پارس ناز پورتال

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

مجموعه : اخبار سینما
روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی 

برد پیت ستاره معروف سینما با آنجلینا جولی سر صحنه فیلم آقا و بانو اسمیت آشنا شد اما قبل از آن وی با شمار زیادی از زنان در ارتباط بوده هست. در 20 سپتامبر سال 216 دنیایِ هالیوود آگاه خواهشِ طلاق آنجلینا جولی از برد پیت شوکه شد. در این زمان 12 سال از نخستین باری که شایعاتی از نخست ارتباط ي این دو در هنگام فیلمبرداری

 

فیلم “آقا و بانو اسمیت” سر زبان ها افتاده بود می گذشت; ارتباط اي که در سال 2006 به طور رسمی اعلام شد و خیلی زود آنجلینا جولی اعلام نمود که باردار هست. این دو همراه با ۶ فرزندی که عمدتاً به فرزند خواندگی قبولشان کرده بودند مثل یک خانواده ي خوشحال و خوشبخت به دور جهان سفر میکردند

 

و خبر از هم پاشیدن چنین خانواده اي بعد از بیش از یک دهه زندگی مشترک برای علاقمندان به دنیای هالیوود غیرمنتظره بود. حال که حدود شش ماه از جدایی رسمی این دو می گذرد مشخص شده که برد پیت با این موضوع کنار آمده و قصد دارد روابط عاطفی جدیدی را تجربه کند.

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

بر اساس شایعات تعدادی از افرادی که در قبل با پیت ارتباط داشته اند به او نزدیک شده اند که اضافه بر یک چهره ي اخیر به اسم سینا میلر, می‌توان به بازیگران سرشناسی مثل کیت هادسون, ژولیت لوییس, کریستینا اپلگیت, ثاندی نیوتون و گوینث پالترو اشاره کرد. اگر چه تجربه نشان داده

 

که باید شمار زیادی از این شایعات را نادیده گرفت اما پرداختن به این حکایت دستکم برای تذکر اینکه برد پیت پیشینه ي طولانی در نامزدی با زیباترین و دوست داشتنی ترین زنانِ شاغل در هالیوود دارد خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه ي این مقاله قصد داریم شما را با تمامی ارتباط هاي عاطفی که برد پیت در دوران فعالیتِ خود در هالیوود داشته هست آشنا کنیم.

 

۱- جیل شولن

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

نخستین دختری که برد پیت از او خواستگاری کرد بازیگری نوجوان به اسم جیل شولن بود که اکثر با دلیل بازی اش در فیلمهای “پدرخوانده” «The Stepfather» , “ذرت بو داده” «Popcorn» و “شبح اپرا” «Phantom of The Opera» شناخته می‌شود. این دو ارتباط ي عاشقانه ي خود را در سال 1989 و زمانی که در فیلم “کلاس بریدن” «Cutting Class» همبازی شدند اغاز کردند.

 

این فیلم یکی از فیلم هایي بود که برد پیت را به شهرت رساند و شولن از آن به بعد هیچوقت نتوانست شهرتی به اندازه ي برد پیت کسب کند. گرمی ارتباط ي این دو خیلی زود و به همان سرعتی که روشن شده بود نیز خاموش شده و تنها سه ماه بعد از نخست ارتباط, این دو از هم جدا شدند.

 

راستش را بخواهید عامل این جدایی جیل شولن بود که برد پیت را به دلیل یک مرد دیگر تنها گذاشت. برد پیت در مورد ارتباط اش با جیل چنین گفته هست:” من در لس آنجلس بودم که او [جیل] به من زنگ زد و پشت تلفن گریه می‌کرد. او تنها بود و حکایت غم انگیزی داشت.

 

در آن برهه زمانی من تنها 800 دلار داشتم و 600 دلار آن را صرف خرید بلیط و سفر از لس آنجلس به مجارستان کردم تا او را ببینم”. احتمالاً بتوانیم بگوییم که جیل شولن از تصمیمی که بعدها گرفت و پیت را ترک کرد پشیمان شده هست.

 

۲- جینا دیویس

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

قبل از اینکه اکثر از قبل وارد روابط عاشقانه ي برد پیت شویم باید نکته اي را به شما بگوییم و آن اینکه برد پیت برای روابطش معمولا یک الگوی خاص داشت و معمولا با زنانی که همبازی می شد نامزدی میکرد. بنابر شایعات برد پیت و جینا دیویس بیش از یک سال با هم ارتباط داشته

 

اما آن را از چشم رسانه ها دور نگه داشته بودند. این دو هیچوقت با هم روی فرش قرمز راه نرفتند و حتی ارتباط ي خود را علنی نکردند. این دو در سال ۱۹۹۱ در فیلم پر سر و صدا و جذاب “تلما و لوییز” «Thelma and Louise» همبازی بودند که باعث شد برد پیت بعنوان یک سمبل مردانه جذاب مطرح شود. اگر چه بازی در این فیلم باعث شد که برد پیت به شهرت برسد اما وی برای بازی در آن تنها 6,000 دلار جایزه دریافت کرد.

 

۳- سینیتا

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

احتمالا یقین نکنید اما برد پیت تنها با بازیگران نامزد نمی شد; برای نمونه در دهه ي ۸۰ وی با یک خواننده ي معروف موسیقی پاپ اهل بریتانیا به اسم سینیتا نامزد شد. اگر چه بسیاری او را به دلیل اینکه مدتی نامزد سایمون کاول «تهیه کننده و مجری معروف تلویزیونی» می شناسند

 

اما باید بدانید که وی خواننده ي بااستعدادی نیز بود. این سوپراستار بریتانیایی توسط کاول کشف شده بود ولی پس از جدایی از او, سینیتا با برد پیت نامزد کرده و ارتباط ي انها حدود دو سال ادامه داشت. در آن دوران برد پیت هنوز به شهرت نرسیده بود. سینیتا هنوز نیز گفته که برد پیت را دوست دارد و آن زمان از بودن با او لذت می برده هست.

 

۴- شیلین مک کال

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

برد پیت در روابط عاطفی اش نیز گاه انتخاب هاي بحث برانگیزی داشته هست که شیلین مک کال یکی از آن هاست. علت اینکه این ارتباط را بحث برانگیز می‌دانیم جذاب نبودن یا وجود مشکلی از سوی مک کال نیست بلکه نکته ي عجیب این هست که زمانی که پیت و مک کال نامزد بودند,

 

مک کال تنها 15 سال و برد پیت ۲۵ سال سن داشت. برد در سال ۱۹۸۷ در یک سریال با مک کال آشنا شده و در کنار هم در آن نقش بازی کرده بودند. این سریال که “دالاس” اسم داشت بسیار موفقیت آمیز بوده و ارتباط ي پیت و مک کال نخستین ارتباط ي بزرگ برد پیت به شمار می آمد.

 

اما این ارتباط دوام چندانی نداشت و جزییات بسیار کمی در مورد ارتباط ي آنها و علت جدایی شان مطرح شده هست. مک کال پس از این سریال دیگر موفقیت چندانی کسب نکرد و به طور کلی دنیای بازیگری را کنار گذاشت.

 

۵- ژولیت لوییس

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

زولیت لوییس یکی دیگر از نوجوانانی بود که برد پیت با آنها نامزد شد. در آن دوران ژولیت ۱۷ ساله حدود ۱۰ سال از برد پیت جوان تر بود. این دو در دهه ي نود به مدت ۳ سال با هم بودند. این دو هنوز هم ارتباط ي دوستانه اي دارند و در سال ۲۰۱۴, لوییس با انتشار عکسی از قبل ي این دو در کنار هم تولد “دوست قدیمی اش” را به او تبریک گفت. لوییس از زمان جدایی از برد پیت در نقش هاي بسیار کمی نقش بازی کرده هست.

 

۶- اي جی دیلی

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

شمار زیادی از شما نامزد دیگر برد پیت یعنی اي جی دیلی را با صدایش و نه ظاهرش می شناسید زیرا وی اکثر در اساس ي صداپیشگی فعالیت داشته هست. وی امروز نیز در این حرفه فعالیت دارد اما به اندازه ي نامزد سابقش معروف نیست. این دو در سال ۱۹۸۹ با هم نامزد شدند

 

و ارتباط ي آنها آن‌قدر کوتاه بود که نتوانستند مدت زیادی در انظار عمومی در کنار هم ظاهر شوند. اگر چه اطلاعات زیادی در مورد ارتباط ي این دو وجود ندارد و دیلی نیز در مورد ارتباط اش با برد پیت سکوت کرده هست اما با دقت به عکس هاي فراوانی که از این دو وجود دارد باید گفته که بی تردید این دو ارتباط اي فراتر از دو دوست با هم داشتند.

 

۷- جولیا اورموند

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

در سال ۱۹۹۴, برد پیت با یک بازیگر با استعداد و خوش آتیه به اسم جولیا اورموند نامزد شد. این دو در فیلم پیروز “افسانه هاي خزان” «Legends of The Fall» همبازی بودند. اگر چه اورموند به ندرت در مورد نامزدی اش با برد پیت گفتگو می‌کند اما همواره او را به دلیل استعداد بازیگری و ظاهر جذابش ستوده هست.

 

۸- ثاندی نیوتون

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

ثاندی نیوتون یک بازیگر جذاب و معروف بریتانیایی هست که اکثر به دلیل بازی بی نظیر اش در فیلم “در جستجوی سعادت” «The Pursuit of Happyness» شناخته می‌شود. نیوتون و برد پیت در سال ۱۹۹۴ در سر صحنه ي فیلم “گفت و گو با خون آشام” «Interview with a Vampire» با هم آشنا شدند.

 

دیدنی اینکه برد پیت در همان سال نیز برای مدت کوتاهی با جولیا اورموند ارتباط داشت و ثاندی نیوتون نیز در آن زمان شخصیت اخیر و ناشناسی در دنیای هالیوود بود. ارتباط ي این دو حدود یک سال به طول انجامید و علی رغم اینکه این دو بدون درگیری و با تفاهم کامل از هم جدا شدند اما علت این جدایی هنوز مشخص نشده هست.

 

۹- رابین گیونز

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

رابین گیونز که با اسم دارلین مریام نیز شناخته می‌شود یکی از زنان متعددی هست که در دهه ي ۸۰ میلادی برد پیت با انها وارد ارتباط ي عاطفی شد. اگر چه مدت زمان دقیق ارتباط ي این دو مشخص نیست اما میتوان گفت که این ارتباط حدود یک سال دوام داشت.

 

نکته ي غوغایی در مورد ارتباط ي این دو این بود که گیونز قبل از ارتباط با پیت, با مایک تایسون, بوکسور معروف آمریکایی ازدواج کرده بود و در زمانی که ارتباط اش را با پیت نخست کرد هنوز طلاق وی از تایسون رسمی نشده بود. به همین علت تایسون در انظار عمومی بارها به خیانت همسر سابقش اعتراف کرده و برد پیت را ملامت میکرد.

 

۱۰- کلر فورلانی

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

در سال ۱۹۹۸, کلر فورلانی در فیلم فانتزی “دیدار با جو بلک” «Meet Joe Black» با برد پیت همبازی شد. این دو که علاقه اي به مخفی کردن ارتباط ي خود نداشتند در نخستین توزیع رسمی این فیلم دست در دست هم آماده شدند. این دو حدود یک سال با هم بودند و برد پیت پس از جدایی از فورلانی به طور رسمی با جنیفر آنیستون ازدواج کرد. اطلاعات زیادی در مورد ارتباط ي این دو و علت جداییشان در دست نیست.

 

۱۱- کاتیا وون کارنیه

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

در بین زنانی که برد پیت با انها ارتباط داشته بی تردید کاتیا وون گارنیه یکی از زیباترین آنها بوده هست. برد پیت برای مدتی بسیار کوتاه در دهه ي ۹۰ با این کارگردان آلمانی خوشگل و با استعداد نامزد شد. ارتباط ي این دو در سال ۲۰۰۹ نیز بار دیگر غوغایی شد زیرا عکسهایی از آنها در نخستین توزیع عمومی

 

فیلم “حرام زاده هاي بی شرف” «Inglourious Basterds» در حال سخن گفتن با هم رسانه اي شد. به زودی شایعاتی در مورد خیانت پیت به آنجلینا جولی و ارتباط اش با وون کارنیه بر سر زبان ها افتاد اما هیچ ارتباط ي علنی بین این دو برقرار نشد. این دو علی رغم ارتباط ي بسیار کوتاهی که داشتند همه ي وقت به نیکی از هم یاد میکنند و به همدیگر احترام می گذارند.

 

۱۲- دمی مور

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

در اواخر دهه ي ۹۰, شایعاتی مبنی بر ارتباط ي دمی مور و برد پیت بر سر زبان ها افتاد. این ارتباط هیچوقت تایید نشد اما بسیاری بر این باورند که مور و پیت به طور پنهانی مدتی با هم ارتباط داشته اند. مور یکی از تنها زنانی در دنیای هالیوود هست که در زمان نامزدی با پیت از شهرت نسبتاً یکسانی نسبت به او برخوردار بود.

 

مور که یکی از زیباترین و بااستعداترین ستاره هاي زن هالیوود هست قبل و بعد از ارتباط با پیت, مدتی نیز با سوپراستارهای هالیوود از جمله اشتون کوچر, بروس ویلیس و رایان رینولدز نامزد بوده هست.

 

۱۳- کریستینا اپلگیت

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

کریستینا اپلگیت نیز یکی از زیباترین بازیگران هالیوود هست که در سال ۱۹۸۹ و زمانی که برد پیت هنوز با شهرت امروزی فاصله ي زیادی داشت با او نامزد بود. دیدنی اینکه در آن زمان اپلگیت هنرمند مشهورتری بود و زمانی که این دو برای شرکت در مراسم اهدای جوایز ام تی وی در کنار هم روی فرش قرمز رفتند

 

بسیاری نمی‌دانستند نامزد اخیر اپلگیت کیست. دیدنی اینکه اپلگیت در همین مراسم برد پیت را رها کرده و با مرد دیگری مراسم را ترک نمود. سال ها بعد اپلگیت فاش کرد که از تصمیمی که ان شب گرفته پشیمان هست.

 

۱۴- گوینث پالترو

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

مثل همۀ وقت}, این بار نیز برد پیت با یکی از همبازی هایش آشنا شده بود. در واقع پیت و گوینث پالترو در فیلم “هفت” همبازی بوده و ارتباط ي این دو از همان زمان نخست شد. در ان موقع برد پیت 32 سال داشت و پالترو هنوز ۲۲ ساله بود. این دو ارتباط ي پر سر و صدایی داشتند که حدود سه سال نیز به طول انجامید.

 

ارتباط ي این دو که بسیار نیز به هم می آمدند در سال ۱۹۹۴ نخست شده و حتی گفته میشود که برد پیت از پالترو خواهش ازدواج کرده بود. پالترو در یکی از گفت و گو هاي تلویزیونیش در مورد ارتباط اش با برد پیت گفته هست من واقعاً عاشق او شده بودم. او بسیار جذاب و دوست داشتنی بود.

 

من آمادگی اش را نداشتم و او نیز بیش از اندازه برای من مفید بود. این دو هنوز دوست هم باقی باقیمانده اند و با دقت به مجرد بودن هر دو شایعات بسیاری در مورد ارتباط ي مجددشان به گوش میرسد.

 

۱۵- جنیفر آنیستون

روابط بردپیت با این زنان قبل از ازدواج با آنجلینا جولی

آنیستون و برد پیت به مدت هفت سال با هم زندگی می‌کردند که 5 سال آن به طور رسمی زن و شوهر بودند. این ارتباط در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسید و علت آن نیز خیانت پیت به آنیستون به دلیل آنجلینا جولی اعلام شد. برد پیت گفته هست که ارتباط ي او و آنیستون دیگر مثل قبل نبوده و انها چاره اي

 

جز اتمام دادن به آن نداشته اند. آنیستون به طور تلویحی اعلام کرده که آنجلینا جولی مسبب جدایی او و برد پیت بوده هست و کورتنی کاکس که دوستِ خودمانی آنیستون هست به طور علنی اعلام کرده که پیت علاقه اش به آنجلینا جولی را با آنیستون در بین گذاشته بود. حال که برد پیت و جولی از هم جدا شده و برد پیت تنها باقیمانده هست, تمامِ جهان دوست دارند که نظر آنیستون را در این راستا بدانند.