پارس ناز پورتال

آیا موی کوتاه با صورت شما تناسب دارد؟

آیا موی کوتاه با صورت شما تناسب دارد؟

آیا موی کوتاه با صورت شما تناسب دارد؟

مدل موهای کوتاه به هر کسی هم نمی آیند و باید مدل موها را حتما مطابق را با ظهر و استایل صورت در نظر گرفت تا زیبایی حاصل شود. هر خانمی در زندگیش برای یک بار هم شده این سوال براش پیش میاد که آیا با موی کوتاه قشنگ میشم یانه؟ البته معمولا خانم ها از این که بخوان موهای بلند و قشنگشون رو کوتاه کننن کمی میترسن چون اگه بهشون نیاد باید ماه ها منتظر بمونن تا دوباره رشد کنه و بلند بشه.

 

امروز بدونیم با یک روش ساده می خواد بهتون یاد بده که چجوری تشخیص بدید موهای کوتاه بهتون میاد یا نه. این روش قانون ۲٫۲۵ نامیده شده که توسط جان فریدا ” John Frieda” آرایشگر و صاحب برند جان فریدا آن را کشف کرده است. برای این که تشخیص بدید موی کوتاه به صورت تون میاد یا نه تنها به یک مداد و یک خط احتیاج دارید.

 

برای امتحان کردن این فرمول مراحل زیر را انجام دهید

آیا موی کوتاه با صورت شما تناسب دارد؟

یک عدد مداد زیر چانه قرار بدید. سپس یک خط کش به صورت عمودی زیر گوش قرار بدید. زاویه باید ۹۰ درجه باشه.

 

خط کش رو از زیر نرمه گوش تا مداد اندازه گیری کنید. اگه اندازه به دست آمده کمتر از ۲٫۲۵ اینچ (۵٫۵ سانتیمتر) باشه پس موی کوتاه برای صورت تون مناسبه. اما اگه اندازه به دست اومده بیشتر از این مقدار باشه فقط موهای بلند میتونه به صورت تون جذابیت و زیبایی بده.

 

بیایید این قانون رو روی صورت میشل ویلیامز و لیو تایلر بررسی کنیم

آیا موی کوتاه با صورت شما تناسب دارد؟

همینطور که توی عکس مشاهده می کنید موی کوتاه به صورت میشل خیلی میاد در حالی که صورت لیو فقط با موی بلند زیباست.

 

همه آرایشگرها و متخصصان زیبایی این روش رو قابل اعتماد میدونن و تایید کردن. پس اگه توی این فکر افتادین که موهاتونو کوتاه کنید اما نمی دونید که بهتون میاد یانه یک مداد و خط کش بردارید و تناسب صورت تون رو اندازه گیری کنید یا این که این اصول و قانون ها رو فراموش کنید و هر کاری که خوشحالتون میکنه انجام بدید.