پارس ناز پورتال

افراط در جراحی پلاستیک پوست این زن را از بین برده است + عکس

افراط در جراحی پلاستیک پوست این زن را از بین برده است + عکس

عوارض افراط در جراحی پلاستیک 

در این مطلب، با زنی آشنا می شویم که افراط در جراحی پلاستیک پوست او را از بین برده است. خانم مونیک آلن اهل ایالات متحده آمریکا، بیش از 200 عمل جراحی زیبایی انجام داده است. عمل های زیبایی متعدد، این زن تراجنسیتی را با مشکلات پوستی مواجه کرده است. از جمله این مشکلات پوست و گوشت مرده روی پاهایش است، که راه رفتن را برای او دشوار می کند.

 

یک معتاد به جراحی پلاستیک که فقط 24 عمل روی بینی خودش انجام داده درمورد عوارض جراحی پلاستیک صحبت می کند. او می گوید که اکنون گوشت و پوستش در نتیجه تمام جراحی هایی که داشته از کار افتاده است. مونیک آلن – در میان جامعه ترنس هالیوود با نام The Glamourous Monique شناخته می شود.

 

از بین رفتن پوست پا به خاطر جراحی پلاستیک

این زن عجیب می گوید که به دلیل سیلیکون تزریق شده به قسمت های مختلف بدنش دچار مشکلات شدید گردش خون شده است. این بدان معناست که پوست پاهای او “مرده” است. همچنین، او می گوید که با نگاه های بد مردم در خیابان مواجه می شود. وی به خاطر زیبا شدن دست به عمل های زیبایی زد اما حالا مردم او را در خیابان با نگاه های خود طرد می کنند.

عوارض افراط در جراحی پلاستیک 

آقای مت کالن – مستندساز – در خانه قصر مانند مونیک در اورنج کانتی، کالیفرنیا، مصاحبه کرد. مونیک با لب‌هایی که از شدت تزریق یلر پف کرده بود، به او گفت که چگونه با 100 دلار نزد جراحان زیرزمینی در آمریکا می‌رود و به آنها می‌گوید: «تا می‌توانی مرا با فیلر پر کن». او جراحی تغییر جنسیت خود را در سال 1978 انجام داد که توسط دکتر کلرادو، استانلی اچ. بیبر، که پیشگام این عمل بود، انجام شد.

 

پس از این عمل 3800 دلاری، مونیک به مدت هفت سال دیگر هیچ جراحی دیگری انجام نداد. اما در سن 29 سالگی، او از مکان بدنام درگ ملکه مری در استودیو سیتی دیدن کرد. او توضیح داد: من شروع به دیدن برخی از این دختران کردم و می خواستم جراحی های آنها روی من هم انجام شود… در تیجوانا شروع به تزریق سیلیکون کردم.

 

بیشتر بخوانید: به دست آوردن 5 میلیون فالوور با جراحی زیبایی + عکس

 

عوارض تزریق سیلیکون که مو بر اندام شما راست می کند

مونیک توضیح می دهد که داستان‌های ترسناکی در مورد خطرات تزریق سیلیکون به بدن شنیده است. اما «وقتی خیلی آن را می‌خواهید، اهمیتی نمی‌دهید». یکی از جراحانی که روی او کار می کرد، جان رجینالد براون بود که گاهی اوقات به نام “قصاب براون” نامیده می شود. او در نهایت به دلیل قتل عمد – یکی از بیمارانش تا حد مرگ خونریزی کرد – به زندان افتاد.

عوارض تزریق سیلیکون

خانم مونیک در نهایت به عمل های بزرگ کردن سینه و باسن خودش پایان داد. او توضیح می‌دهد که چگونه پزشکان ناحیه مورد نظر را با بی‌حسی موضعی بی‌حس می‌کنند و سپس یک قیف را از طریق پوست وصل می‌کنند و ماده سمی را به داخل بدن پمپ می‌کنند. ولی او ادامه داد: این کار خیلی اعتیادآور بود، هر بار که کمی پول جمع می کردم، به آنجا می ‌رفتم.

 

اما تمام ماجرای جراحی های مونیک به همین جا ختم نشد. زیرا او افزود: فکر می کنم تاکنون 24 عمل زیبایی بینی هم انجام داده ام. پس از چند سال، سیلیکون شروع به لیز خوردن از موقعیت اولیه خود کرد و راهش را به سمت قوزک پاهای او باز کرد. این روزها او به سختی می تواند راه برود و از انبوهی از مشکلات پزشکی دیگر رنج می برد.

 

بیشتر بخوانید: بزرگ ترین لب های دنیا متعلق به این زن اسپانیایی است! + عکس

 

جراحی زیبایی زیاد مرا بد قیافه کرده است

مونیک که اکنون در اواسط دهه شصت زندگی خودش است، وقتی بیرون می‌رود «بسیار بد قیافه» دیده می شود. اما همچنان هر روز یک آرایش کامل از آنچه را که به شوخی “آرایش دلقکی” می نامد روی صورتش اعمال می کند. این زن تراجنس دو بار ازدواج کرده است اکنون مجرد است. توضیح می دهد که نمی خواهد دوباره با کسی قرار بگذارد زیرا به قول خودش: “اکثر مردان هم سن و سالش مرده اند”.

زشت شدن پس از جراحی زیبایی

همچنین، مونیک می گوید که هنوز هم توجه مردان زیادی را به خود جلب می کند، اما نه آن گونه که او می خواهد. او یکی از «مردان عجیب» را که چندی پیش او را در خیابان تعقیب کرده بود، توصیف می‌کند: «داشتم بنزین می‌زدم و دامن بلندی داشتم. آن مرد عجیب، سرش را زیر دامن من فرو کرد و من هم فقط به او نگاه می کردم. اما کمی بعد راهش را کج کرد و رفت.