پارس ناز پورتال

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند 

احتمالا برایتان دیدنی باشد و باورتان نشود اما شمار زیادی از بازیگران و چهره هاي مشهور میباشند که با همدیگر نسبت فامیلی دارند. احتمالاً شما تا به حال در مورد دوقلوهای اولسون «ماری و اشلی اولسون» و خواهرشان الیزابت, دَیو و جیمز فرانکو و همین طور لوک و اوون ویلسون شنیده باشید. احتمالا هم حکایت هایي در مورد رفاقت هاي راسخ

 

برخی از این افراد مشهور به گوشتان خورده باشد. اما باید بدانید که تعدادی از این افراد مشهور با هم نسبت هاي خانوادگی دارند که بی تردید برایتان دیدنی خواهد بود.در ادامه شما را با 41 چهره ي معروفی که نمیدانستید با هم نسبت خانوادگی دارند آشنا خواهیم کرد.

 

جسیکا کَپشاو بازیگر سریالهای آمریکایی دختر خوانده ي استیون اسپیلبرگ هست

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

جسیکا کپشاو و استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۲

 

اگر چه این بازیگر سریال “آناتومی گرَي” «Grey’s Anatomy» در واقع در منزل ي استیون اسپیلبرگ بزرگ نشده اما از آن جاییکه مادر وی در سال ۱۹۹۱ با اسپیلبرگ ازدواج کرده هست انها به گونه ای پدر و دختر محسوب میشوند. احتمالا فکر کنید که با چنین ناپدری معروفی وی به راحتی وارد دنیای سینما شده اما جسیکا این موضوع را قویاً رد کرده هست.

 

وی در گفت و گو با روزنامه ي یو اس اي تودی «USA Today» در این خصوص چنین گفته هست; ” از شمار زیادی از جوانب داشتن والدین مشهور به شما کمک نخواهد کرد زیرا سرشت انسانی افراد دوست ندارد که یک دختری با چنین شرایطی پیروز شود. شما ترجیح میدهید که یک دختر توسری خور پیروز شود, دختری که آخرین دو دلاری خود را صرف خرید بلیط اتوبوس میکند”.

 

لیلی خواننده آمریکایی و اَلفی آلن بازیگر سریال “بازی تاج و تخت” خواهر و برادر میباشند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

لیلی و اَلفی آلن در سال ۲۰۰۷

 

استعداد در این خانواده موج می‌زند. لیلی «Lily» به یک خواننده ي مشهور تبدیل شده و اَلفی نیز در سریال “بازی تاج و تخت” «Game of Thrones» نقش محوری ثیون گریجوی را بر عهده دارد.لیلی یکبار آهنگی برای برادرش نوشت که به کار نیاز دارد و چند سال بعد وی برای بازی در این سریال فراخوانده شد.

 

هم‌چنین اَلفی ادعا کرده که از لیلی برای بازی در نقش خواهر ثیون گریجوی دعوت شده بود که به علت صحنه هاي نامناسب وی بازی در این نقش را رد کرد. گرچه بعدها وی این موضوع را رد کرد.اَلفی در گفت و گو اي در این راستا چنین گفت; ” تنها چیزی که میخواهم بگویم این هست که این موضوع اصلا صحت ندارد.

 

و اینکه از ابتدا نیز جِما والن [Gemma Whalen] برای این نقش در نظر گرفته شده بود. و او واقعا بی نظیر هست. و این تنها چیزی خواهد بود که در این راستا میخواهم بگویم”.از آن زمان تا به حال وی از خواهرش خواسته که در مورد این قضیه با کسی گفتگو نکند.

 

جِنی و ملیسا مک کارتی دخترعمو میباشند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

جنی مک کارتی «راست» و ملیسا مک کارتی«چپ»

 

احتمالا این دو بر زمینه نام فامیل خود مرتبط به نظر می رسیدند اما کمتر کسی فکر می‌کرد انها تا این حد به هم نزدیک باشند. جنی تا به حال هیچ عکسی از دوران کودکی اش همراه با ملیسا را منتشر نکرده هست.اگر چه این دو در یک حوزه فعالیت دارند اما انها تا به حال با هم همبازی نشده اند و به نظر می‌رسد

 

روابط نزدیکی نیز با هم ندارند. برای نمونه در سال ۲۰۱۴ ملیسا در مراسم عروسی جنی شرکت نداشت. احتمالا علت این دلخوری اظهار نظر جنی در مورد ملیسا مبنی بر لزوم کاستن از وزن برای موفقیت در دنیای هالیوود بوده باشد که گرچه جنی این موضوع را رد کرده هست.

 

جنی در این راستا گفته هست;” این یک حکایت ساختگی هست که من یک‌بار به دخترعمویم, ملیسا, گفته ام که برای موفقیت در روی صحنه باید وزن خود را کاهش دهد. این تمام واقعیت هست”.

 

اَل روکر و لنی کراویتز نسبت فامیلی دوری با هم دارن

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

اَل روکر «چپ» و لنی کراویتز «راست»

 

اَل روکر «مجری تلویزیونی» و لنی کراویتز «خواننده» در یک گفت و گو اعلام کرده اند که این دو ژن مشترک روکر در خود دارند. این موضوع باعث شد که روکر تحقیقات بیشتری در این راستا انجام دهد و او بعدها اعلام کرد که پدربزرگ هاي این دو در واقع پسرعمو بوده اند.

 

روکر در یکی از برنامه هاي خود در این راستا چنین گفت; ” تمام چیزی که میدانم این هست که با این موضوع مشکلی ندارم. بچه هایم فکر میکنند که این موضوع دیدنی هست”.

 

جوآن و جان کیوزاک خواهر و برادر میباشند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

جان و جوان کیوزاک

 

جان و جوان کیوزاک برای خود در دنیای هالیوود اعتباری کسب کرده اند و در ۱۰ فیلم نیز با هم همبازی بوده اند اما کمتر کسی میداند که این دو خواهر و برادر میباشند. جوان همۀ وقت} از برادرش به دلیل پشتیبانی ها و تشویق هایش در دنیای پر فراز و نشیب هالیوود تشکر کرده هست.

 

وی در گفت و گو اي در مورد برادرش چنین میگوید; ” به نظر من آشنایی با یک شخص دیگر در این صنعت کمک زیادی به شما خواهد کرد زیرا همۀ چیز به یک رویا شبیه هست, پس بسیار بینظیر خواهد بود اگر بتوانید ادامه دهید, اوه خدای من! در واقع همین طور هست!

 

یا در واقعیت این اتفاقی هست که میوفتد. میدانید, چون هیچ کس چیزی در مورد آن نمی‌داند. گرچه همین اکنون فکر می‌کنم که به طور کلی افراد اکثر از قبل در این راستا میدانند. از این جهت داشتن همدیگر بسیار کمک بزرگی بود”.

 

رَي جَي و برَندی خواهر و برادر میباشند و با اسنوپ داگ نیز نسبت فامیلی بسیار نزدیکی دارند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

رَي جَي «چپ» و برَندی «وسط» و پسرعمویشان اسنوپ داگ «راست»

 

این دو خواننده ي نسبتا مشهور ارتباط ي خواهر و برادری خود را همۀ جا عیان کرده اند . آنها نیز مثل خواهر و برادرهای دیگر تصاویر یکدیگر را در حساب هاي رسانه هاي اجتماعی خود به اشتراک می گذارند, با هم به روی فرش قرمز می‌روند یا حتی در برخی موارد نیز در توئیتر با هم بحث میکنند.

 

این دو ارتباط ي نزدیکی با پسرعمویشان اسنوپ داگ «Snoop Dogg», خواننده ي مشهور سبک رپ, دارند. وی مشارکت هایي با برندی داشته و از او در یکی از موزیک ویدیوهای خود نیز بهره گیری کرده هست.هم‌چنین اسنوپ داگ در برنامه ي زنده ي خود در یوتیوب میزبان رَ ي جَي بود و وی را با عنوان “پسرعمویم, خانواده ام و خانواده ام [به زبان اسپانیایی]” معرفی کرد.

 

وارن بیتی و شرلی مک کلین نیز خواهر و برادر میباشند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

وران بیتی «چپ» و شرلی مک کلین «راست»

 

این دو بازیگر نام خانوادگی یکسانی ندارند زیرا شرلی از نام میانی خود «مک کلین» بهره گیری می کندو همین طور آنها تا به حال در هیچ فیلمی همبازی نبوده اند و اخیراً شرلی تصریح کرده که ممکن هست این رخداد هیچوقت رخ ندهد.

 

وی در این راستا گفته هست;” اوه, فکر نمی‌کنم ما تیم خوبی باشیم”. اما نظر وران بیتی در این راستا کمی متفاوت هست. وی در یکی از گفت و گو هاي خود دلیل نشان کرده که ; “ایده ي بدی نیست. فقط به یک شرط. ما نباید نقش زن و شوهر را بازی کنیم”.

 

هَیلی و جسی آیزنبرگ خواهر و برادر میباشند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

هیلی و جسی آیزنبرگ

 

هیلی آیزنبرگ یکی از شاخص ترین چهره هاي دنیای تجارت در دهه ي ۱۹۹۰ به شمار می آمد و اضافه بر حضور دائمی در تبلیغات کمپانی پپسی, در فیلمهای “مرد دویست ساله” «Bicentennial Man» و “معجزه گر” «The Miracle Worker» نیز نقش هاي کلیدی بر عهده داشت.

 

وی از آن زمان تا به حال از دنیای بازیگری فاصله گرفته هست اما برادر بزرگ ترش, جسی آیزنبرگ, باعث شده که نام این خانواده هم چنان در هالیوود آشنا بماند. وی یکبار نامزد دریافت پاداش ي اسکار شده و به دلیل بازی در چند فیلم مشهور مثل “بتمن علیه سوپرمن” «Batman v Superman» و “شبکه ي اجتماعی” «The Social Network» به شهرت زیادی دست یافته هست.

 

جسی اخیراً اذعان کرده که وی همراه با خواهرش زندگی میکند. جیمی فالون مجری برنامه ي زنده ي “The Tonight Show” از او در مورد نامزد خواهرش, اوون دانوف, که در فصل یازدهم سری رقابت تلویزیونی “The Voice” که برای رسیدن به شهرت تلاش میکند پرسید و جسی در پاسخ گفت که انها هر سه با همه ي زندگی میکنند.

 

او در این خصوص چنین گفت;” او نامزد خواهر من و گرچه هم منزل اي من نیز هست. چون, منظورم این هست که آنها با من زندگی می‌کنند. ما اتاق هاي جداگانه اي داریم اما در واقع هم منزل اي هستیم”.

 

مارتین شین پدر چارلی شین و امیلیو استیوز هست

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

امیلیو استیوز «چپ», چارلی شین «وسط» و مارتین شین «راست» در سال ۱۹۹۶

 

تقریبا همه ي می‌دانند که چارلی شین پسر مارتین شین هست زیرا انها داری نام خانوادگی یکسانی میباشند و از لحاظ ظاهری نیز شباهت زیادی به هم دارند. اما اکثر علاقمندان به این پدر و پسر نمیدانند که امیلیو استیوز هم متعلق به همین خانواده هست.

 

سه مرد خانواده ي شین فراز و نشیب هاي زیادی را در زندگی خود تجربه کرده اند حتی برخی ادعا کرده اند که بین هر دو برادر مشکلاتی وجود دارد اما مارتین اعلام کرده که به هر دو پسر خود سربلندی میکند.وی بعد از اینکه چارلی اعلام کرد که به ویروس اچ آی وی مبتلا شده هست در گفت و گو اي عنوان کرد; ” امروز صبح وقتی که

 

وی را تنها دیدم که عمیق ترین و تاریک ترین رازش را فاش میکرد, نمی توانستم میزان شجاعتی که می‌دیدم را یقین کنم و این پسر من بود. من برای او یک پیغام گذاشتم و به او گفتم اگر من نیز به اندازه ي او دلیری داشتم می توانستم جهان را تغییر بدهم”.

 

وی هم‌چنین در سال ۲۰۱۰ در فیلم “راه” «The Way» با امیلیو استیوز همبازی شد و تصریح کرد که هرگز مشارکت به این خوبی با کسی نداشته هست. او در گفت و گو با روزنامه ي گاردین در این راستا گفت; “از دید من از این بهتر نمی شد. من باقی عمرم را خالصانه با او کار خواهم کرد”.

 

استلان اسکارسگارد پدر الکساندر اسکارسگارد هست

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

الکساندر اسکارسگارد «چپ» و استلان اسکارسگارد «راست»

 

استلان اسکارسگارد, بازیگر سوئدی, در چندین فیلم مشهور نقش بازی کرده هست از جمله “ویل هانتینگ مفید” «Good Will Hunting» و “ماما میا!” «Mamma Mia!» و همین طور “ثور” «Thor» و “انتقام جویان” «Avengers». گرچه پسرش الکساندر نیز رقابت سختی با وی دارد. وی با بازی در فیلمهای “خون واقعی” «True Blood», “بخشنده” «The Giver» و سریال “دروغ هاي کوچک بزرگ” «Big Little Lies» محصول شبکه ي اچ بی او به شهرت رسید.

 

اضافه بر این در تعطیلات ماه جولای سال ۲۰۱۶ انها در گیشه نیز با هم رقابت داشتند زیرا فیلم “خائنی مثل ما” «Our Kind of Traitor» با بازی استلان اسکارسگارد و فیلم “افسانه ي تارزان” «The Legend of Tarzan» با بازی الکساندر اسکارسگارد تقریبا به طور هم زمان توزیع شدند.

 

بلَیک و رابین لایولی خواهران ناتنی میباشند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

بلیک «چپ» و رابین «راست»

 

بلیک لایولی «Blake Lively», بازیگر نقش سرنا وَن در وودسن در سریال “دختر سخن چین” «Gossip Girl» و رابین لاویلی «Robyn Lively» بازیگر قسمت سوم فیلم “پسر کاراته باز” «The Karate Kid» خواهر ناتنی میباشند. انها معمولاً در مراسم اهدای جوایز سینمایی یا شوهای مدو لباس با هم حضور پیدا می‌کنند و در واقع رابین مادرخوانده ي فزرندان بلیک به شمار می‌آید.

 

انها حتی در مورد بچه هایشان نیز با هم مزاح میکنند. رابین در گفت و گو اي در مورد ارتباط ي خود و خواهرش چنین گفته هست;” او مادر بچه هاي من و من مادر بچه هاي او هستم و ما مثل هم هستیم, او برخی اوقات میگوید نه انها بچه هاي من میباشند, نه بچه هاي تو مال من هستن. ما همۀ وقت} به دلیل این موضوع با هم درگیری داریم. او بی نظیر هست”.

 

کاترین واترسون دختر زهر واترسون هست

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

کاترین واترسون و پدرش زهر واترسون

 

احتمالاً زهر واترسون را به دلیل بازی در سریالهای “نظم و قانون” «Law & Order» و “اتاق خبر” «The Newsroom» بشناسید. دختر او نیز بازیگر بوده و اخیراً در اسپین آف فیلم “هری پاتر” با عنوان “جانوران حیرت انگیز و زیستگاه انها” «Fantastic Beasts and Where To Find Them» نقش تینا گلدشتاین را نقش بازی کرده هست.

 

علی رغم بازی در این فیلم مشهور, مسیر بازیگری او حتی با داشتن چنین پدر معروفی نیز هموار نبوده هست. کاترین در یکی از گفت و گو هاي خود در این راستا چنین گفته هست; “وقتی شما فرزند یک بازیگر هستید همۀ ي جهان پذیرای شما خواهند بود. همۀ با تو مهربان میباشند. همه ي مو هاي تو را نوازش کرده و با تو بازی می‌کنند

 

و حتی برخی برای عروسک هایت لباس می دوزند. واقعا فریبنده هست چون وقتی به سمت کار بازیگری میروی می فهمی که انها آن طور که فکر می‌کردی دوستانه رفتار نمیکنند”.حتی وی نتوانست در سریال “نظم و قانون” که پدرش یکی از بازیگران اصلی آن بود و هر بازیگری در نیویورک می توانست برای بازی در آن تست بدهد نیز حضور داشته باشد.

 

تام کروز و ویلیام ماپوتر پسر عموی همدیگر میباشند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

تام کروز و ویلیام ماپوتر

 

تام کروز یکی از بزرگترین بازیگران بین المللی به شمار میرود اما او تنها بازیگر خانواده نیست. پسر عموی او ویلیام ماپوتر نیز در سریالهای “روانکاو” «The Mentalist» و “گمشده ” «Lost» نقش بازی کرده هست. همین طور ماپوتر نقش هاي کوتاهی را در ۵ فیلم تام کروز بر عهده داشت. بدبختانه ماپوتر معمولاً در مورد پسرعموی مشهور خود گفتگو نمیکند.

 

او دو سال پیش چنین گفته بود; “من به هیچ سوالی در مورد او پاسخ نمیدهم زیرا به این نتیجه رسیده ام که هر چه درمورد ي او بگویم یا بنویسم سوء تعبیر خواهد شد. پس بهتر هست در مورد او چیزی نگویم”.

 

آنتونیو باندراس قبلا پدرخوانده ي داکوتا جانسون بوده هست

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

داکوتا جانسون «چپ» و آنتونیو باندراس «راست» در کنار خانواده اش

 

داکوتا جانسون بازیگر فیلم “پنجاه طیف خاکستری” «Fifty Shades of Grey» تازه وارد دنیای هالیوود شده هست. وی سال هاي زیادی را با آنتونیو باندراس پذرانده زیرا در زمان کودکی داکوتا, باندراس با مادر او «ملانی گریفیث» ازدواج کرده بود. پدر اصلی او دان جانسون هست. با چنین خانواده اي سخت خواهد بود که وارد دنیای هالیوود نشوید.

 

باندراس و گریفیث تا سال ۲۰۱۵ با هم بودند اما از هم جدا شدند و از آن زمان تا به حال همواره دختر خوانده ي سابق خود را مورد ستایش قرار داده هست. وی در یک برنامه ي زنده تلویزیونی در مورد داکوتا چنین گفت; “داکوتا به کمک ما نیازی نداشت. هر زمان که برای بازی در یک فیلم

 

از وی دعوت می شد او میگفت که نمیخواهد ما آن جا باشیم و نمیخواست که کسی بداند ما پدر و مادرش هستیم , یا حتی پدر واقعی او کیست, پدر بیولوژیکی اش را میگویم, دان. او کمک ما را نمیخواست. او از این بابت بسیار صادقانه رفتار می‌کرد”.

 

کریستین بیل فرزند خوانده ي یک فمینیست مشهور به نام گلوریا استانیم هست

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

کریستین بَیل و گلوریا استاینم فعال مشهور دستمزد زنان

 

بَیل یک بازیگر مشهور هست که شایعه شده نمی‌تواند خشم خود را بازرسی کند و گلوریا نیز یک فعال دستمزد زنان و یک اسطوره در این حوزه به شمار می‌رود. احتمالاً شما خیال نزده باشید که این دو با هم ارتباطی داشته اند اما در واقع گلوریا مادر خوانده ي کریستین بَیل هست.

 

وقتی که بَیل ۲۰ ساله بود گلوریا استاینم با پدر وی «دیوید بَیل» ازدواج کرد. در زمان مرگ دیوید در سال ۲۰۰۳ در واقع ۳ سال از ازدواج آن دو قبل بود. با این وجود گلوریا هنوز هم با عشق در مورد کریستین گفتگو می‌کند. وی در یک گفت و گو در مورد کریستین چنین گفته هست; “او پسر بسیار خوبی هست, عاشق حیوانات هست

 

و گرچه یک بازیگر با استعداد. او ازدواج کرده و دو فرزند دارد و در کالیفرنیا زندگی میکند. چندان وی را نمی‌بینم اما هرازگاهی سراغی از همدیگر میگیریم”.

 

جولیا رابرتز در واقع عمه ي اِما رابرتز هست

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

جولیا رابرتز «چپ» و اِما رابرتز «راست»

 

این دو بازیگر معروف در مورد نسبت خانوادگی خود دلنازک نبوده اند. انها در گفت و گو هایشان در مورد همدیگر گفتگو کرده, عکس هاي یکدیگر را در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته و به قول ي جولیا مقدار زیادی از وقت خود را با هم می گذرانند.

 

وی در طی یک گفت و گو در مورد برادرزاده اش چنین گفت; ” او واقعا دوست داشتنی هست. ما اوقات زیادی را با هم می گذرانیم. او یک دختر بی نظیر هست”.اگر چه انها وقت زیادی را با هم می گذرانند اما جولیا یک کار را هیچ وقت نخواهد کرد; بازی کردن در سریال “حکایت وحشتناک آمریکایی” «American Horror Story» یا تماشای بازی اِما در این فیلم.

 

وی در این خصوص نیز گفته هست; ” من حتی نمیتوانم تیزرهای تبلیغاتی این فیلم را نگاه کنم. من خیلی ترسو هستم. وقتی که نخستین قسمت از این سریال توزیع شد, نخستین پوستر سریال یادتان هست؟ من به رایان مورفی [سازنده ي سریال] گفتم نفرین بر تو. من پشت چراغ قرمز ایستادم و به آن بیلبورد نگاه کردم. با خود گفتم این دیگر چیست؟ چه شده؟ تو چه کار کردی؟”.

 

برایس دالاس هاوارد دختر ران هاوارد مشهور هست

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

برایس دالاس هاوارد در کنار پدرش ران هاوارد

 

احتمالاً چهره ي ران هاوارد این روزها به اندازه ي چهره ي دخترش شناخته شده نباشد و آن هم تنها به این علت که او بر خلاف دخترش اکثر وقت خود را پشت دوریبن سپری میکند نه جلوی آن. ران بعد از بازی در سریالهای “برنامه ي تلویزیونی اندی گریفیث” «The Andy Griffith Show» و “روزهای خوش”

 

«Happy Days» وارد دنیای کارگردانی شد. برخی از آثار قابل دقت او عبارتند از ; “آپولو ۱۳” «Apollo 13», “یک ذهن جذاب” «A Beautiful Mind» و “رمز داوینچی” «The Da Vinci Code».دختر او نیز وارد حرفه ي خانوادگی اش شده اما در مسیری متفاوت. وی در فیلمهای “دهکده” «The Village» و “دنیای ژوراسیک”

 

«Jurassic World» نقش بازی کرده و با وجود تفاوت هاي کاری, تحسین پدرش را برانگیخته هست. برایس در یک گفت و گو در مورد پدرش چنین گفته هست; “او برای من یک پدر هست و همین طور یک شخصیت بسیار تاثیرگذار. من برای او احترام زیادی قائلم. این یک هدیه ي بی نظیر هست که چنین ارتباط ي زیبایی را با پدرم دارم”.

 

لیو و پابلو شرایبر برادرهای ناتنی هستن

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

لیو «چپ» و پابلو «راست» در سال ۲۰۰۶

 

پابلو نقش مندز را در سریال “پرتقالی یک سیاه تازه هست” «Orange is the New Black» نقش بازی کرده و در واقع برادر ناتنی لیو شرایبر هست. از فیلمهای مشهور لیو شرایبر می‌توان به “پایداری” «Defiance» و “خاستگاه مردان ایکس; وولورین” «X-Men Origins; Wolverine» نام برد.انها تنها در یک فیلم با هم نقش بازی کرده اند اما در خارج از دنیای هالیوود وقت بیشتری را با هم می گذرانند.

 

کاپولاها و شوارتزمن ها همه ي با نیکلاس کیج نسبت خانوادگی دارند

بازیگران و چهره هایی که با هم فامیل هستند

فرانسیس فورد کاپولا «چپ», جیسون شوارتزمن «وسط» و نیکلاس کیج «راست»

 

یک خانواده ي بسیار مشهور دیگر در دنیای هالیوود وجود دارد. فرانسیس فورد کاپولا کارگردان مشهور سری فیلمهای “پدر خوانده” «The Godfather» و بسیاری فیلمهای دیگر دایی جیسون شواتزمن هست. جیسون شهرت خود را بازی در فیلمهای “راشمور” «Rushmore» و “قلمرو طلوع ماه” «Moonrise Kingdom» به دست آورد.

 

برادر کوچکتر او, رابرت شواتزمن, نیز در فیلم “خاطرات پرنس” «The Princess Diaries» نقش بازی کرده ولی از آن زمان تا به حال از دنیای بازیگری فاصله گرفته هست.فرانسیس پدر سوفیا کاپولا نیز هست که فیلمهای “گمشده در ترجمه” «Lost in Translation» و “حلقه ي بلینگ” «The Bling Ring» را در کارنامه ي کارگردانی خود دارد.

 

تمامی این افراد با نیکلاس کیج, بازیگر مشهور هالیوودی, نیز نسبت خانوادگی دارند که نام خانوادگی خود را تغییر داده هست تا باعث سو بهره گیری در دنیای هالیوود نشود. فرانسیس در واقع عموی نیکلاس هست و بدین ترتیب شوارتزمن ها نیز پسرعمه هاي نیکلاس کیج محسوب می‌شوند.

 

نیکلاس کیج در گفت و گو با روزنامه ي ایندیپندنت در این خصوص گفته هست; من خانواده ام را دوست دارم و به افتخاراتشان نیز سربلندی میکنم. من برای هر کدام از آنها احترام خاصی قائلم. موضوع این هست که برای من بعنوان یک بازیگر جوان, دستیابی

 

به ان چه که استحقاقش را داشتم برایم مهم بود. هنگامی که برای تستِ بازیگری می رفتم روی من فشار زیادی بود. به محض اینکه با نام خانوادگی جدیدم به بازی پرداختم و انها نمیدانستند که من با این خانواده ارتباط دارم من به آنچه که استحقاقِش را داشتم رسیدم و احساس آزاد بودن کردم.