پارس ناز پورتال

معرفی و بررسی انواع برند با کیفیت سیسمونی نوزاد

معرفی و بررسی انواع برند با کیفیت سیسمونی نوزاد

تنها با یک مراجعه به فضای مجازی یا فروشگاه‌های حضوری سیسمونی می‌توان دریافت که فهرست برندهای تولیدکننده‌ی سیسمونی و کالای نوزاد تقریباً بی‌انتها است. همین موضوع می‌تواند برای آن دسته از والدینی که سابقه‌ی آشنایی با بازار سیسمونی را ندارد تبدیل به عاملی گیج‌کننده شود.

 

به همین منظور، ما در این مقاله اقدام به معرفی و بررسی برندهای با کیفیت سیسمونی نوزاد کرده‌ایم تا بتوانیم به مادران و پدرانی کمک کنیم که دغدغه‌ی خرید محصولی معتبر و با کیفیت و با دوام دارند و در عین حال نمی‌خواهند هزینه‌ای نامعقول را برای کالایی که می‌خرند صرف کنند.

 

چیپولینو

 

یکی از نام‌آشنا‌ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده‌ی سیسمونی نوزاد در دنیا، شرکت چیپولینو است که به کشور بلغارستان تعلق دارد. از جمله تولیدات معتبر و با کیفیت این شرکت سرویس‌های کالسکه و کریر آن است.

 

همچنین، این شرکت صندلی ماشین و تشک بازی‌های باکیفیتی نیز روانه‌ی بازار کرده است که علاوه بر برخورداری از زیبایی ظاهری، از امکانات متنوعی نیز برخوردار است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند اروپایی، ایمنی بالای محصولات آن است، به گونه‌ای که بیشتر آن‌ها موفق به دریافت گواهی‌های استانداردهای اروپایی EN1888-1 و EN1888-2 شده‌اند.

معرفی و بررسی انواع برند با کیفیت سیسمونی نوزاد

کیکابو

 

از دیگر برندهای خوش‌نام و معروف فعال در حوزه‌ی سیسمونی، کیکابو است که در تولید طیف متنوعی از کالای نوزاد دست دارد؛ از سرویس کالسکه و صندلی ماشین و گهواره کودک گرفته، تا اسکوتر و شیردوش و دوربین اتاق کودک.

 

این شرکت به طور مشترک متعلق به کشورهای بلغارستان و اسپانیا است و همچون چیپولینو تولیدات آن آزمون‌های سختگیرانه‌ای را در زمینه‌ی ایمنی و پشت سر گذاشته است. نکته‌ی قابل توجه در خصوص محصولات کیکابو این است که به‌رغم کیفیت بالا و اروپایی بودن، قیمت‌های نسبتاً ارزانی دارند و تنوع محصولات آن این اجازه را می‌دهد که هر مادر و پدری بسته به نیازهای خاص خود دست به انتخاب بزنند.

معرفی و بررسی انواع برند با کیفیت سیسمونی نوزاد

چیکو

 

این شرکت ایتالیایی در ابعاد جهانی یکی از پرآوازه‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان کالای نوزاد محسوب می‌شود و طبیعتاً از همین رو است که محصولات آن قیمت بالاتری در مقایسه با تولیدات سایر برندها دارد. سرویس‌های کالسکه و کریر، صندلی غذا و صندلی ماشین از جمله دسته‌بندی‌هایی است که کمپانی چیکو در آن به فعالیت مشغول است.

 

مادرکر

 

این برند بریتانیایی نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان وسایل کودک و سیسمونی نوزاد چه در داخل و چه خارج از ایران است. مادرکر علاوه بر تولید محصولاتی از قبیل صندلی غذاخوری و کالسکه و انواع وسایل حمل‌کننده‌ی کودک، محصولات مصرفی همچون پوشک بچه، دستمال مرطوب، کرم و بسیاری اقلام بهداشتی دیگر را نیز تولید می‌کند و به رغم قیمت بالا، از کیفیت بی‌نظیری برخوردار است.

معرفی و بررسی انواع برند با کیفیت سیسمونی نوزاد

پمپرز

این شرکت آمریکایی از چنان شهرتی برخوردار است که می‌توان ادعا کرد کسی نیست که نام آن را نشنیده باشد. پمپرز معروف‌ترین تولیدکننده‌ی پوشک نوزاد است که پرمصرف‌ترین کالای کودک محسوب می‌شود. پوشک‌های این شرکت به لحاظ سطح کیفی در دنیا بی‌رقیب است اما از آنجا که وارداتی است قیمت آن به شدت تحت تاثیر قیمت دلار قرار می‌گیرد و امروزه تهیه‌ی آن برای بسیاری دشوار شده است.

 

هیمالیا

 

این شرکت خوش‌نام و پرآوزه‌ی هندی فعالیت گسترده‌ای در زمینه‌ی تولید وسایل آرایشی و بهداشتی دارد، اما از آن‌جا که محصولات متنوع و بسیار باکیفیتی برای نوزادان و کودکان خردسال تولید می‌کند، به عنوان یکی از تولیدکنندگان با کیفیت و معتبر کالای نوزاد در نظر گرفته می‌شود. لوسیون، پودر، کرم، صابون و شامپوی نوزاد از جمله محصولات بهداشتی مخصوصان کودکان است که این شرکت آن‌ها را تولید می‌کند.

 

مکسی کوزی

 

این شرکت هلندی نیز در بازار سیسمونی ایران از حسن شهرت برخوردار است و در ابعاد جهانی نیز از تولیدکنندگان معتبر محصولات کودک و کالای نوزاد به حساب می‌آید. عمده‌ی تولیدات این شرکت اقلام درشت سیسمونی کودک همچون کالسکه و کریر و صندلی ماشین است.

 

مکسی کوزی از جمله برندهای گران قیمت بازار سیسمونی محسوب می‌شود، اما کیفیت بسیار بالای محصولاتش آن را تبدیل به برندی کرده است که کالاهای تولیدی آن از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

معرفی و بررسی انواع برند با کیفیت سیسمونی نوزاد

برندهای تولیدکننده مینی‌واش

 

یکی از اقلام نسبتاً ضروری در سبد سیسمونی نوزاد، مینی واش است که مادران و پدران به کمک آن می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن لباس‌های کودکشان را میکروب‌زدایی و تمیز کنند. اما در خصوص این دسته‌بندی از کالاهای سیسمونی کودک نکته‌ای وجود دارد و آن هم این است که تولید کنندگان این محصول به ندرت در زمینه ی تولید سایر دسته‌بندی‌های سیسمونی فعالیت می‌کنند.

 

بنابراین بین برندهایی که معرفی شد هیچ‌کدام تولیدکننده‌ی مینی واش نیستند. در بازار ایران، برندهایی همچون جنرال تکنیک، مادرلی، ناسیونال و فریدولین از تولیدکنندگان شاخص مینی واش یا کهنه شور هستند که بالاترین استانداردها را در ساخت دارند و خرید محصولات آن‌ها توصیه می‌شود.

 

نکته‌ی مهم در خصوص خرید از برندهای معتبر سیسمونی

 

طبیعتاً محصولات با کیفیتی که توسط برندهای معتبر جهانی تولید می‌شوند قیمت بالاتری از تولیداتِ برندهای کم‌کیفیت دارند، اما نکته‌ی مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که کماکان ارزش خرید از این برندهای معتبر به مراتب بیشتر از محصولات بی‌کیفیتی است که یا دائماً دچار شکستگی و خرابی می‌شوند، یا به بهداشت و امنیت و آرامش کودک خدشه وارد می‌کنند.

 

از آنجا که همیشه احتمال فروش اجناس تقلبی وجود دارد، توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری همچون فروشگاه سیسمونی نی نی لیست اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید چرا که این فروشگاه مستقیماً با واردکنندگان اکثر برندهایی که معرفی شد در ارتباط است؛ از این رو همواره در آن اصالت محصولات و فروش با پایین‌ترین قیمت تضمین شده است.