررسی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چه مردانی از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. بنابراین اگر می خواهید نتیجه این نظرات را بدانید، در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: مردهایی که آرایش می کنند و به شهرت می رسند | 8 میلیون فالوور

 

آیا میکاپ مردان را جذاب تر می کند؟

تعداد فزاینده ای از مردان از آرایش استقبال می کنند و یک مطالعه تأثیر مثبت بالقوه آن را بر ظاهر مردان بررسی کرده است. در این مطالعه، یک هنرمند آرایشگر به آرامی روی صورت گروهی از مردان، آرایش کرد. سپس تصاویر او از نظر جذابیت مورد ارزیابی قرار گرفتند. یافته‌ها نشان داد که مردان هنگام آرایش نسبت به زمانی که آرایش نمی‌کردند، رتبه‌بندی جذابیت بالاتری دریافت کردند.

آیا مردانی که آرایش می کنند جذاب تر هستند

آرایش به مردان ظاهر مردانه تری می دهد

ریش می تواند چهره یک مرد را متحول کند، مردانگی او را بیشتر کند، و جالب اینکه آرایش هم می تواند تأثیر مشابهی داشته باشد. مطالعات نشان داده اند که آرایش کنتراست صورت را افزایش می دهد و در نتیجه ظاهری مردانه تر به وجود می آورد.

 

بیشتر بخوانید: مردانی که آرایش می کنند تا با زنان ازدواج کنند +عکس

 

میکاپ می تواند ویژگی های صورت را برجسته کند

اکثر خانم ها می دانند که چگونه آرایش ماهرانه می تواند ظاهر افراد را تغییر دهند. اما آقایان نیز می توانند از کانسیلرها و پودرهای صورت بهره ببرند. باید بگوییم که آرایش می تواند بر نحوه درک ما از ساختار استخوانی مردان تأثیر بگذارد و چهره مردانه را جذاب تر کند.

 

چرا سلبریتی های مرد آرایش می کنند؟

سلبریتی ها اغلب برای بهبود ظاهر خود در طول فیلمبرداری، عکاسی و حضور در جمع به آرایش متکی هستند. حتی چهره های نمادینی مانند دیوید بکهام نیز از لمس صندلی آرایش مستثنی نیستند.

آرایش کردن دیوید بکهام

بکهام در یک پست دل‌انگیز اینستاگرامی که دخترش را در حال آرایش کردن نشان می‌داد، اظهار داشت: «بابا ظاهراً به کمی پودر و کانتور نیاز داشت (مطمئن نیستم به چه معناست، اما هرچه بود بهتر به نظر می‌رسیدم)، آرایشگر کوچک من.»

 

بیشتر بخوانید: دلیل آرایش های غلیظ پسران تهرانی چیست؟

 

دواین جانسون از آرایش کردن لذت می برد

دواین جانسون، بازیگر سرشناس هالیوود که به خاطر ماهیچه های چشمگیرش شناخته می شود. این بازیگر با خوشحالی در اینستاگرامش پستی درباره دختران جوانش منتشر کرد که ظاهر او را تغییر داده اند. پدر سه فرزند گفت: «هنوز خودم را در آینه ندیده‌ام، اما اگر آنقدر که الان احساس می‌کنم خونسرد به نظر می‌رسم، برنده می‌شوم، عزیزم».

آرایش کردن راک دیواین جانسون

بنابراین باید بگوییم که نظرسنجی ها و تحقیقات علمی نشان داده، مردانی که آرایش کرده بودند از مردانی که آرایش نداشتند جذاب تر بوده اند. البته به افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده بودند گفته نشده بود که این مردان آرایش کردند تا دانستن این موضوع تاثیری روی رای آنها نداشته باشد. و در آخر هم مشخص شد که مردان می توانند میکاپ کرده و جذاب تر باشند.