پارس ناز پورتال

به دست آوردن 5 میلیون فالوور با جراحی زیبایی + عکس

به دست آوردن 5 میلیون فالوور با جراحی زیبایی + عکس

به دست آوردن 5 میلیون فالوور با جراحی زیبایی 

دختری با به دست آوردن 5 میلیون فالوور با جراحی زیبایی سوژه بحث رسانه ها شده است. او می گوید: من خیلی زشت بودم تا اینکه 30 هزار دلار خرج کردم تا یک چهره جدید و زیبا پیدا کنم. حالا من میلیون ها دنبال کننده دارم و هزاران پسر جوان عاشق من هستند. این دختر توضیح داده که قبل از عمل جراحی زیبایی، ظاهر زشتی داشته است. اما حالا او نظرات دیگران را برگردانده است.

 

امروزه افراد زیادی، چه افراد مشهور و چه مردم عادی، تصمیم می گیرند در مورد هر عمل زیبایی که انجام داده اند صادق باشند. میا دیو، اینفلوئنسر 22 ساله از میامی، تصمیم گرفت تا سفر جراحی پلاستیکی خودش را به اشتراک بگذارد. همان طور که در بالا توضیح دادیم، او گفته که به نظر خودش زشت بوده، اما حالا هزاران عاشق سینه چاک از سراسر جهان پیدا کرده است.

 

ما قبلا هم درباره افرادی که تجربه جراحی های زیبایی را داشته بودند صحبت کرده ایم. افراد نظرات مختلفی درباره جراحی های زیبایی دارند. برخی هم که توان یا جرات انجام آن را ندارد، اینکار را به شدت نقد می کنند. به هر حال قضاوت ها گسترده هستند و هر فردی نظر خودش را دارد. ولی مورد امروز کمی خاص تر از داستان هایی است که قبلا روایت کردیم.

 

بیشتر بخوانید: ترفندهای استوری اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن

 

راز به دست آوردن فالوورهای میلیونی

میا دیو یک اینفلوئنسر است که فالوورهای زیادی در تیک تاک و اینستاگرام دارد. خانم میا دیو 22 ساله از میامی، ایالات متحده در تیک تاک با انتشار ویدیوهای کمدی و محتوای مرتبط با زیبایی به شهرت رسید. این زن جوان 5 میلیون دنبال کننده در تیک تاک دارد و در اینستاگرام و یوتیوب نیز محبوب است. اما راز به دست آوردن این شهرت برای او چه بوده است؟

به دست آوردن 5 میلیون فالوور با جراحی زیبایی 

باید بگوییم که دیو اغلب به خاطر ظاهرش مورد تحسین طرفدارانش قرار می گیرد. او اخیراً تصمیم گرفته است که چگونگی زیبا و محبوب شدنش را برای فالوورهایش روشن کند. خانم دیو تصمیم گرفت در مورد عمل های زیبایی که انجام داده با کسانی که او را دنبال می کنند، صادق باشد.

روش عجیب جذب فالوور

در یک ویدیوی وایرال در یوتیوب، دیو آشکارا درباره یک سری عمل های زیبایی که انجام داده بود، صحبت کرد. سپس او تجربیات و نتایج خود را با مخاطبان اختصاصی خودش به اشتراک گذاشت. این اینفلوئنسر اظهار داشت که در گذشته احساس “زشتی” می کرد. بنابراین تصمیم گرفت به طور قابل توجهی روی درمان های مختلف سرمایه گذاری کند تا ویژگی های صورت و بدن خود را بهبود بخشد.

 

بیشتر بخوانید: چگونه اینستاگرامر شویم و به شهرت و درآمدزایی دست پیدا کنیم؟

 

خرج کردن 30 هزار دلار برای جراحی زیبایی

جالب است بدانید که او بیش از 30000 دلار برای “چهره جدید” خود خرج کرده است. میا دیو طیف گسترده ای از روش های زیبایی را انجام داده است که بیش از 30000 دلار برای او خرج داشته است. از پرکننده‌های لب، تا روکش‌های دندنا، بزرگ‌کردن سینه‌ها و عمل بینی، دیو از فاش کردن راز درمان‌های زیبایی مختلف خود، ابایی نداشت.

عمل زیبایی برای جذب فالوور

دیو تأکید کرد که اگرچه بعد از عمل های زیبایی خود اعتماد به نفس بیشتری را تجربه کرده است، اما نباید آنها را به عنوان یک راه حل جهانی برای کاهش عزت نفس در نظر گرفت. این اینفلوئنسر در ویدیوی وایرال خود گفت: من فکر می‌کنم مهم است که توجه داشته باشیم که روش‌های زیبایی یا جراحی پلاستیک به‌عنوان یک راه حل برای مشکلات عزت‌نفس نیستند.

 

بیشتر بخوانید: ترفندهای افزایش مخاطب در شبکه های اجتماعی | روش های کاربردی

 

استقبال کاربران از صداقت اینفلوئنسر مشهور

خانم دیو توضیح می دهد: اگرچه جراحی زیبایی می تواند به بالا رفتن اعتماد به نفس شما کمک کند، اما راه حل نهایی نیست. ویدیوی میا دیو به سرعت در فضای مجازی پخش شد و مردم صداقت او را تشویق کردند. میا دیو چند ماه پیش تجربه جراحی پلاستیک خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت و آنها بسیار حمایتش کردند.

راز جذب فالوور میلیونی

کاربری از صداقت دیو استقبال کرد و گفت: آنچه که من دوست دارم این است که برخلاف بسیاری از اینفلوئنسرها/مشهورها که انجام کاری را انکار می‌کنند، او در مورد آن صراحت دارد. شما قطعا قبلا زشت نبودید، اما اگر جراحی زیبایی شما را خوشحال می کند، کاملاً خوب است. بینی شما عالی به نظر می رسد، و بسیار طبیعی است.

اینفلوئنسرهای معروف دنیا

کاربر دیگری به او اطمینان داد که هم قبل از عمل و هم بعد از عمل زیبایی، بسیار زیبا بوده است. در حالی که یکی دیگر از طرفداران او به شوخی گفت: “تو زشت نبودی، فقط فقیر بودی – با تشکر از این تأیید، این یکی از بهترین ویدیوهای موجود است. احساس خوشحالی از ظاهر ما قطعا می تواند تاثیر مثبتی بر اعتماد به نفس ما داشته باشد.