پارس ناز پورتال

اما استون پردرآمدترین بازیگر جهان در سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
اما استون پردرآمدترین بازیگر جهان در سال 2017

اما استون پردرآمدترین بازیگر جهان در سال 2017 

اما استون بازیگری که سال جاری اسکار برترین بازیگر زن را دریافت کرد توانست در صدر پردرآمدترین بازیگران سال 2017 نیز قرار گیرد. در روز چهارشنبه شانزدهم آگوست 2017 مجله فوربز اعلام کرده هست که اما استون پر درآمدترین بازیگران سال 2017 شناخته شده هست. اما استون بازیگری که جایزه بسیار سنگینی را بابت نقشش در فیلم برنده جایزه اسکار «لالالند» دریافت کرده هست.

 

به گزارش پارس ناز طبق بررسی هاي مجله میزان درآمد ناخالص این بازیگر 28 ساله حدود 26 میلیون دلار بوده هست اما دریافتی او در فیلم لالالند اکثر از 445,3 میلیون دلار بوده هست.در فهرست پردرآمدترین ها بعد از اما استون, جنیفر آنیستون قرار دارد که میانگین درآمد او 25,5 میلیون دلار هست. بر خلاف استون اکثر درآمد

اما استون پردرآمدترین بازیگر جهان در سال 2017

جنیفر از جشنواره هاي خارج از صنعت فیلم به دست می‌آید. بعنوان مثال تبلیغات هواپیمایی امارات متحده عربی, برند آوینو و اسمارت واتر. این بازیگر 48 ساله درآمد بسیار بالایی از تبلیغات کمپانی «Living Proof» نیز به دست آورده هست.

 

سومین نفر در این فهرست جنیفر لارنس معرفی شده هست که میانگین درآمد او 24 میلیون دلار هست. این بازیگر 27 ساله بیشترین درآمدش را از بازی در فیلمهای مادر و کبوتر قرمز و تبلیغات برند دیور به دست آورده هست.

 

در این فهرست ملیسا مک کارتی 46 ساله و میلا کونیس 34 ساله نیز قرار دارند که میانگین درآمد انها به ترتیب 18 میلیون دلار و 15 میلیون دلار هست.گرچه این مقدار درآمد اصلا قابل سنجش با درآمد بازیگران مرد هالیوود نیست که بالاترین درآمد در بین انها 172 میلیون دلار هست و پردرآمدترین مردان هالیوود در سال 2016 به طور میانگین 457 میلیون درآمد داشتند.