پارس ناز پورتال

آیا بارداری زن بدون دخول مرد امکان پذیر است؟

مجموعه : حذف شده است
آیا بارداری زن بدون دخول مرد امکان پذیر است؟

آیا بارداری زن بدون دخول مرد امکان پذیر است؟ 

بسیاری سوال دارند که آیا دختر باکره می‌تواند باردار شود یا خیر، یا این‌که مرد بدون دخول می‌تواند زن را باردار کند یا نه؟

 

آیا احتمال دارد بدون دخول هم بارداری ا تافق بیفتد ؟

 

یا باردار شدن باوجود پرده بکارت و باکره بودن دختر امکان‌پذیر است ؟

 

احتمال بارداری بدون دخول و باردار شدن دختر باکره و حاملگی با پیشاب بدون پاره شدن بکارت و احتمال باردار شدن درصورت وجود پرده بکارت وجوددارد. 

 

برای وقوع حاملگی می ‌بایست موارد زیر رخداد بی‌افتد
1. رابطه جنسی حداکثر در فاصله کمتر از 36 ساعت بعد از تخمک‌گذاری و یا کمتر از 72 ساعت قبل از تخمک‌ گذاری برقرار شود.

 

2. کل روزهای احتمال تخمک‌گذاری در زن با دقت به سیکل قاعدگی تنها 10 روز دریک سیکل میباشد.

 

3. اسپرم بتواند خودرا دراین محدوده‌ي زمانی اعلام شده از مسیر طولانی ابتدای واژن به لوله شیپوری رحم برساند.

 

4. در صورتی که دختر باکره باشد اسپرم بتواند از سوراخ پرده بکارت عبور کرده و خود رابه داخل واژن برساند.با دقت به موارد ذکر شده و احتمال‌هاي بررسی شده می ‌بایست گفت که احتمال وجود حاملگی درصورت باکره بودن دختر وجوددارد ولی این احتمال بسیار کم است.

 

این اتفاقی متداول است که پس از برقراری رابطه جنسی زنان از ترس حاملگی دچار استرس شده و همین استرس و نگرانی پریود شدن آن ها رابه تعویق می‌اندازد و به دنبال آن پریود نشدن استرس حاملگی را بیشتر میکند و انها در چرخه اي از استرس و نگرانی قرار میگیرند.

 

سوال ات بسیار زیادی در رابطه با آن گونه روابط پرسیده می شود که با دانستن پاسخ آن‌ها می توان سردرگمی و استرس ناشی از احتمال بارداری در روابط بدون دخول را کاهش داد. کاربران گرامی میتوانند برای دریافت پاسخ سوال ات خود به لینک زیر مراجعه نمایند.

 

سوالاتی در خصوص بارداری باوجود پرده بکارت
من بــا نامزدم رابطه ي جنسی«در حــده ….»دارم،نه سكس ِ كامل و دخول. دفعه ي آخر منی ِ نامزدم روی ِ آلت ِ تناسلیم ریخته شــد «در رابطه بدون دخول» . آیـا احتمال بارداری من،باوجود پرده ي بكارت و رابطه بدون دخول وجود داره؟

 

آیــا بایــد از قرص LD استفــاده كنم؟  چنــد تــا و به چه فاصله اي؟

 

ممنون میشم پاسخ ِ سوالمو بدین.

 

پاسخ دکتر در خصوص بارداری بدون دخول
اگر چه احتمال بارداری باوجود پرده بکارت و رابطه بدون دخول خیییلی کمه ، ولی محض احتیاط بهتره پیشگیری اورژانسی داشته باشی . ال دی و اچ دی که دیگه برای پیشگیری اورژانسی مصرف نمیشه . یه قرص هاي نسبتا جدیدی هست به اسم هاي : لوونورژسترول یا “اووسیز ” یا ” لونژیل ” . شما می‌خری و تا 1-2 روز هم از رابطه گذشته باشه میتونی بخوری . اگه دوز 1.5 باشه ، یه دونه بخور . اگه دوز 0.75 باشه، 2 تا باهم بخور.

 

من و شوهرم پیشگیری طبیعی می کردیم غالباً هم از پارچه اي تمیز استفاده می‌کردیم ولی یه بار مقداری از منی روی آلت من ریخت ولی زود تمیزش کردم وسریع حمام کردم.من5هر ماه پریود می شدم, ولی همین حالا7روز از پریدیم گذشته و پریود نشدم.از بی بی چک هم استفاده کردم و منفی بود ممکنه من باردار باشم؟؟

 

شما باردار نیستید

 

درود

 

من با نامزدم رابطه جنسی داشتیم اما نه کامل، به‌صورت لاپايي. دوهفته از پريوديم گذشته بود و نامردم هم به انزال نرسید فقط پیشاب داشت که روی آلت تناسلی من ریخته شد، احتمال بارداری وجود داره، اگه هست چیکار میشه کرد؟

 

چون ما بهمن عروسيمون هست تا اون‌هنگام از لحاظ ظاهری چیزی مشخص می شه؟

 

اگه ممکنه دیگران متوجه بشن چطوری میتونم این احتمال بارداری رو صفر کنم؟

 

چهار روز از رابطه مون گذشته

 

پاسخ دکتر

آزمایش بده . اگر چه احتمال بارداری در حد صفره .