پارس ناز پورتال

ازدواج همزمان مرد اوگاندایی با 7 زن جوان + عکس

ازدواج همزمان مرد اوگاندایی با 7 زن جوان + عکس

ازدواج همزمان مرد اوگاندایی با 7 زن جوان 

ازدواج همزمان مرد اوگاندایی با 7 زن جوان در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. یک طبیب محلی در اوگاندا در یک روز با 7 دختر جوان ازدواج کرده است. این حرکت عجیب او باعث شده تا نام روستای آنها در رسانه های جهان وایرال شود. داماد جوان گفته که این آخر کار نیست و می خواهد زنان بیشتری بگیرد و به رکورد 100 بچه برسد.

 

یک داماد خوش اشتها در یک روز با هفت زن جوان ازدواج کرد – و دو نفر از آنها خواهر هستند. حبیب نسیکوننه یک درمانگر مشهور سنتی – روز یکشنبه پس از گفتن (با همه ازدواج می کنم) در اوگاندا، میهمانی و پذیرایی گسترده ای برپا کرد. با این حال، این مرد 43 ساله به همین جا بسنده نمی کند و گفته است که قصد دارد همسران بیشتری داشته باشد تا 100 بچه بیاورد!

 

بیشتر بخوانید: عجیب ترین سنت های ازدواج در نقاط مختلف جهان

 

ازدواج همزمان با 7 زن جوان

حبیب می گوید: من خانواده کم جمعیتی دارم، بنابراین می خواهم بچه های زیادی تولید کنم تا خانواده بزرگی با همسرانم بسازیم. در آماده سازی برای عروسی اش، او به هر یک از همسرانش یک ماشین داد و همچنین از والدین آنها با مجموعه ای از هدایا – از جمله موتور سیکلت برای والدین دو همسر که خواهر هستند – قدردانی کرد.

ازدواج همزمان مرد اوگاندایی با 7 زن جوان 

و این اولین عروسی حبیب نیست زیرا او قبلاً یک همسر هفت ساله به نام موسانیوسا داشت. حبیب با هر یک از عروس ها به طور جداگانه در یک مراسم سنتی در خانه خود قبل از اینکه میهمانی دسته جمعی بگیرند، عروسی کرد. باید بگوییم که عروس ها با وسایل نقلیه شخصی خودشان با پلاک های شخصی در میان ناوگانی متشکل از 40 اتومبیل و 30 موتور سیکلت به جشن عروشی وارد شدند.

 

بیشتر بخوانید: ماجرای عجیب زنی که با خودش ازدواج کرد + عکس

 

همسران من هیچ حسادتی بین خودشان ندارند

این داماد با یک کنسرت پر زرق و برق به مهمانان خوش آمد گفت و یکی از حاضران گفت: “بعضی از مردم باور نمی کردند که واقعی باشد، برخی دیگر می گفتند این اولین بار است که شاهد چنین رویدادی هستند.” آقا حبیب در مراسم پذیرایی، از همسرانش تمجید کرد و به مهمانان گفت: “زنان من هیچ حسادتی در بین خودشان ندارند.

ازدواج همزمان با 7 زن جوان

من آنها را جداگانه به هم معرفی کردم و یکباره با همه آنها ازدواج کردم تا یک خانواده بزرگ شاد داشته باشم. او ادامه می دهد: من هنوز یک مرد جوان هستم و نمی توانم بگویم این پایان کار است، انشاءالله در آینده نزدیک همسران بیشتری خواهم داشت.

 

پس از جشن، حبیب و همسرانش توسط دوچرخه سواران و موتورسواران با کارناوالی بدرقه شدند. آنها، کاروان عروس ها را در شهرهای محلی دنبال کردند تا اینکه همه برای شب عروسی خود به خانه بازگردند. به گفته پدر حبیب، تعدد زوجات – که در اوگاندا قانونی است – در خانواده او کاملاً عادی است. همه آنها دارای همسران متعددی هستند.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی و باردار شدن از او! + عکس

 

شکستن رکورد زن گرفتن در اوگاندا

پدر آقا حبیب گفت: پدربزرگم شش زن داشت که محل زندگی آنها در یک خانه بوسیله پرده کشی، از هم جدا شده بودند. وی ادامه می دهد: مرحوم پدر خودم هم، پنج زن داشت و من خودم چهار زن دارم که در یک خانه زندگی می کنند. اما هیچ‌کدام از خانواده‌ها به هفت نفر نرسیده‌اند و شایعاتی وجود دارد که حبیب رکورد بیشترین ازدواج یک روزه را در اوگاندا شکسته است.

شکستن رکورد زن گرفتن در اوگاندا

او اکنون یک اسطوره محلی است که به دلیل قرار دادن روستای دورافتاده خود روی نقشه اوگاندا مورد تحسین قرار گرفته است. امانوئل اووره، ناماسنگره یا رئیس دهکده، گفت: این مرد با ویژگی‌های کمیاب خودش، حدود چهار سال پیش در این روستا ساکن شد. زمین خرید و خودش رو به عنوان طبیب سنتی به من معرفی کرد و اجازه دادیم حرفه خودش را انجام دهد.

 

وقتی او به اینجا نقل مکان کرد، نمی دانستیم که برای ما شهرت خواهد آورد. حالا نام روستای ما همه جا هست. و او درست می گوید، زیرا که ما هم در ایران با آنها آشنا شده ایم! در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر در این زمینه، می توانید به مطالب پیشنهادی ما مراجعه کنید. می توانید جالب ترین اخبار جهان را در سایت پارس ناز دنبال کنید.