پارس ناز پورتال

بادیگاردهای بازیگران هالیوود و خواننده های مشهور + عکس

مجموعه : اخبار سینما
بادیگاردهای بازیگران هالیوود و خواننده های مشهور + عکس

بادیگاردهای بازیگران هالیوود 

در این مطلب، به معرفی بادیگاردهای بازیگران هالیوود و خواننده های مشهور می پردازیم. این افراد به طور سالانه حقوق بسیار بالایی دریافت می کنند و در کار خود خبره هستند. افراد مشهور با استخدام این بادیگاردها در هنگام حضور در بین مردم خود را از خطرات جانی ایمن نگه می دارند. البته فقط افرادی که در اوج شهرت جهانی هستند بادیگارد استخدام می کنند زیرا که همیشه با تهدید جانی رو به رو می شوند.

 

سلبریتی ها از مزایای زیادی در حرفه خود بهره مند می شوند، مانند ثروتی که بیشتر ما فقط می توانیم آن را در خواب ببینیم. با این حال، شهرت و ثروت هم با هزینه های زیادی همراه است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد مشهور باید روی امنیت شان به طور جدی سرمایه گذاری کنند. زندگی در کانون توجه با این واقعیت واقعی همراه است که آنها نمی توانند بدون محافظ به جایی بروند.

 

1. بادیگارد ادل

بادیگارد ادل

ادل یکی از بهترین صداهای نسل را دارد. دارایی خالص او حدود 190 میلیون دلار است، بنابراین منطقی است که او بادیگاردهایی استخدام کند که شبانه روز مراقب او باشند. خانم ادل در سال 2017 پیت ون، محافظ سابق لیدی گاگا را استخدام کرد که سالانه 70000 دلار برای خدماتش دریافت می کند.

 

2. بادیگارد جنیفر انیستون

بادیگارد جنیفر انیستون

جنیفر آنیستون با بازی در نقش ریچل گرین در سریال محبوب فرندز به شهرت جهانی رسید. از زمانی که او بین مردم جهان شناخته شد، در سال 2013 بادیگارد مشهور مشهور شلدون را استخدام کرد. او در گذشته با ستاره های زیادی کار کرده است، بنابراین آنیستون می دانست که باید این محافظ شخصی را استخدام کند.

 

بیشتر بخوانید: بازیگران و چهره های ایرانی که بادیگارد دارند

 

3. بادیگاردهای دیوید بکهام

بادیگاردهای دیوید بکهام

دیوید و ویکتوریا بکهام دو نفر از مشهورترین افراد جهان هستند. او یک ستاره سابق فوتبال است و همسرش یکی از اعضای Spice Girls بود. به همین دلیل است که آنها در سال 2014 یک میلیون دلار برای امنیت شان هزینه کردند و همچنین در سال 2020 پست های نگهبانی در خانه خود ایجاد کردند. آنها همچنین همیشه با بادیگارهای شان سفر می کنند.

 

4. بادیگارد هالی بری

بادیگارد هالی بری

هالی بری، برنده جایزه اسکار، بیش از 30 سال است که در این صنعت بازیگری می کند. بنابراین او با پاپاراتزی ها و کسانی که همیشه تهدیدش می کنند، غریبه نیست. خانم هالی بری، در طول سال ها محافظان مختلفی داشته است. او با آنها همه جا می رود، حتی در هنگام پیاده روی در خیابان.

 

بیشتر بخوانید: معروفترین و جذاب ترین بادیگاردهای دنیا

 

5. بادیگارد کیتی پری

بادیگارد کیتی پری

کیتی پری اغلب همراه با محافظ شخصی اش، که به عقیده طرفداران شبیه هیو جکمن است، در بیرون و اطراف خانه اش دیده می شود. اعتقاد بر این است که پری پس از تولد اولین فرزندش در سال 2020، سطح امنیتی زندگی خود را افزایش داد که بسیار منطقی است.

 

6. بادیگاردهای تیلور سویفت

بادیگاردهای تیلور سویفت

سطح شهرت باورنکردنی تیلور سوئیفت به این معنی است که او یک ارتش کامل از طرفدارانی دارد که خودشان را “سوئیفتی” می نامند. اگرچه این باورنکردنی است، اما به این معنی است که سوئیفت باید مراقب باشد، به همین دلیل است که او دو محافظ دارد که هر کجا که می رود همراه او هستند.

 

بیشتر بخوانید: مردان سیاه پوش محافظان ستاره های ایرانی

 

7. بادیگاردهای ریحانا

بادیگاردهای ریحانا

ریحانا یک ستاره بزرگ است که بارها تهدید جانی شده است. تخمین زده می شود که او سالانه حدود نیم میلیون دلار برای امنیتش هزینه می کند. او بادیگاردهایی در اطراف خود دارد، حتی اگر او فقط برای یک خرید ساده از خانه بیرون برود. اوج تهدیدات جانی اش زمانی بود که به خاورمیانه آمد. مردم این منطقه خطرناک او را بارها به مرگ تهدید کرده بودند.

 

8. بادیگاردهای جنیفر لوپز

بادیگاردهای جنیفر لوپز

جنیفر لوپز به عنوان یک رقصنده، خواننده و بازیگر سابقه هنری طولانی و موفقی داشته است. دارایی خالص او 290 میلیون دلار تخمین زده می شود، بنابراین منطقی است که او پول زیادی را صرف امنیتش کند. به ندرت می توان جنیفرلوپز را بدون محافظانش دید.

 

بیشتر بخوانید: عکسهای دیدنی از دوره آموزشی گروه بادیگاردها در ایران

 

9. بادیگاردهای کشا

بادیگاردهای کشا

کشا از دوران جوانی در کانون توجه بوده است، اما از آنجایی که حرفه او مانند گذشته در اوج خود نبوده است، تنها زمانی که احساس کند لازم است، محافظ استخدام می کند. او اغلب با محافظانش دیده می شود، و به نظر می رسد همیشه با آنها دوست است.

 

10. بادیگاردهای مگان مارکل

بادیگاردهای مگان مارکل

مگان مارکل برای بازیگری اش در برنامه تلویزیونی Suits شناخته شد. شهرت او پس از آن که با شاهزاده هری آشنا شد کرد، سر به فلک کشید و زمانی که با او ازدواج کرد همه چیز به اوج رسید. این دو چهره سلطنتی، به امنیت زیادی نیاز دارند و تخمین زده می شود که هر سال حدود 20 میلیون دلار برای امنیت شان هزینه می کنند.

 

بیشتر بخوانید: تمرینات بسیار سخت زنان چینی برای بادیگارد شدن

 

11. بادیگارد دنیل ردکلیف

بادیگارد دنیل ردکلیف

دنیل رادکلیف از زمان کودکی شخصیت شناخته شده ای بوده است و برای بازی در مجموعه فیلم های هری پاتر معروف شد. او امنیت شبانه روزی نیازی ندارد، اما زمانی که احساس کند لازم است، یک محافظ شخصی استخدام می کند. بادیگاردهای دنیل، تنها زمانی که به مسافرت می رود، به همراه او دیده می شوند.

 

12. بادیگارد بریتنی اسپیرز

بادیگارد بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز از زمانی که یک نوجوان بود، درگیر پاپاراتزی ها بوده است. او سال‌ها گرفتار این معضل بوده، بنابراین واقعاً منطقی است که او هزینه های زیادی را برای داشتن امنیت اختصاص ‌دهد. در سال 2009، تخمین زده شد که او سالانه 400000 دلار برای داشتن محافظ شخصی، خرج می کند. تخمین زده می شود که حالا، این رقم به حدود 600000 دلار افزایش یافته است.

 

بیشتر بخوانید: مهران مدیری و بادیگاردهای غول پیکرش را ببینید

 

13. بادیگاردهای مایکل جکسون

بادیگاردهای مایکل جکسون

زمانی که مایکل جکسون در اوج شهرت خود بود، برای او کاملاً غیرممکن بود که بدون یک تیم امنیتی حرفه ای رفت و آمد کند. تخمین زده می شود که در آن زمان، جکسون هر سال یک میلیون دلار برای امنیتش هزینه می کرد. این شامل امنیت 24 ساعته خانه او، استخدام محافظان محافظ شخصی بیشتر و همچنین سایر اقدامات امنیتی بود.

 

14. بادیگاردهای بیانسه

بادیگاردهای بیانسه

یکی از مشهورترین افراد جهان بودن به این معنی است که عموم مردم همیشه از دیدن شما هیجان زده خواهند شد. او با جی زی، یکی دیگر از مشهورترین افراد روی زمین ازدواج کرده است. بنابراین این دو همیشه به امنیت بالایی نیاز دارند. اعتقاد بر این است که آنها سالانه میلیون ها دلار برای امنیت شان، هزینه پرداخت می کنند.