پارس ناز پورتال

اندر حکایت کارهای عجیب و غریب دونالد ترامپ

اندر حکایت کارهای عجیب و غریب دونالد ترامپ

اندر حکایت کارهای عجیب و غریب دونالد ترامپ 

دونالد ترامپ از وقتی ریاست جمهوری را بر عهده گرفته است کارهای بسیار عجیب و دور از انتظاری را انجام داده است که موجب تعجب شده است. روزی نیست که دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا خبر ساز نشود. کار های وی به قدری عجیب هستند که هر روز یک جنجال تازه به پا کرده و عده ای را به خیابان ها می کشانند.

 

آقای ترامپ این روز ها سخت سرگرم حمایت از قانون ضد مهاجرتی خودش است، اما ظاهرا مسائل دیگری نیز وجود دارند که ذهن او را مشغول کرده اند.ظاهرا دونالد ترامپ درخواست کرده که حوله های دستی هواپیمای شخصی رئیس جمهور آمریکا موسوم به «ایر فورس وان» تعویض شوند، زیرا به نظر او آن ها چندان نرم نیستند.

 

بر اساس اخبار منتشر شده، آقای ترامپ از زبری بیش از حد حوله ها به ستوه آمده و شکایت کرده است. البته این تنها مورد عجیبی نیست که پیرامون آقای ترامپ شنیده می شود؛ رئیس جمهور آمریکا کارهای جالب دیگری نیز انجام داده است.

اندر حکایت کارهای عجیب و غریب دونالد ترامپ

فردی که نخواسته نامش فاش شود، گفته است که آقای ترامپ خواندن های طولانی و زیاد را دوست ندارد و اظهار داشته که تمام موارد و یادداشت های جلسات در قالب یک صفحه حاوی حداکثر ۹ نکته اساسی و جملات کوتاه برایش فراهم گردد.

 

علاوه بر آن، ظاهرا دونالد ترامپ درباره ارزش دلار و درک اهمیت مسئله مذکور برای اقتصاد، نگرانی هایی داشته، بنابراین تصمیم گرفته با سپهبد مایکل فلین مشاور امنیت ملی خودش صحبت کند. در این جا مقداری بیشتر درباره این فرد ارتشی صحبت می کنیم.

 

فلین در سال ۱۹۸۱ به ارتش پیوسته و بین سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۰ میلادی، در بخش های مختلف به عنوان مدیر اطلاعات فعالیت کرده است. وی همچنن سابقه خدمت در سمت مدیر آژانس اطلاعات دفاعی تا سال ۲۰۱۴ را نیز در کارنامه خود دارد. با این حال او سوابق چندانی در زمینه اقتصاد نداشته و معلوم نیست چرا آقای ترامپ تصمیم گرفته با فلین مشورت کند.

 

اگر این نکات را نیز نادیده بگیریم، سوال اینجاست که چرا دونالد ترامپ در ساعت ۳ صبح تماس گرفته است؟ در تمام نقاط دنیا مردم در این ساعت خواب هستند. درز کردن موارد این چنینی از کاخ سفید مسئله تازه ای نیست، اما انتشار این حجم از اطلاعات تنها در ماه نخست ریاست جمهوری ترامپ، جای تعجب زیادی دارد. به هر حال موارد ذکر شده آخرین حواشی پیرامون رئیس جمهور ایالات متحده نیستند و قطعا در روزهای آینده نیز چنین اخباری منتشر خواهند شد.

 

مطالب مرتبط :

عکسهای زن لخت و عریان دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

عکسهای ایوانکا ترامپ دختر زیبا و خوش اندام دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در یک فیلم پورن مشاهده شد

رسوایی جنسی دونالد ترامپ با این زن +عکس

زندگی و ثروت دونالد ترامپ به روایت تصویر

یکی از زنان مورد تعرض جنسی ترامپ مقابل دوربین

آزار جنسی ترامپ این بار برای مدل زیبای فنلاندی

زیباترین زن دنیا از دید ترامپ این دختر مانکن است

تجاوز جنسی ترامپ به کودک 13 ساله

ترامپ به دختر خودش هم نظر جنسی دارد

بیوگرافی و عکس های دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ