پارس ناز پورتال

ماجرای جالب استفاده از هوش مصنوعی برای همسریابی

ماجرای جالب استفاده از هوش مصنوعی برای همسریابی

استفاده از هوش مصنوعی برای همسریابی 

استفاده از هوش مصنوعی برای همسریابی قرار گذاشتن با بیش از 5000 زن به صورت آنلاین باعث تعجب برخی از کاربران شده است. جوان 23 ساله اهل روسیه گفت که در پایان سال 2023 بود که چت جی پی تی به او توصیه کرد که از کارینا که با او در سایت همسریابی آشنا شده بود، خواستگاری کند. این ربات هوش مصنوعی به او توضیح داد که رابطه آنها متعادل و قوی است.

 

این پسر روسی مدعی شده است که هوش مصنوعی (AI) به او در ملاقات و پیشبرد چت با همسرش کمک کرده است. به گزارش پارس ناز، الکساندر ژادان، توسعه‌دهنده نرم‌افزار 23 ساله، از ChatGPT و دیگر ربات‌های هوش مصنوعی برای فیلتر کردن هرگونه تطابق احتمالی در برنامه همسریابی تیندر استفاده کرد. ما در ادامه به بررسی این ماجرای جالب پیدا کرده ایم.

 

استفاده از هوش مصنوعی برای قرار گذاشتن با 5000 زن

این پسر جوان روسی در یک سال با حدود 5000 زن آشنا شد تا اینکه “همسر مورد علاقه اش” خانم کارینا عمرانونا را پیدا کرد. الکساندر می گوید: من اطلاعاتی در مورد نحوه ارتباطم به چت جی پی تی دادم. در ابتدا مشکلاتی وجود داشت، زیرا برنامه من را نمی شناخت. مزخرف می نوشت، اما بعدها آن را به حدی آموزش دادم که شروع به تعامل با دختران مناسب من کرد.

استفاده از هوش مصنوعی برای همسریابی 

الکساندر 23 ساله فاش کرد که ربات هوش مصنوعی موارد بد را حذف کرده است. ربات چت جی پی تی از طرف او صحبت های کوچکی با دیگران انجام می دهد، تاریخ ها را رزرو می کند و در نهایت حتی به او کمک می کند تا خواستگاری کند. او اظهار داشت که فیلترهای خاصی را نیز نصب کرده است که زنانی را که باید به طور زنده با آنها ارتباط برقرار کند را نشان می دهد.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج زن جوان با هوش مصنوعی و باردار شدن از او! + عکس

 

آشنایی با دختر رویاها به واسطه چت جی پی تی

به زودی، آقای ژدان با زنی به نام کارینا در زندگی واقعی آشنا شد. وی از پلتفرم هوش مصنوعی برای ادامه مکاتباتش با او استفاده کرد. او گفت: وقتی من و کارینا به صورت زنده ملاقات کردیم، متوجه شدم که می توان این سیستم را متوقف کرد. سپس او را به عنوان تحلیلگر مکاتبات با کارینا دوباره آموزش دادم. و افزود که چت جی پی تی به او گفت که با آن دختر کجا برود و چه کار کند.

استفاده از چت جی پی تی برای همسریابی

این جوان 23 ساله گفت که در پایان سال 2023 بود که چت جی پی تی به او توصیه کرد که از کارینا خواستگاری کند و توضیح داد که “رابطه آنها متعادل و قوی است”. او پس از برقراری ارتباط با 5239 دختر، موردی را که پیدا کرده بود که سرانجام از او خواستگاری کرد. البته، کارینا، نامزد فعلی او، از نقش هوش مصنوعی در این آشنایی بی خبر بود.

 

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی گوگل در حال تسخیر دنیا

 

اولین استفاده از چت جی پی تی برای همسریابی

ربات چت جی پی تی کارهای زیادی برای مردم انجام می دهد. اما اکنون به نظر می رسد دوستیابی نیز به لیست کارهای چت جی پی تی اضافه شده است. الکساندر ژادان یک پست طولانی را در توییتر X به اشتراک گذاشت که در آن فاش کرد که از چت جی پی تی برای اجرای یک ربات در تیندر استفاده کرده است که با بیش از 5000 زن در برنامه مطابقت دارد.

ازدواج به کمک هوش مصنوعی

او در این پست ادعا کرد که از دختری که چت جی پی تی یک سال از طرف او صحبت می کرد، خواستگاری کرد. این پسر جوان در این موضوع به اشتراک می‌گذارد که چت جی پی تی گاهی اوقات او را مجبور می‌کند روزی شش قرار ملاقات داشته باشد. وی در ادامه افزود که چندین نسخه از این ربات را دارد. همچنین ادعا کرد که پس از یافتن نامزد فعلی خود، کارینا، از آن فاصله گرفت.

 

بیشتر بخوانید: این مردان بیشترین تعداد زنان را به عقد خود درآورده اند

 

همسرم بعد از خواستگاری فهمید که با هوش مصنوعی حرف میزد!

خبرگزاری روسی ریانووستی نیز این خبر را پوشش داده است. الکساندر اضافه می کند: وقتی من و کارینا به صورت زنده ملاقات کردیم، متوجه شدم که می توان این سیستم را متوقف کرد و او را به عنوان تحلیلگر مکاتبات با کارینا دوباره آموزش دادم. به گفته این توسعه‌دهنده نرم‌افزار، کارینا از نقش هوش مصنوعی در رابطه‌اش بی‌اطلاع بوده است.

 

این دختر جوان فقط پس از ارسال درخواست های خود به اداره ثبت از این موضوع مطلع شد. البته ژدان گفت که همسر او پس از اطلاع از حقیقت “با خونسردی” واکنش نشان داد. و در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر در این حوزه، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید. ما بهترین ها و جالب ترین ها را برای علاقه مندان به اشتراک گذاشته ایم.