پارس ناز پورتال

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند 

اعتیاد عامل تخریب زندگی از هر نظری است،برخی افراد مشهور نیز به اعتیاد گرفتار شده اند که برخی از آنان اکنون بی پروا درمورد اوضاع خودشان در آن موقع صحبت می کنند. اعتیاد میتواند گریبانگیر همه شود، چه استفاده بی‌ رویه از مواد مخدر باشد چه استفاده مدام و بی‌ رویه از تلفن.اعتیاد معضل مهمی برای بسیاری از ستارگان مشهور جهان می باشد.

 

این‌ها حکایت‌های شخصی نه سوپر استار درباره تقلاهای آنها درمورد استفاده بی‌ رویه از مواد مخدر است که در زندگی شخصی‌ آنها رو برو شده بودند.

 

لیدی گاگا

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

شهرت جهانی لیدی گاگا برایش هزینه‌ای داشت و موقعی که تلاش می‌کرد با وضعیت شهرت‌اش کنار بیاید شروع به استفاده از مواد مخدر کرد.او به ایستگاه رادیویی آمریکایی زد۱۰۰ (Z۱۰۰) در ۲۰۱۳ گفت: “من از جوانی به چیزهای مختلفی اعتیاد داشته‌ام. خیلی سنگین‌تر در طول هفت سال گذشته … اما، حقیقت این است که مشهور بودن خیلی سخت است”.

 

لیدی گاگا پس از عمل جراحی روی استخوان لگن‌اش در ۲۰۱۲ برای تسکین درد به مواد مخدر روی آورد اما اذعان می‌کند وابستگی‌اش به مواد غیرقانونی به سرعت افزایش پیدا کرد.او گفت: “من روزانه ۱۵ تا ۲۰ سیگار ماریجوآنا بدون تنباکو می‌کشیدم”.

 

متی هیلی

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

متی هیلی خواننده گروه ۱۹۷۵ در ۲۰۱۳ به گاردین گفت: “۱۸ ساله بودم، از هر چیزی تفننی استفاده می‌کردم. من می‌خواستم جک کرواک (نویسنده آمریکایی) باشم”.”فکر می‌کردم به همان اندازه به انحطاط رفته‌ام. فکر می‌کردم: دنیا عقب نخواهد ماند”.

 

اواعتراف می‌کند برای نوشتن دومین آلبوم گروهش به استفاده از مواد مخدر فکر کرده است، و به مجله بیل‌بورد در سال ۲۰۱۶ گفت که می‌خواسته این آلبوم را “از ته منجلاب” بنویسد.هیلی گفت چون قبلا یک بار اعتیاد را شکست داده بود، تصمیم گرفت که از این مسیر دوری کند.او به این مجله گفت: “من پیش از این کاملا در این مسیر فرو رفته بودم و از آن سوی‌اش بیرون آمده بودم”.

 

دانیل ردکلیف

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

پس از موفقیت فیلم های هری پاتر دانیل ردکلیف اعتراف می‌کند که برای مقابله با فشارهای شهرت در آن سن پایین به الکل روی آورده بود.دنیل به مجله شورت‌لیست (Shortlist) در ۲۰۱۲ گفت: “این الکل نوشیدن ناسالم بود و به بدن من و زندگی اجتماعی من صدمه می‌زد”.

 

“من در این ترس مداوم زندگی می‌کردم که چه کسانی را ملاقات خواهم کرد، به آن‌ها ممکن است چه بگویم، با آن‌ها ممکن است چه کنم، بنابر این روزهای زیادی در آپارتمان‌ام می‌ماندم و به تنهایی الکل می‌نوشیدم”.”در ۲۰ سالگی منزوی و گوشه‌گیر بودم. رقت انگیز بودم – آن آدم من نبودم. من شوخ و مودب ام و الکل من را به فردی کسل‌کننده و گستاخ تبدیل کرده بود”.دنیل در ۲۰۱۰ الکل را ترک کرد.

 

زک افرون

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

زک افرون ممکن است یکی از سالم‌ترین ستارگان هالیوود به نظر برسد، اما در ۲۰۱۳ او برای مقابله با مشکلات اعتیادش به مرکز بازپروری رفت و آشکارا درباره مبارزه‌اش با الکل صحبت کرده است.او به هالیوود ریپورتر در ۲۰۱۴ گفت: “من خیلی الکل می‌نوشیدم، خیلی خیلی زیاد”.

 

“هیچ وقت یک چیز مشخص نیست. منظورم این است شما بیست و چند ساله و مجرد هستید و زندگی را در هالیوود می‌گذرانید، می‌دانید؟ همه چیز بر سر شما ریخته است”.او حالا می‌گوید وارد شدن به جمع الکلی‌های گمنام (Alcoholics Anonymous) و دیدن یک مشاور به او فرصت جدیدی در زندگی داده است.

 

زک به این مجله گفت: “ناگهان رفتم آنجا. و فکر می‌کنم این زندگی مرا تغییر داد”.”من احساس خیلی بهتری به خودم دارم. همه چیز حالا خیلی آسان‌تر است”.

 

دمی لواتو

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

دمی لواتو یکی از صادق‌ترین ستارگان موسیقی پاپ است. او در سال ۲۰۱۳ اعتراف کرد که با مشکلات کوکایین و الکل در طول سال‌های اولیه زندگی حرفه‌ای اش درگیر بوده است.دمی در سال ۲۰۱۳ به اکسس هالیوود گفت: “من نمی‌توانستم بیشتر از ۳۰ دقیقه تا یک ساعت بدون کوکایین بمانم و حتی در هواپیما کوکایین می‌بردم”.او پیش از این با افسردگی، انورکسیا (بی‌اشتهایی عصبی) درگیر بود و سابقه آسیب زدن به خود داشت.

 

دمی یک دوره را در مرکز بازپروری در سال ۲۰۱۱ گذرانده است، اما اخیرا در ۲۰۱۶ اقرار کرد که از تمام وسوسه‌ها در زندگی شخصی‌اش اجتناب می‌کند تا از برگشت و عود اعتیادش جلوگیری کند.

 

کوری مونتیه

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

کوری ستاره گلی (Glee) در سال ۲۰۱۳ بعد از مصرف مخلوطی از مواد مخدر و الکل در ۳۱ سالگی مرد.او پیش از آن به تقلا با مشکلات اعتیاد از نوجوانی‌اش اعتراف کرده بود و به مجله پرید (Parade) در ۲۰۱۱ گفت که در ۱۶ سالگی اختیار مصرف مواد مخدر را از دست داده بود.او به این مجله گفت که در اواخر نوجوانی‌اش “مشکلی جدی” با مواد مخدر داشته است و از اعضای خانواده‌اش برای تأمین هزینه اعتیادش پول می‌دزدیده است.

 

فرگی

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

فرگی از گروه بلک آید پیز (The Black Eyed Peas) از اعتیاد نجات پیدا کرد تا عضو یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های پاپ دنیا، بلک آید پیز، شود اما سال‌ها با مواد مخدر جنگید.فرگی در ۲۰۱۲ به اپرا وینفری گفت: “اعتیادم از اکستازی به شیشه رسید”.”با هر ماده‌ مخدری، همه چیز در اول عالی است، و بعد آرام آرام زندگی شما رو به زوال می‌رود. یک زمانی وزنم به ۴۱ کیلو رسیده بود”.فرگی می‌گوید که وقتی خدا را کشف کرد موفق به ترک مواد مخدر شد.

 

مکلمور

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

مکلمور خواننده رپ تریفت شاپ (Thrift Shop) وقتی در سال‌های نخست نوجوانی بود به الکل روی آورد و از کلاس‌های مدرسه هم برای ماریجوآنا کشیدن فرار می‌کرد. او همچنین مصرف‌کننده داروی تجویزی اکسی‌کدون شد که او “هرویین مصنوعی” توصیف‌اش می‌کند.مکلمور می‌گوید آن چیزی که او را از تسلیم شدن به اعتیاد نجات داد موسیقی‌اش بود، او از ۱۳ سالگی رپ می‌خوانده است.

 

او به ام‌ تی‌ وی‌ یو در ۲۰۱۴ گفت: “چیزی که من را از این وضع بیرون کشید دانستن این بود که می‌خواهم موسیقی‌ دان باشم و اگر بخواهم این کار را بکنم باید هوشیار بشوم”.”در نتیجه من یک ماه هوشیار بودم و کمی موسیقی می‌ساختم و بعد سقوط می‌کردم و چند ماه غیب می‌شدم و همین‌طور عقب و جلو می‌رفتم”.”این شیوه‌ای بود که من در بیشتر نوجوانی و بیست سالگی‌ ام موسیقی می‌ساختم”.

 

او در ۲۰۰۸ به بازپروری رفت و می‌گوید که انجام این کارجانش را نجات داد.

“اگر به خاطر آن مرکز بازپروری نبود، احتمالا من الان اینجا نبودم”.

 

کلی آزبورن

بازیگران و ستاره هایی که در گذشته اعتیاد داشتند

کلی آزبورن، دختر شارون و آزی آزبورن، در ۲۰۰۹ به اعتیاد داشتن به مسکن‌های تجویزی برای کنار آمدن با سرطان مادرش در ۲۰۰۲ اعتراف کرد.او در کتابش در سال ۲۰۰۹ نوشت: “من تلاش می‌کردم قوی بمانم در نتیجه برای پنهان کردن آن غم وحشتناک ویکودین مصرف می‌کردم. “

 

“طولی نکشید که ۵۰ قرص در روز می‌خوردم. بیشتر مردم ممکن است با ۱۰ قرص مسمومیت دارویی پیدا کنند”.او برای درمان مشکلات اعتیادش به بازپروری رفت و حالا ترک کرده است.کلی در ۲۰۱۴ به دیلی میل گفت: “من هرگز مواد مخدر مصرف نمی‌کنم. خراب‌کاری نمی‌کنم. وقتی به این فکر می‌کنم که زندگی‌ام چقدر بهتر شده است و به تمام چیزهایی که بر آن‌ها غلبه پیدا کرده‌ام، برگشتن به قبل چه فایده‌ای دارد”؟