پارس ناز پورتال

بیوگرافی و تصاویر مهدی دارابی خواننده هوروش باند

بیوگرافی و تصاویر مهدی دارابی خواننده هوروش باند

بیوگرافی و تصاویر مهدی دارابی خواننده هوروش باند 

هوروش باند اسم گروه موسیقی پاپ در ایران است که اینروزها همه ی آنرا می شناسند و به موزیک هاي این گروه گوش می‌دهند. مهدی دارابی در 17 مرداد ماه سال 72 در تهران به جهان آمد و اصالتا اهل کوهدشت لرستان میباشد. مهدی دارابی از سال 95 همکاری خودرا با هوروش باند شروع کرد. وی ترانه‌ سرا و موزیک‌ساز و خواننده‌ي هوروش باند است.

 

او دراین گروه به همراه حمید فریزد, آرش عدل پرور, مسعود جهانی و مسیح همکار است و تابه‌حال بیش از 10 قطعه و موزیک ساخت کرده‌اند که موزیک‌هاي به آخر منو به باد, به کی پز میدی, ماه دلم, خنک شد دلت و فاصله نه را می توان جزء پیروز‌ترین کارهای این گروه اسم برد.

بیوگرافی و تصاویر مهدی دارابی خواننده هوروش باند

بیوگرافی مهدی دارابی

مهدی دارابی همینطور در قامت ترانه‌سرا و آهنگساز با خواننده‌هایي امثال محمد علیزاده, شهاب رمضان, آرش و مسیح و … همکاری داشته است.

بیوگرافی و تصاویر مهدی دارابی خواننده هوروش باندگروه هوروش بند درسال 95 توسط تنظیم‌کننده مطرح و خوش‌ذوق کشورمون تأسیس شد. مدیریت اجرایی این گروه بر عهده‌ي حمید فریزد بوده و تنها خواننده‌ي این گروه مهدی دارابی است. گروه هوروش بند با ترانه‌ي «به یاد تو می‌افتم» به شهرت رسید و هواداران زیادی رابه دست آورد.

 

نکته این موزیک عاشقانه است و سراینده‌ي این موزیک آرش اي پی می باشد.گروه هوروش بند تا کنون ۷ قطعه‌ي رسمی را منتشر کرده‌اند و توانستند برای این موزیک‌ها مجوز اداره‌ي فرهنگ و ارشاد را دریافت کنند؛ و تمام اشعار و ملودی‌هاي این گروه رو هم آرش عدل پرور و مسیح بر عهده‌دارند.

بیوگرافی و تصاویر مهدی دارابی خواننده هوروش باند

تیتراژ پایانی برنامه‌ي فرمول 1 با اجرای مهدی دارابی
فرمول یک برنامه‌اي است که از شبکه‌ي یک با اجرای علی ضیا پخش می شود. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۱۰ صبح پخش می شود. تیتراژ پایانی «فرمول 1» با اجرای هوروش بند روی آنتن میرود. برای تیتراژ این برنامه تلویزیونی از ترانه و ملودی آرش عدل پرور بهره برده و امثال همیشه تنظیم آن بر عهده مسعود جهانی است. مهدی دارابی خواننده هوروش نیز این قطعه را اجرا کرده است.

بیوگرافی و تصاویر مهدی دارابی خواننده هوروش باند

شایعه‌ي جدایی مسعود جهانی از گروه هوروش باند
مهدی دارابی در جواب به واکنش مخاطبان گروه هوروش در خصوص عدم حضور مسعود جهانی در کنسرت‌هاي هوروش نوشت:واقعاً جای مسعود تو کنسرت‌ها خالیه, دوستان واسه نخستین بار این جا اعلام می کنم. به دلایلی فعلا به مسعود اجازه فعالیت ندادن, یه مدت کوتاهی باید بدون مسعود به اجراها ادامه بدیم,

 

لحظه‌لحظه کنارمان هست اما پشت‌صحنه, خیلی زود انشالله رو استیج بهمون ملحق میشه, هیچ‌کس از گروه هوروش جدا نخواهد شد, با هم شروع کردیم تا آخرش هم با هم خواهیم بود, خیلیا سعی کردن که هوروش رو متوقف کنن, اما به خواست خدا نتونستن.

بیوگرافی و تصاویر مهدی دارابی خواننده هوروش باند

اجرای قطعه‌ي «مجنون» با مسعود جهانی
قطعه‌ي مجنون دومین آهنگی بود که در گروه هوروش بند منتشر شد. مسعود جهانی درمورد انتشار این قطعه گفت: بسیار علاقه‌مند بودم که اگر زمانی نیت خواندن داشتم, یک نوع موسیقی خوب و استاندارد باشد و برای همین در قطعه «مجنون» با مهدی دارابی هم خوانی داشتم. وی افزود: تشکر بی‌پایان

 

از کسانی که ما را دراین اثر یاری کردند, خصوصاً مهدی آذر عزیز, کیارش حسن‌زاده, محمدحسین توتونچیان, شهاب رمضان و مهدی فرهبد عزیز. رضایت و حمایت شما بزرگ‌ترین هدیه از طرف شما به گروه هوروش است. امیدوارم این قطعه را دوست داشته باشید.

بیوگرافی و تصاویر مهدی دارابی خواننده هوروش باندمهدی دارابی در برنامه‌ي دورهمی
در اینستاگرام برنامه‌ي دورهمی اعلام شد که این خواننده‌ي خوش‌صدا و خواننده گروه موسيقى هوروش بند, امشب جمعه «٩٦/١٠/٨» ساعت ٢٣ مهمان برنامه دورهمی خواهد بود.

 

کارنامه‌ي هنری مهدی دارابی
موزیک‌ها
یاد تو می‌افتم
مجنون
آخر منو به باد داد
به کی پز میدی
ماه دلم
عاشقم
خنک شد دلت
فاصله نه
خالیه جای تو
تویی دوا
مانند من باش
بیوگرافی مهدی دارابی خواننده‌ي گروه هوروش بند

 

اینستاگرام مهدی دارابی
در مطلب بالا بیوگرافی مهدی دارابی را خواندید, همینطور شما برای پیگیری فعالیت‌هاي هنری وزندگی روزانه وی میتوانید به آدرس اینستاگرام وی مراجعه کنید.