پارس ناز پورتال

بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی یونیزه

بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی یونیزه

دستگاه‌های تصفیه آب بخش مهمی از خانه‌های ما هستند زیرا نقش مهمی در تامین آب خالص دارند. انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب در بازار موجود است. یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده است.

 

دستگاه تصفیه آب قلیایی

 

البته محبوب ترین نوع از دستگاه تصفیه آب خانگی، تصفیه آب اسمز معکوس است. به دلیل اینکه اسمز معکوس میتواند تا حد بسیار زیادی آلودگی های موجود در آب را حذف کند. این نوع از تصفیه آب خانگی به همه مصرف کنندگان آب خانگی توصیه میشود.

 

به طور کلی، دستگاه های تصفیه آب قلیایی برای تصفیه اسیدهای موجود در آب که می توانند برای بدن افراد بسیار مضر باشند، محبوب هستند. در مورد خاصیت های آب قلیایی در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

با استفاده از دستگاه تصفیه آب قلیایی می توانید مطمئن شوید که زندگی خود و افراد مرتبط با شما سالم است و می توانید زندگی سالمی داشته باشید. دستگاه تصفیه آب قلیایی محتوای اسید موجود در آب را خنثی می کند و آب را قلیایی می کند.

 

سطح PH آب را افزایش می دهد که برای بدن انسان مفید است. ممکن است گران به نظر برسد، اما خرید آن تضمین می کند که زندگی سالمی دارید که بدون شک مهمترین چیز است.

 

آب قلیایی چیست؟

 

آب قلیایی معمولا برای بسیاری از افراد به عنوان یک راهکار مناسب پیشنهاد نمیشود. معمولا از دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده آب به عنوان یک راهکار بسیار مناسب برای قلیایی کردن آب استفاده میشود. این آب ممکن است مواد مغذی برای دستیابی به pH قلیایی به آن اضافه شود.

 

آب قلیایی سطح pH بالاتری نسبت به آب معمولی دارد. بنابراین طرفداران می گویند که می تواند اسید را در بدن شما به خصوص معده و جریان خون خنثی کند. برخی می گویند که آب قلیایی می تواند از بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی جلوگیری کند.

 

برخی از مطالعات همچنین نشان می دهد که آب قلیایی ممکن است به کاهش سرعت تحلیل استخوان کمک کند. اما مطالعات بیشتری مورد نیاز است تا مشخص شود که آیا بر تراکم مواد معدنی استخوان تأثیر می‌گذارد یا خیر و آیا این مزیت در دراز مدت ادامه دارد یا خیر.

 

انواع تصفیه آب قلیایی

 

تصفیه آب های قلیایی کننده بسیاری در بازار ایران وجود دارند. اما نکته ای که هست، آن است که بسیاری از آنها قابلیت های کامل یک دستگاه قلیایی کننده آب را ندارند. به این معنی که فقط و فقط یک عدد فیلتر قلیایی به آنها افزوده شده است و نمیتواند به طور کامل خاصیت قلیایی را به آب اضافه کند.

 

دستگاه های نام برده شده دارای قیمت کمتری نسبت به دستگاه های تخصصی تر هستند.اما دستگاه تصفیه آب تخصصی برای قلیایی کردن آب به ندرت در ایران وجود دارد. یکی از این دستگاه ها، بیونتک مدل 207D است.

 

بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی

 

همانطور که گفته شد، استفاده از یک دستگاه تصفیه آب قلیایی با کیفیت که بتواند امکانات زیادی را در اختیار ما بگذارد، قیمت بالایی دارد. اما اگر به دنبال یک دستگاه با قابلیت های بسیار خوب هستید، تصفیه آب یونیزه قلیایی برای شما مناسب است.

 

دستگاه تصفیه آب قلیایی بیونتک، یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای امکانات قلیایی کردن در جهان است. امکانات خارق العاده این دستگاه در ادامه برای شما تشریح خواهد شد.

 

مشخصات بهترین تصفیه آب یونایزر

 

تصفیه آب یونایزر قلیایی بیونتک بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی ساز موجود در ایران است. این دستگاه به طور کلی دارای امکانات زیر است:

 

1- دکمه نوشیدن آب مناسب برای شیشه شیر کودک

2- قابلیت تنظیم آب قلیایی از سطح pH هفت تا دوازده

3- دارای دکمه ای برای شستن میوه و سبزیجات

4- دکمه مناسب برای لایه برداری صورت

5- و بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد دیگر

 

از کجا تصفیه آب قلیایی بخریم؟

بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی یونیزه

مرکزی که از آن به خرید دستگاه قلیایی میپردازید، اهمیت بسیار زیادی دارد. به دلیل اینکه همانطور که گفتیم، دستگاه های بسیاری وجود دارند که در آن امکان قلیایی کردن آب وجود دارد. به همین دلیل برای اینکه به دام کلاهبرداران نیفتید، بهتر است از یک مرکز معتبر و ترجیحا از یک شرکت ثبت شده اقدام به خرید تصفیه آب کنید.

 

تصفیه آب پاکاب گستر یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مراکز فروش تصفیه آب خانگی در ایران است. این شرکت از سال 1388 شروع به عرضه دستگاه تصفیه آب و خدمات تصفیه آب به مشتریان خود کرده است.

 

برای اطلاع بیشتر از قیمت دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس و قلیایی میتوانید به سایت این شرکت به نشانی https://www.digipakab.com مراجعه کنید.