پارس ناز پورتال

برای پرداخت قبض تلفن همراه 3 دقیقه هم زیاده!

برای پرداخت قبض تلفن همراه 3 دقیقه هم زیاده!

بسیاری از افراد قبل از پرداخت قبض تلفن همراه به این موضوع فکر می‌کنند که این مبلغ از طریق محاسبه چه پارامترهایی به‌وجود آمده است؟تسویه قبض موبایل در زمان معین بسیار مهم است و افراد برای اینکه بتوانند از مهم‌ترین خدمات تلفن همراه خود استفاده کنند، باید به آن اهمیت دهند.

 

درصورتی‌که شما در پرداخت این قبض کوتاهی کنید ابتدا سیم‌کارت یک‌طرفه و سپس به‌طور کامل قطع خواهد شد. یعنی نه فقط تماس، بلکه امکان ارسال پیامک نیز برایتان وجود نخواهد داشت.

 

در کنار بررسی پارامترهای تاثیرگذار بر مبلغ نهایی قبض موبایل، بهتر است با روشی آسان و ایمن که با استفاده از آن بتوان در کمتر از چند دقیقه قبض را پرداخت کرد نیز آشنا شویم. برای آگاهی از این موارد تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برای پرداخت قبض تلفن همراه 3 دقیقه هم زیاده!

پارامترهای موثر در مبلغ نهایی قبض موبایل

 

برای اینکه کاربر بتواند برای پرداخت قبض تلفن همراه اقدام کند ابتدا اپراتور باید با در نظر گرفتن موارد زیر یک هزینه کلی به فرد اعلام کند.

 

آبونمان

آبونمان هزینه‌ای است که به‌عنوان اشتراک از تمام کاربران دریافت می‌شود. این مبلغ به‌صورت ماهیانه روی قبض اعمال شده و برای هر اپراتور می‌تواند متفاوت باشد.

 

مکالمه

نرخ مکالمه برای تماس‌های درون شبکه‌ای، تماس با تلفن ثابت و همچنین برقراری تماس با دیگر اپراتورها تفاوت دارد و برای هر کدام نیز جداگانه محاسبه می‌شود.

 

پیام کوتاه

نرخ پیام کوتاه معمولا در اپراتورها یک‌سان است اما درصورتی‌که شما پیامک را با حروف لاتین تایپ کنید هزینه بیشتری روی سیم‌کارت اعمال خواهد شد.

 

تماس‌های خارجه

 به‌طور کلی برقراری تماس با شماره همراه یا تلفن ثابت در کشورهای دیگر می‌تواند هزینه‌های بالایی برای فرد به‌وجود بیاورد. این موضوع در تمامی اپراتورها صدق می‌کند.

 

اینترنت

2 راه برای استفاده از اینترنت وجود دارد. یکی خرید بسته‌های اینترنت است که در این شرایط معمولا کاربر نسبت به هزینه پرداختی اطلاعات کاملی پیدا می‌کند.روش دوم استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد است که معمولا با توجه به میزان حجم مصرفی در دانلود یا آپلود،‌ هزینه مصوبی روی قبض موبایل اعمال خواهد شد.

 

رومینگ

رومینگ به سرویس‌دهی‌ سیم‌کارت‌های مختلف در خارج از کشور گفته می‌شود. با این خدمات معمولا هزینه کمتری در پرداخت قبض تلفن همراه برای مشترکان به‌وجود می‌آید تا اینکه بخواهند از کشور مقصد سیم‌کارت خریداری کنند.

 

سرویس‌های ارزش افزوده

این سرویس‌ها توسط مشترک فعال می‌شوند و هزینه‌ آنها معمولا بعد از فعال‌سازی و در اولین پیامک به کاربر اعلام خواهد شد. هزینه هر سرویس نیز متفاوت است.

 

سایر هزینه‌ها

هزینه‌های جانبی دیگری نیز وجود دارد که مشترکین باید آنها را در قبض خود پرداخت کنند. این هزینه‌ها شامل تغییر نام، تغییر آدرس و فعال‌سازی آهنگ پیشواز یا آوای انتظار است.

 

آشنایی با این موارد به ما نشان می‌دهد تنها مکالمه عادی نیست که باعث ایجاد هزینه‌های بالا در قبض تلفن همراه می‌شود، بلکه عوامل مختلف با یک‌دیگر هزینه نهایی را به‌وجود می‌آورند.

 

حال که با پارامترهای تاثیرگذار در ایجاد مبلغ نهایی قبض موبایل آشنا شدیم بهتر است از روش‌های پرداخت آسان آن نیز آگاه شویم تا سیم‌کارت ما با قطعی خدمات مواجه نشود.

 

پرداخت قبض تلفن همراه با روش آنلاین

 

روش‌های آنلاین در هر زمینه‌ای به ما کمک می‌کنند تا در زمانی کوتاه و بسیار آسان فعالیت مورد نظر خود را انجام دهیم. یکی از این فعالیت‌های مهم، پرداخت قبض تلفن همراه است.

 

با استفاده از روش‌های آنلاین برای این کار، دیگر نیازی به حضور در صف‌های طولانی پست‌بانک‌ها ندارید و در هر مکانی که باشید در کوتاه‌ترین زمان ممکن قبض موبایل خود را پرداخت خواهید کرد.

 

در حال حاضر روش‌های آنلاین بسیاری وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید به هدف خود برسید اما اگر به‌دنبال یافتن بهترین آنها هستید در ادامه این روش را به شما معرفی می‌کنیم.

 

سوپراپلیکیشن تاپ؛ سریع‌ترین راه برای پرداخت قبض تلفن همراه

 

سوپراپلیکیشن تاپ یک برنامه هوشمند است که بیش از 73 سرویس کاربردی برای کاربران فراهم کرده تا افراد بتوانند با استفاده از آن در وقت و هزینه برای انجام کارهای معمولی صرفه‌جویی کنند.

 

با استفاده از اپلیکیشن یا حتی وب‌سایت تاپ، می‌توانید پرداخت قبض تلفن همراه را در کمتر از 3 دقیقه و بدون هیچ‌گونه معطلی انجام دهید. این موضوع باعث محبوبیت تاپ در بین کاربران شده است.

 

اگر می‌خواهید تاپ را نصب کنید بهتر است با دیگر خدمات آن نیز تا حدودی آشنا شوید. در ادامه به‌معرفی کاربردی‌ترین سرویس‌های این اپلیکیشن می‌پردازیم.

برای پرداخت قبض تلفن همراه 3 دقیقه هم زیاده!

نصب تاپ در انجام چه عملیات‌هایی به ما کمک می‌کند؟

 

تاپ در انجام بسیاری از امورمالی به ما کمک خواهد کرد اما سرویس‌های آن تنها به خدمات مالی محدود نشده و از خدمات غیرمالی بسیاری نیز پشتیبانی می‌کند.تاپ امکاناتی مانند دریافت مشاوره از روان‌شانس، مشاوره پزشکی، بیمه بدنه، طرح ترافیک، پرداخت قبض، خرید بلیت، دریافت کارت هدیه و ثبت نام در سجام را برای کاربران فراهم کرده است.

 

جمع‌بندی

 

برای اینکه خدمات سیم‌کارت قطع نشود باید در اولین فرصت برای پرداخت قبض تلفن همراه اقدام کنید. مبلغ این قبض بر اساس میزان مکالمه، بسته‌های اینترنت، آبونمان، رومینگ و پیامک محاسبه می‌شود.برای پرداخت قبض نیز می‌توانید از روش‌های آنلاین که بهترین آنها نصب اپلیکیشن تاپ یا مراجعه به وب‌سایت این مجموعه است استفاده کنید.