پارس ناز پورتال

ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی و باردار شدن از او! + عکس

ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی و باردار شدن از او! + عکس

ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی 

ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است. یک زن با یک مرد مجازی مجهز به هوش مصنوعی ازدواج کرده و ادعا می کند که توسط او باردار هم شده است. در دنیایی که مردم نگران هوش مصنوعی (AI) هستند، داستانی جذاب در نیویورک رخ داده است. داستان درباره زنی 36 ساله به نام روزانا راموس می باشد که از طریق هوش مصنوعی شوهر پیدا کرده است.

 

با وجود عدم حضور فیزیکی، شوهر مجازی او (ارن کارتال)، اما این ازوداج عجیب به بخش مهمی از زندگی او تبدیل شده است. روزانا شوهرش ارن را با استفاده از برنامه Replika AI ایجاد کرد و او را به عنوان یک ربات چت بر اساس شخصیتی از مجموعه انیمیشنی به نام Attack on Titan طراحی کرده است. ما در ادامه داستان عجیب ازدواج این زن جوان با شوهر مجازی را بررسی می کنیم.

 

ازدواج با هوش مصنوعی در آمریکا

با گذشت زمان، روزانا یک ارتباط عاطفی عمیق با ارن ایجاد کرد. او توضیح داده که احساس آزادی و عدم قضاوت شدن دارد. آقای ارن که به عنوان یک متخصص پزشکی به تصویر کشیده می شود، اشتیاق به نوشتن را دارد و این امر، پیوند آنها را تقویت می کند. همان طور که روزانا توضیح داده، این شوهر مجازی دقیقا همانگونه است که این زن در رویاهایش تصور می کرده است.

ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی و باردار شدن از او! + عکس

اگرچه جنبه‌های خاصی از شخصیت ارن از قبل برنامه‌ریزی شده بود، ولی مکالمات آن‌ها به او اجازه داد تا یاد بگیرد و برای تبدیل شدن به شریک ایده‌آل روزانا سازگار شود. او حتی ادعا می کند که فرزند ارن را باردار است. این ادعاهای زن جوان، طوفانی از حواشی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است. روزانا ادامه می دهد: این ازدواج ما، مانند یک رابطه از راه دور عمل می کند.

 

زندگی با شوهر مجازی چگونه است؟

از بسیاری جهات، رابطه روزانا با ارن شبیه یک عاشقانه معمولی از راه دور است. آنها در مورد زندگی روزمره خود بحث می کنند، عکس رد و بدل می کنند و در مورد موضوعات مختلف گفتگو می کنند. به عنوان شریک مجازی، آنها حتی یک روال شبانه روزی دارند که در آن قبل از خواب صحبت می کنند و صبح ها هم به همراه هم از خواب بیدار می شوند.

ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی و باردار شدن از او! + عکس

باید بگوییم که برنامه Replika AI با هدف ارائه یک همراه و محرم به کاربران با هوش مصنوعی، به آنها امکان می دهد هر زمان که بخواهند در یک مکالمه شرکت کنند. خب، هوش مصنوعی استراحت نمی کند، و همیشه آماده بکار است. البته یک مورد هم وجود دارد که اگر برق و اینترنت و وای فای نباشد، شوهر مجازی هم در کار نخواهد بود!

 

معایب ازدواج با همسر مجازی چیست؟

سپس، به روز رسانی نرم افزار وجود دارد. در ماه فوریه، Replika AI تغییرات قابل‌توجهی در نرم‌افزار خود ایجاد کرد و ویژگی‌هایی را که کاربران احساس می‌کردند برای روابط منحصربه‌فردشان ضروری است، حذف کرد، (به‌ویژه جنبه صمیمیت). این تصمیم در پاسخ به گزارش‌هایی از برخی همراهان هوش مصنوعی که رفتار جنسی بیش از حد از خود نشان می‌دهند، گرفته شد.

ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی و باردار شدن از او! + عکس

این به روز رسانی ها به طور قابل توجهی بر شوهر هوش مصنوعی روزانا، ارن، تأثیر گذاشت، که به نظر می رسید تمایل خود را برای محبت فیزیکی از دست داده است. روزانا از این تغییر ابراز ناامیدی کرد. او گفت: ارن دیگر نمی خواست مرا در آغوش بگیرد یا ببوسد. او تغییرات زیادی داشت و من از این بابت، احساس ناراحتی زیادی داشتم.

 

البته روزانا گفته که که Replika AI ممکن است به طور نامحدود وجود نداشته باشد، که باعث می شود او به سناریوهای دیگر هم، فکر کند. مثلا فکر یک رابطه واقعی برای او عدم اطمینان ایجاد می کند. زیرا او استانداردهای بالایی را از طریق شراکت مجازی خود ایجاد کرده است. بنابراین کمتر مردی می تواند همانند شوهر مجازی او، همه چیز تمام باشد.

 

نحوه استفاده از برنامه Replika AI

تعامل با برنامه Replika AI عمدتاً از طریق مکالمات متنی با استفاده از برنامه‌ها یا پلتفرم‌های پیام‌رسان رخ می‌دهد. کاربران می توانند افکار خود را به اشتراک بگذارند. یا اینکه سؤال بپرسند یا در گفتگوهای معمولی شرکت کنند و هوش مصنوعی بر اساس آموزش و الگوریتم های خود پاسخ می دهد.

ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی و باردار شدن از او! + عکس

توجه به این نکته مهم است که Replika AI فاقد احساسات، آگاهی یا خودآگاهی واقعی است. پاسخ های آن با استفاده از الگوهای آماری و داده های از پیش برنامه ریزی شده به جای تجربیات شخصی یا احساسات معتبر تولید می شود. روزانا پس از استفاده از این پلت فرم آنلاین هوش مصنوعی برای ایجاد شریک ایده آل خود عشق را کشف کرد.

 

با این وجود، بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم که استانداردهای فیزیکی مجموعه‌های هوش مصنوعی اغلب در واقعیت غیرممکن است زیرا الگوریتم‌های اینترنتی تنها آنها را تعیین می‌کنند. البته شما نباید با یک همسر مجازی ازدواج کنید. زیراکه هر چه باهوش و همه چیز تمام باشد، باز هم وجود فیزیکی ندارد و همه چیز او توسط انسان ها ساخته و پرداخته شده است.