پارس ناز پورتال

بهترین قراردادهای استخراج ابری بیت کوین

بهترین قراردادهای استخراج ابری بیت کوین

یکی از روش های استخراج بیت کوین که طرفداران زیادی هم دارد استخراج ابری بیت کوین است. به طور خلاصه می توان استخراج ابری بیت کوین را این گونه تعریف کرد. استخراج ابری فرایندی است که ماینینگ بیت کوین با استفاده از یک مرکز داده ی دور و از طریق قدرت پردازش مشترک انجام می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این موضوع با ما همراه باشید.

 

استخراج ابری بیت کوین چه سازوکاری دارد؟

در این روش شما نیازی به خرید دستگاه گران قیمت ماینینگ ندارید. پس چگونه استخراج می کنید؟ شما با خریر قرارداد استخراج یا سهم آن از دستگاه هایی که یک شرکت دارد استفاده می کنید. درواقع می توان گفت این مدل استخراج مانند یک قرارداد است که آن را امضاء می کنید. مدت قرارداد های استخراج ابری بیت کوین متفاوت است. این قراراداد ها به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و حتی دائمی تنظیم می شوند.

 

بهترین قراردادهای استخراج ابری

قبل از بستن یک قرارداد استخراج ابری بیت کوین باید به نکات زیادی توجه کنید. توجه به این نکات به شما کمک می کند تا کمتر دچار مشکل شوید. شما باید مطمئن شوید که کارها قرار است بدون هیچ دردسر و دور زدنی انجام شود. باید اطمینان داشته باشید که کسی قرار نیست از رونق بیت کوین استفاده کند و شما را دور بزند. ما در این مقاله بهترین قراردادهای استخراج ابری بیت کوین را به شما معرفی می کنیم. این کار شما را در تصمیم گیری یاری خواهد کرد.

بهترین قراردادهای استخراج ابری بیت کوین

Eobot

اوبوت یکی از شرکت های استخراج ابری بیت کوین است. این شرکت برای بستن قرارداد راه حل منحصر به فردی ارائه می دهد. شما در این شرکت می توانید درصدهایی از یک نمونه ی ابری را خریداری کنید. سپس با استفاده از پی پال یا رمزارزها پول پرداخت کنید. شما به ازای هر نمونه ی ابری که می خرید صاحب یک گیگاهش در ثانیه خواهید شد. اگر در امر استخراج تازه وارد هستید این روش برای شما بسیار مناسب است. شما برای شروع این کار کافی است فقط 10 دلار داشته باشید. شما هر 60 ثانیه آپدیت های استخراج را دریافت خواهید کرد. بنابراین پیگیری سودهایتان بسیار آسان خواهد بود. همچنین یک ماشین حساب برای شما در سایت قرارداده شده است. به کمک این ماشین حساب می توانید درامد خود به ازای هر نمونه ی ابری را محاسبه کنید.

 

Hashflare

یکی از بهترین قراردادهای استخراج ابری بیت کوین متعلق به هش فلر است. این شرکت از سال 2014 شروع به کار کرد. آن ها به شما ساخت استخر اختصاصی استخراج را پیشنهاد می دهند. سپس شما تصمیم می گیرید با کدام استخر می توانید سود بیشتری به دست آورید. با وجود کمیسیون ها و کارمزدهای شفاف همیشه می توانید حساب کنید چه قدر پول به دست آورده اید. در این استخر شما اولین دستمزد خود را بعد از 24 ساعت دریافت خواهید کرد.

 

Genesis Mining

این شرکت نیز یکی از بهترین قراردادهای استخراج ابری بیت کوین را پیشنهاد می دهد. وجود یک رابط کاربری و یک روش آسان جهت شروع جنسیس ماینینگ را به یک غول بزرگ استخراج تبدیل کرده. شما می توانید قدرت هش خود را در آن واحد صرف استخراج کوین های مختلف کنید. در جنسیس پکیج های قیمت گذاری مختلفی عرضه می شود. این پکیج ها تقریبا گران هستند ولی پشتیبانی و تجربه ی ارائه دهندگان قیمت آن ها را معقول می کند.

 

منبع : iminer