پارس ناز پورتال

اعتیاد سحر قریشی به مواد مخدر و اوردوز کردن او! + عکس

مجموعه : اخبار سینما
اعتیاد سحر قریشی به مواد مخدر و اوردوز کردن او! + عکس

اعتیاد سحر قریشی به مواد مخدر 

دراین مطلب، بـه بررسی ماجرای اعتیاد سحر قریشی بـه مواد مخدر و اوردوز کردن او می‌پردازیم. خانم سحر قریشی یکی از مشهور ترین بازیگران زن ایرانی اسـت. او هم چنین یکی از پرحاشیه ترین ها بوده و میلیونها دنبال کننده در شبکه هاي اجتماعی دارد. این چهره هم اکنون از بازیگری کناره گرفته و با فعالیت در شبکه هاي اجتماعی با هواداران خودش ارتباط برقرار میکند.

 

سحر قریشی کـه مدتی اسـت یک کانال یوتیوبی بـه راه انداخته و با صحبت هایش در ویدئوهای خود درباره ي زندگی شخصی اش و همین طور طرح برخی ادعاها و انتقادها در رابطه با چهره هاي مشهور خبرساز شده، اینبار در ویدئوی جدیدی بـه اعتیاد شدیدش در گذشته و مصرف ۳۰ میلیارد تومان مواد مخدر دراین راه اعتراف کرده اسـت.

 

ماجرای اعتیاد سحر قریشی چیست؟

ادعای اعتیاد سحر قریشی اولین بار از سوی امیر تتلو پس از بر هم خوردن رابطه ي انها با یک دیگر درسال ۱۴۰۱ مطرح شد. تتلو مدعی شده بود قریشی در حال حاضر بـه مواد مخدر اعتیاد دارد اما صحت داشتن این ادعا مشخص نبود. حالا قریشی خود در یکی از ویدئوهای جدید کانال یوتیوبش بـه ماجرای اعتیاد شدید خود پرداخته اسـت.

اعتیاد سحر قریشی به مواد مخدر 

بر اساس صحبت هاي قریشی، این ماجرا بـه زمان حضور او در ایران و فعالیتش در سینما بازمی گردد. قریشی توضیح داد کـه شکست در روابط عاطفی و ضربه خوردن از برخی دوستان، وی را بـه سمت تنهایی و وضعیت بد روحی سوق داد ودر نهایت با آنکه تا پیش ازآن حتی اهل مصرف الکل نبود، با روی آوردن بـه مواد مخدر سعی کرد خودرا آرام کند.

 

سحر قریشی گفت کـه اعتیاد او بـه قدری شدید شد کـه از جایی بـه بعد دیگر هیچ دوزی از مواد مخدر رویش تأثیرگذار نبود. او اذعان کرد در طول دوره ي اعتیاد خود کـه ۲ سال بـه طول انجامید ۳ بار اوردوز را تجربه کرد و تا پای مرگ پیش رفت و ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان را نیز دراین راه دود کرد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سحر قریشی و همسرش + حواشی و عکس های جدید سحر قریشی

 

ترک اعتیاد سحر قریشی پس از 8 ماه

قریشی هم چنین از تلاش هایش برای ترک اعتیاد کـه پس از ۸ ماه محقق شد گفت ودر نهایت بر اشتباه بودن تصمیمش برای روی آوردن بـه مواد مخدر تأکید کرد. خانم قریشی از زمان راه اندازی کانال یوتیوبش بارها با صحبت هاي خود خبرساز شده، از جمله ادعاهایش درباره ي زندگی شخصی خود و همین طور انتقاداتش از برخی چهره هاي مشهور.

ترک اعتیاد سحر قریشی

قریشی پس از ترک ایران فعالیت مجازی خود رابه حداقل رسانده بودو حالا برخی معتقدند او با هدف کسب درآمد از یوتیوب تصمیم بـه فعالیت دراین شبکه اجتماعی گرفته و با طرح اظهارات جنجالی سعی بر بازار گرمی دارد. سحر قریشی پس از جدایی از امیر تتلو در تابستان ۱۴۰۱، ترکیه رابه مقصد شهر دبی ترک کرد و ازآن زمان در آنجا بـه سر می‌برد.

 

او در یکی از ویدئوهای اخیر خود مدعی شد کـه در شهر دبی بکار املاک مشغول اسـت و یک شرکت تبلیغاتی نیز در آنجا راه اندازی کرده اسـت. قریشی اگرچه از زمان ترک ایران همواره با حجاب جلوی دوربین حاضر شده ودر یکی از لایوهای اینستاگرامی اخیر خود نیز تأکید کرد کـه بعد از اتمام کارش در شهر دبی، حتما بـه ایران باز خواهد گشت.

 

بیشتر بخوانید: مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

 

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۶ دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران و بازیگر اسـت. او تا دیپلم تحصیل کرده و هنگامیکه متاهل بوده اسـت وارد عرصه بازیگری شده اسـت. سحر قریشی دریک خانواده ي کم جمعیت متولد شد و تنها یک برادر بنام سپهر دارد. مادر سحر قریشی، ندا افشار نام دارد و همیشه مشوق دخترش در عرصه بازیگری می‌باشد. سحر قریشی با تنها برادرش رابطه ي خیلی خوب و عاطفی دارند.

بیوگرافی سحر قریشی

پدر سحر قریشی در ایالات امریکا زندگی میکند و خودش با مادرش «ندا افشار» و برادرش «سپهر قریشی» زندگی میکند. رنگ هاي مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز اسـت. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس، خیلی اهمیت دارد. سحر قریشی، حسین سهیلی زاده را مثل پدرش دوست دارد.

 

بـه گفته سحر قریشی، او از کودکی بـه بازیگری علاقه مند بوده اسـت. پس از این‌کـه کارتون ها و برنامه هاي کودک را نگاه می کرده اسـت، کارهای شخصیت هاي کارتونی و کودک را تقلید می کرده اسـت. از دوران دبیرستان حرفه اي تر بـه بازیگری نگاه کرده اسـت و وارد عرصه تئاتر شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج مجدد سحر قریشی از شایعه تا واقعیت

 

سحر قریشی چگونه مشهور شد؟

سحر قریشی از طریق یکی از آشنایان همسر سابقش «مهران اخوان ذاکری» تشویق میشود کـه برای فیلم سینمایی لج و لج بازی تست بدهد ودر سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی بـه تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سید مهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی دراین فیلم انتخاب شد کـه آغاز ورودش بـه سینما و تلویزیون بود.

سحر قریشی چگونه مشهور شد

بعد از بازی در فیلم لج و لج بازی، توسط سیاوش خیرابی برای بازی در نقش یلدا بـه سهیلی زاده معرفی میشود. او برای بازی در نقش یلدا تست میدهد و قبول میشود و همین آغاز موفقیتش در عرصه بازیگری میشود. بعد از بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان مشهور می‌شود و تقریبا برای تمام مردم ایران شناخته شده میشود.

 

فیلم دردسر بزرگ، دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی بـه کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور کـه درسال ۱۳۸۹ تولید شد. سحر قریشی دومین مجموعه تلویزیونی خودرا با بازی در مجموعه شاید برای شـما هم اتفاق بیافتد درسال ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه تهران داشت.

 

بیشتر بخوانید: حرفهای سحر قریشی درباره جراحی های زیبای اش «عکس»

 

ازدواج اول و طلاق سحر قریشی

سحر قریشی اولین بار پیش از شروع بازیگری تقریبا در سن ۱۷ سالگی درسال ۸۳ با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، ولی این ازدواج پس از پخش سریال دلنوازان درسال ۸۸ بـه طلاق و جدایی ختم شد. مهران اخوان ذاکر در مورد علت جدایی اش از سحر قریشی میگوید پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه کـه سبب شهرتش شد رفتار سحر قریشی تغییر کرد.

ازدواج و طلاق سحر قریشی

او شش ماه پس ازآن، مـن از ایشان خبری نداشتم. بـه دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از وی شکایت کردم ودر آخر از یک دیگر جدا شدیم. سحر قریشی گفت در ۱۷ سالگی درسال ۱۳۸۳ عقد کردیم و اولین تقاضای طلاقم پیش از شروع بازیگری ودر سال ۱۳۸۵ بود. در آن هنگام مادرم در انگلیس بودو پدرم هم در امریکا زندگی میکرد.

عکس های جدید سحر قریشی

پس از بازیگر شدن و مشهور شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم رو جواب می دادند. خودشان را مدیر برنامه مـن معرفی میکردند و چندتا از پیشنهادهای کارم را رد کردند. بعدش کلی گفت‌وگو عجیب‌وغریب کردند. هیچکس از خوشبختی فرار نمیکند و مـن حقیقتا خوشبخت نبودم. بهمین علت هم اکنون با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و بـه تمامی دوستانم توصیه میکنم در سن کم ازدواج نکنند.