پارس ناز پورتال

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانی

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانی

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانی

 

سینا شعبانخانی با خواندن تیتراژ برنامه ماه عسل معروف شد و پس ازآن موزیک هاي بسیار محبوب و پرطرفداری خوانده است. سینا شعبانخانی «متولد 3 آذر ماه سال 68 در شهر – شهریار بدنیا آمده است» خواننده و نوازنده ایرانی است. نخستین قطعه رسمی مجاز وی با عنوان من بی قرارم درسال 96 منتشر شد.

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانی

 

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانیعکس سینا شعبانخانی و همسرش

نخستین قطعه رسمی مجاز وی با عنوان من بی قرارم درسال 96 منتشر شد. شعبانخانی با تک‌موزیک «جادوی خاص» «با تنظیم حامد برادران» توانست به خوبی بین مردم شناخته شود که سومین اثر وی به‌شمار میرود.

 

او اصالتا اهل شهریار می‌باشد. تحصیلات وی فارغ التحصیل رشته زبان ادبیات پارسی از دانشگاه سراسری در مقطع کارشناسی است.سینا شعبانخانی با تک موزیک جادوی چشمات توانست به خوبی شناخته شود و یکی از بهترین آهنگهای او بشما می رود.وی درسال 96 تیتراژ برنامه ماه عسل احسان علیخانی را اجرا نمود که سهم زیادی در شناخته شدن او داشت.

 

سینا شعبانخانی متاهل است.

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانیسینا شعبانخانی و همسرش

 

به گزارش پارس ناز، پدر او نوازنده پیانو است و عمویش فارغ التحصیل نوازندگی پیانو از کنسرواتوار فرانسه و دیگر عموی او تورج شعبانخانی آهنگساز بوده اند ودر رشد هنری سینا تاثیرات بسزایی داشته اند.

 

شروع فعالیت

فکر می‌ کنم سال سوم راهنمایی بودم یکی از بستگان‌ مان که نوازنده ارکستر سمفونیک تهران بود در خانه‌ شان یک پیانو داشت که برای من خیلی جالب بودو همان پیانو را از او خریدیم با اینکه سازهای دیگری وجود داشت که هم یادگیری‌ شان آسان‌ تر بودو هم قابل‌ حمل بودند، اما من از پیانو و صدایش خوشم آمده بودو تصمیم گرفتم نواختنش را یاد بگیرم. قبل ازآن، من فقط شنونده‌ي موسیقی بودم و هیچ فعالیت موسیقایی نداشتم.

 

بعد از خرید آن پیانو، ۴ یا ۵ سال فقط نوازندگی می‌ کردم. استادم با من سبک کلاسیک کار می‌ کرد اما همان اوایل، این سبک برایم خسته‌ کننده شده بود. پیانو زدن را یاد گرفته بودم و دوست داشتم موزیک‌ هایي که شنیده‌ ام را بنوازم و با آن بخوانم لا به‌ لای همین نواختن‌ ها و خواندن‌ ها، به این علاقه‌ مند شدم که خودم موزیک جدیدی بسازم و روی آن بخوانم.

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانیسینا شعبانخانی خواننده و نوازنده ایرانی است

 

نخستین قطعات قبل از سربازی

سال ۹۰ قبل از رفتن به خدمت سربازی، قطعه‌اي به نام بدون تو تنهام و بعد ها قطعه دیگری به نام کابوس تنهایی منتشر کردم که تنظیم‌ هایشان از خودم بود دوست داشتم این کارها را بخوانم و پخش کنم و البته بازخورد خاصی هم از آن ها نگرفتم !دوستان و اطرافیانم ایراداتی بکار می‌ گرفتند که مربوط به تنظیم و میکس بود.

 

شباهت صدا احسان خواجه امیری

این مسأله کاملاً درست است و این شباهت وجوددارد البته این چیزی نیست که در اختیار من باشد، کما این‌ که خواننده‌ هاي دیگری هم داشته و داریم که صدایشان شبیه به خواننده‌ دیگری بوده و من این را نکته‌ بدی نمی‌ دانم.

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانیبیوگرافی سینا شعبانخانی

 

خواننده هاي مورد علاقه

از بین خوانندگان ایرانی رضا صادقی و محمد علیزاده را هم دوست دارم. اما احسان خواجه‌ امیری خواننده‌ اي بود که من از ابتدا طرفدارش بودم و بیشترین الگو در کارهایم را از او گرفتم، در سنتی ها هم بیش از همه ی به استاد ایرج دلبستگی دارم استاد شجریان، همایون شجریان و مرحوم بنان را هم دوست دارم.

 

شغل دوم

من فروختن ملودی را بعنوان شغل دوست ندارم نمی‌ خواهم بعنوان آهنگساز در مارکت موسیقی شناخته شوم من خوانندگی را دوست دارم البته همکاری‌ هایي با محمد علیزاده، پیام صالحی، میثم ابراهیمی، مصطفی پاشایی و… داشته‌ ام

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانی

سینا شعبانخانی نخستین قطعه رسمی مجاز وی با عنوان من بی قرارم درسال ۱۳۹۶ منتشر شد

 

آلبوم‌ها

جادوی خاص «۱۳۹۶»

تک موزیک‌ها

هست و نیست

نزدیکای پاییز

دیوونه میشم

خوب یا بد

چشماتو ببند

عمداً

ماه عسل «سال ۱۳۹۶»

من بی قرارم

من عاشق توأم «المپیک ۲۰۱۶»

هم خونه

من بی تو

تب چشمات

چشمای مست

یار جونی

جادوی خاص ۲ «ریمیکس»

آخر کار خودتو کردی

اگه نباشی

ملک بانو

تنگ غروب

جادوی خاص

بارون ممتد

وای که دلم

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانی

عکسهای سینا شعبانخانی ،عکسهای سینا شعبانخانی،درباره سینا شعبانخانی،موزیک هاي سینا شعبانخانی،آلبوم هاي سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکس های سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانی

عکسهای سینا شعبانخانی،سینا شعبانخانی | بیوگرافی و عکسهای سینا شعبانخانی خواننده پاپ ایرانی