پارس ناز پورتال

بهترین آموزشگاه های خیاطی تهران کدامند؟

بهترین آموزشگاه های خیاطی تهران کدامند؟

 

تعداد آموزشگاه های خیاطی تهران نسبت به بزرگی شهر و تعداد زیاد هنرجویان بسیار زیاد هستند. متد آموزشی هر آموزشگاه طراحی لباس و آموزشگاه خیاطی که در سطح شهر وجود دارد با یکدیگر متفاوت است. ولی در کل همه آموزشگاه ها به دنبال آموزش طراحی لباس و کلاس خیاطی ساده به علاقه مندان این رشته هستند.

 

قبل از طراحی لباس و شروع کار در عرصه مد و فشن و خلق لباس های ویژه برای متقاضیان، می بایست یک سری مفاهیم اولیه را بدانید. دنیای مد بسیار منعطف و گسترده است و اجازه شکوفایی و خلاقیت را به شما می دهد. تا بتوانید استعدادهای خود در زمینه طراحی لباس را بروز دهید. در مقابل شما نیز باید با تمام اصول طراحی و دوخت آشنایی کامل داشته باشید.

 

کلاس های آموزش طراحی لباس به صورت گام به گام آموزش های مختلفی چون خیاطی مبتدی و پیشرفته، طراحی لباس های مختلف برای کودکان، بانوان و آقایان را به علاقه مندان و متقاضیان یادگیری این هنر، آموزش می دهند و برای ورود به بازار کار آماده می کنند.

 

برای ابتدای کار طراحی در آموزشگاه های خیاطی تهران، باید ابزار و امکانات مورد نیاز طراحی را تهیه کنید. سپس با شرکت در کلاس های آموزشی فنون طراحی و خیاطی را از صفر تا صد نزد مربیان خبره و با تجربه که در بهترین آموزشگاه های تهران مشغول آموزش هنرجو ها هستند به بهترین نحو بیاموزید.

بهترین آموزشگاه های خیاطی تهران کدامند؟

کلاس های طراحی لباس و خیاطی در بهترین آموزشگاه خیاطی تهران

 

مزیت گذراندن دوره های آموزش خیاطی و طراحی در آموزشگاه های خیاطی تهران در چیست؟

 

شما با گذراندن دوره های آموزشی در آموزشگاه های خیاطی تهران همه نکات مورد نیاز برای یک طراح خوب و بی نقص شدن را خواهید آموخت. اساتید فعال در بهترین آموزشگاه طراحی لباس با شیوه های مدرن آموزشی تمام فنون طراحی مد و دوخت انواع لباس ها را به سبکی منحصر به فرد به شما آموزش می دهند. مطمئنا بعد از پشت سر گذاشتن تمام دوره های آموزشی شما برای ورود به عرصه کار و کسب درآمد آماده خواهید بود..

 

نیازی نیست برای کشیدن یک طرح خوب، شما یک طراح حرفه ای باشید. فقط کافیست دوره طراحی لباس را در آموزشگاه های خیاطی تهران با موفقیت پشت سر بگذارید. کافیست طرح خود را با یک دیزاین شیک و عالی و صد البته متناسب با سلیقه مشتری کامل کنید .

 

اگر در طراحی و دیزاین طرح های خود خلاقیت، مد و نظر مشتری و همچنین کمی ذوق و سلیقه را چاشنی کار کنید. علاقه مندان بسیاری برای طراحی و دوخت پیدا خواهید کرد.برخی آموزشگاه های خیاطی تهران امکان برگزاری نمایشگاه فردی و یا گروهی را در پایان دوره های آموزشی خود برای هنرجوها فراهم می کنند. امکان برگزاری نمایشگاه در رزومه کاری هنرجوها بسیار حائز اهمیت است.

 

در کنار برنامه های آموزشی تمرین و پشتکار لازمه پیشرفت برای هر طراح لباس خواهد بود. تمام رشته های هنری با تمرین و ممارست پخته تر و زیباتر خواهند شد. هر چه تعداد طراحی ها و دوخت و دوز شما بیشتر باشد نتیجه کار تمیزتر، شکیل تر و صد البته بدون نقص خواهد شد. همواره دنبال کسب دانش و تجربه بیشتر درباره طراحی و خیاطی باشید. همه مجلات و مقالات مد و فشن را مرور کنید.

 

دیدار از مزون ها میتواند ایده های نو به شما بدهد و ذوق طراحی را در شما بیشتر کند. دانسته های خود را به روز کنید و در آموزشگاه های خیاطی تهران به دنبال کلاس های جدید طراحی و دوخت بگردید و همواره به تجارب خود در زمینه طراحی و دوخت بیفزایید.

بهترین آموزشگاه های خیاطی تهران کدامند؟

کلاس های گروهی طراحی لباس در آموزشگاه خیاطی

 

آیا برای تکمیل دوره آموزش طراحی لباس لازم است آموزش خیاطی را هم فرا گرفت؟

 

اگر در آموزشگاه های خیاطی تهران دوره های طراحی لباس را میگذرانید. ضرورتی ندارد دوره های آموزش خیاطی را نیز سپری کنید. ولی در نظر داشته باشید این دو دوره مکمل یکدیگرند. به این معنا که اگر شما فنون خیاطی را بلد باشید در زمینه طراحی لباس موفق تر عمل خواهید کرد.

 

لازم نیست همه طرح هایی که می کشید را خودتان بر روی پارچه پیاده کنید. ولی در نظر داشته باشید آشنایی شما با مراحل دوخت و زیر و بم های کار خیاطی، کمک شایانی در دیزاین و طراحی به شما خواهد کرد.

 

آشنایی با اصول اولیه خیاطی گذشته از آنکه در آینده شغلی شما تاثیر خوبی می گذارد. مطمئنا وسعت دید شما را نیز افزایش خواهد داد و زمینه ارائه طرح های زیبا و صد البته حرفه ای تر را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

تمام فنون خیاطی و طراحی لباس را در بهترین آموزشگاه های خیاطی تهران بیاموزید. یکی از بهترین و به روزترین آموزشگاه های تهران آکادمی هنر پارس است. دوره های مختلف آموزش طراحی لباس بازیگران،آموزش خیاطی ارزان، آموزش خیاطی ساده در این آموزشگاه برای استفاده علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی بر پاست.

 

این آموزشگاه طبق تمام قوانین سازمان فنی حرفه ای اداره می شود و با مدیریت عالی آماده ارائه خدمات آموزشی به هنرجویان است. با انتخاب این آموزشگاه  که بهترین آموزشگاه طراحی لباس در تهران است موفقیت در خیاطی و طراحی را برای خود رقم بزنید.

 

بازار کار دوره طراحی چگونه است؟

دوره های طراحی لباس در آموزشگاه های خیاطی تهران بین هنرجوها یکی از پرطرفدارترین کلاس هاست.امروزه به رشته طراحی لباس و طراحی مد بسیار بیشتر از گذشته توجه می شود. چرا که نسل جدید با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، با مد روز به خوبی آشنا هستند و به صنعت مد توجه ویژه نشان می دهند.

 

حتی نوع پوشش جوانان نیز تغییر کرده و به سوی ترندهای خاص دنیای مد کشش زیادی پیدا کرده اند.از این رو تولید کنندگان انواع لباس و پوشاک به دنبال افراد ماهر در زمینه طراحی لباس هستند. تا با ایجاد طرح های ویژه و خاص در زمینه تولید لباس و پوشاک تغییرات خوبی در این عرصه به وجود آورند و همه قشرهای جامعه را با توجه به سلایق مختلفی که دارند به خوبی پوشش دهند.

 

شما با گذراندن دوره های طراحی و حرفه ای شدن در این زمینه می توانید برای هنرمندان لباس طراحی کنید تا در فرش قرمزهایی که شرکت می کنند به زیبایی بدرخشند. با درخشش هنرمندی که شما لباسش را طراحی کرده اید. نام شما نیز در زمینه طراحی لباس بر سر زبانها خواهد افتاد و درهای موفقیت یکی پس از دیگری به روی شما باز خواهد شد.

 

آکادمی هنر پارس معتبرترین آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس که دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی است محیطی امن برای هنرجویان خودش آماده کرده که با مراجعه حضوری و یا شرکت در کلاس های مجازی این آموزشگاه دوره های عمومی و تخصصی طراحی و خیاطی رو فرامیگیرید.

 

آدرس:

آکادمی پارس تهران: میدان انقلاب، بعد از جمالزاده شمالی، ابتدای خیابان والعصر، انتهای بن بست علیخانی، پلاک ۱۲، طبقه اول، دوم، سوم

 

آکادمی پارس کرج: عظیمیه، بلوار بسیج، بین نیک نژاد و ندای جنوبی- ساختمان هومن پلاک 179

 

شماره های تماس:

تلفن شعبه کرج :۰۵ ۵۲ ۵۰ ۳۲ ۰۲۶

تلفن شعبه تهران :‏۵۰ ۵۹ ۵۶ ۶۶ ۰۲۱

 

برای اطلاع از قیمت های هر دوره کافیست از مشاوره تلفنی رایگان استفاده کنید و یا به سایت اکادمی هنر پارس مراجعه کنید.