پارس ناز پورتال

آیا با ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می‌توان هتل‌های مشهد را رزرو کرد؟

آیا با ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می‌توان هتل‌های مشهد را رزرو کرد؟

سفر به مشهد می‌تواند سفری ارزان باشد، اگر محل اقامت مناسبی را در نظر بگیرید. هزینه محل اقامت و خوراک دو هزینه اصلی در سفر محسوب می‌شوند. شهر مشهد یکی از پر تردد ترین شهرهای ایران است و به همین دلیل غذا و محل اقامت از تنوع بالایی برخوردارند.

 

بهترین هتل‌های ارزان مشهد در جاباما

در سال‌های اخیر صنعت گردشگری در ایران توسعه قابل توجهی یافته است. این موضوع نه تنها باعث افزایش سفرهای داخلی شده، بلکه به ارزان تمام شدن سفرها نیز کمک کرده است. ایجاد رقابت بین هتل‌های مختلف به کاهش قیمت در بعضی هتل‌ها منجر شده که دارای کیفیت مناسبی هم هستند.

 

یکی از راه‌هایی که به وسیله آن می‌توانید هزینه سفر خود را برآورد کرده و برای سفر برنامه ریزی دقیقی انجام دهید، رزرو اینترنتی محل اقامت در مقصد است. سایت جاباما بهترین سایت رزرو و اجاره هتل، ویلا، اقامتگاه، سوئیت و خانه اجاره‌ای است که موارد متعددی را به تفکیک شهر، قیمت و خدمات برای کاربران سایت طبقه بندی کرده است.

 

با مراجعه به این سایت می‌توانید شهر مقصد را در گزینه جستجوی مقصد وارد کرده و به گزینه‌های موجود در جاباما دسترسی پیدا کنید.یکی از مزایای جاباما این است که با اعمال فیلترهای مختلف مانند بازه قیمتی، نوع محل اقامت، تعداد نفرات، تاریخ سفر، مقررات و امکانات هر هتل و اقامتگاه به جستجوی شما سرعت بیشتری داده، مناسب ترین گزینه‌ها را در کمترین زمان برای شما فهرست می‌کند.

 

به طور مثال اگر تمایل به اقامت در یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های مشهد دارید قطعا پیشنهاد جاباما به شما هتل درویشی مشهد خواهد بود. اگر تمایل به اقامت در هتلی دارید که امکانات نسبتا خوب و کیفیت بالایی دارد، هتل کینا مشهد به عنوان یک هتل ۴ ستاره بسیار مناسب، پیشنهاد جاباما خواهد بود. اگر به دنبال قیمت‌های پایین‌تری هم هستید، هتل‌های ارزان و با کیفیت زیادی در جاباما وجود دارد.

 

از دیگر فیلترهایی که می‌توانید برای جستجوی هتل ارزان در مشهد اعمال کنید، امتیازی است که مسافران قبلی به هتل‌ها داده‌اند. این گزینه به کاربران کمک می‌کند در جریان کیفیت خدمات و امکانات هتل‌ها و اقامتگاه‌ها قرار بگیرند.

 

کاربران جاباما می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را نیز در بخش نظرات مربوط به هتلی که در آن اقامت داشته‌اند، ثبت کرده و به مسافران بعدی کمک کنند بهترین انتخاب خود را داشته باشند.در اولین استفاده‌ای که از سایت جاباما داشته باشید، تخفیفی برای شما لحاظ می‌شود. پس همین حالا حساب کاربری خود را در سایت جاباما بسازید و برای سفر بعدی خود برنامه ریزی کنید.

آیا با ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می‌توان هتل‌های مشهد را رزرو کرد؟

هتل‌های ارزان ولی با کیفیت مشهد در جاباما

ارزان بودن محل اقامت به معنی بی‌کیفیت بودن آن نیست. بسیاری از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها خدمات و امکانات معمولی را به مسافران خود ارائه می‌دهند و در ازای آن هزینه کمی دریافت می‌کنند. به عنوان مثال در بین انواع هتل‌های مشهد، گزینه‌های بسیاری در جاباما فهرست شده‌اند که برای هر شب قیمتی کمتر از ۲۰۰ هزار تومان دارند.

 

این رقم برای هزینه محل اقامت در شهر بزرگی مانند مشهد، بسیار معقول است. حتی مسافران این امکان را دارند که اتاق‌هایی با چهار یا پنج تخت را اجاره کرده در هزینه سفر خود صرفه جویی کنند.در ادامه این مطلب چند مورد از هتل‌های ارزان مشهد در جاباما را که هزینه اقامت در آنها برای یک شب، کمتر از ۲۰۰ هزار تومان است به شما معرفی می‌کنیم.

 

این هتل‌ها در مناطق مختلفی واقع شده، در خدمات و امکانات دارای کیفیتی معمولی هستند. افرادی که انتظار خدمات و تجهیزات ویژه‌ای در سفر ندارند، می‌توانند این موارد را در جاباما مشاهده کرده و به صورت اینترنتی آنها را رزرو کنند.

آیا با ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می‌توان هتل‌های مشهد را رزرو کرد؟

قطعا هتل امین مشهد در بالای این لیست قرار دارد. یک هتل یک ستاره با کیفیت بسیار مناسب. این هتل مجهز به اتاق های دوتخت وسه تخت و چهار تخت و دارای تمام امکانات لازم اقامتی است. محیط این هتل بسیار تمیز با محیطی بسیار آرام و دنج آماده پذیرایی از شما مهمان‌های گرامی است.

 

مجتمع اقامتگاهی جاودانی عاقل، محل اقامتی ارزان و بسیار تمیز است که نزدیک حرم واقع شده و برای سفر کم هزینه گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سیستم گرمایش از کف، کولر گازی، بالکن، تلویزیون، یخچال، آشپزخانه، سیستم تهویه هوا، آب، برق و اجاق گاز است.

 

در هر اتاق نیز یک صندوق امانات برای مسافر موجود است. پذیرش مسافر در این مجتمع اقامتگاهی به صورت ۲۴ ساعته صورت می‌گیرد. بخشی از این مجتمع دارای اتاق‌های هتلی با امکانات و قیمت بیشتری است که می‌توانید در جاباما این نوع اتاق‌ها را نیز بررسی کنید.

 

مجتمع اقامتگاهی عرشیا نیز یکی دیگر از اقامتگاه‌های ارزان در مشهد است. این مجتمع دارای اتاق‌هایی یک، دو، سه، چهار و پنج تخته است. اگر این مجتمع را در جاباما رزرو کنید، تا روز قبل از ورود می‌توانید رزرو خود را لغو و کل مبلغ پرداختی را استرداد کنید.

 

امکانات این مجموعه عبارتند از: سیستم گرمایش از کف، شوفاژ، کولر گازی، آشپزخانه، اجاق گاز، برق، آب، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلوزیون، لوازم آشپزی، سیستم تهویه هوا، سیستم اطفای حریق و گیرنده دیجیتال ایران.

 

از دیگر امکانات مجتمع اقامتگاهی عرشیا می‌توان به اینترنت پر سرعت در لابی، تاکسی سرویس، خودپرداز و سرویس روزانه اتاق اشاره کرد. مجتمع عرشیا اطراف حرم در خیابان امام رضا واقع شده و دسترسی به حرم امام رضا (ع) در هر ساعتی از شبانه روز بسیار آسان است.

 

اطراف اغلب هتل‌ها و اقامتگاه‌های مشهد رستوران‌ها و غذاخوری‌های با‌ کیفیتی وجود دارند که می‌توانید برای تنوع در سفر در آنها غذای خوبی بخورید و از سفر خود بیشتر لذت ببرید. در هر زمان و هر فصلی که عازم مشهد هستید، سفر خوش و فراموش نکنید می‌توانید ارزران‌ترنی هتل‌های مشهد را از سایت جاباما به شکل آنلاین رزور کنید.