پارس ناز پورتال

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
بهترین ستاره های سینما را سال 2017

بهترین ستاره های سینما را سال 2017 

برترین هاي سینمای جهان به انتخاب سایت بزرگ imdb رابه شما معرفی می‌کنیم که بازیگران ناآشنا در بین انها زیاد هستند. درروزهای پایانی سال 2017 مثل هر سال، وب سایت آی‌ام‌دی‌بی ستاره هاي برتر سال 2017 را معرفی کرده است. نحوه انتخاب این ستاره ها، بررسی چارت /ستاره سنج/ هفتگی «IMDbPro» و انتخاب چهره هایي

 

است که به طور مداوم طی سال جاری دراین چارت قرار گرفتند. رنکینگ این وب سایت بر اساس بازدید واقعی از صفحه هاي مربوط به هر یک از این چهره ها در وب سایت IMDb بوده است. جالب است بدانید که بیش از 250 میلیون بازدید منحصر بفرد به‌ صورت ماهانه از این صفحات صورت گرفته است.

 

10. کاترین لنگفورد

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

بنظر می‌رسد هیچ سریال تلویزیونی جدید دیگری مثل سریال «13 علت برای این که» طی سال جاري، سر و صدا نکرده است. در فصل اول این سریال، شاهد آن بودیم که رویدادهایی رخداد افتاد که منجر به آن شد که هانا بیکر تصمیم بگیرد به زندگی اش پایان دهد و بیننده این سریال کاملاً تحت تأثیر پیچیدگی و اصالتی قرار گرفت که کاترین لنگفورد دراین نقش از خود نشان داد و باعث شد که این سریال یکی از مهم‌ترین و جذاب ترین سریالهای سال جاري شود.

 

نخستین بار است که لنگفورد در لیست سالانه ده ستاره برتر آی‌ام‌دی‌بیقرار می‌گیرد و البته قدم عاقلانه بعدی وی این بود که نقش لي برک را در فیلم «با عشق، سایمون» را قبول کرد. دراین فیلم وی نقش برترین دوست سایمون اسپیر «با بازی نیک رابینسون» را ایفا می‌نماید.

 

9. سوفیا بوتلا

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

سوفیا بوتلا در فیلم «مومیایی» با چهره اي کاملاً تازه، محبوبیت خودرا در بین طرفداران فیلمهای اکشن افزایش داد و شکی وجود ندارد که بینندگان از دیدن نقش آفرینی او درکنار شارلیز ترون در فیلم «بلوند اتمی» کاملاً لذت بردند. بهمین علت است که این ستاره نوظهور که فیلمهای بعدی اش، «هتل آرتمیس» و «فارن هایت 451» هستند، دو سال پی در پی است که در لیست ده ستاره برتر ما قرار دارد.

 

8. دن استیونز

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

این ستاره سابق سریال «دانتون ابی» سال جاري در همه ی جا دیده شد و باوجود محبوبیت و البته جذابیت ذاتی اش، هرگز از دیدنش در مراسم مختلف خسته نشدیم. استیونز که در فیلم «دیو و دلبر» خوب درخشید و استعدادش را نشان داد، در سریال «لژیون» ثابت کرد که توانایی جان بخشیدن به هر نقشی حتی کاراکترهای روانی و مشکل دار را هم دارد. استیونز که ستاره واقعی مدرنی است، احتمالاً بین کارهای سریالی و سینمایی تعادل خوبی برقرار خواهد کرد.

 

7. آنا دِ آرماس

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

بازی در نقش یک ربات و نشان دادن احساس از سمت آن، کار هر بازیگری نیست و بی علت نیست که در فیلم «بلید رانر 2049» شاهد آن بودیم که کی «با بازی رایان گاسلینگ» مایل بود رابطه عمیق تری با جوی «دِ آرماس» داشته باشد. رابطه تراژیک این دو، نقطه روشنی در یکی از برترین و سوزآور ترین فیلمهای

 

سینمای سال جاري است. به عقیده ما، حضور د آرماس در فیلم «اوردرایو» علت قرار گرفتن این فیلم درجه دوی کم بودجه در چارت /فیلم سنج/ آی‌‌ام‌دی‌بی در پائیز سال جاري است.

 

6. پام کلمنتیئف

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

با گسترش دنیای سینمایی مارول، کاراکترهای جدیدی مثل مانتیس معرفی میشوند که جدید ترین عضو «نگهبانان کهکشان» است. بازی پام کلمنتیئف دراین دنباله پرفروش، فاکتور عجیب غریبی خودرا حفظ کرده و باعث شده که این هنرپیشه نوظهور یکی از جدید ترین چهره هاي لیست حاضر شود.

 

هنوز نمی‌دانیم که نقش او در فیلم «انتقامجویان: جنگ ابدیت» چه میزان کلیدی است، ولی اگر او درسال آینده نیز دراین لیست قرار بگیرد، تعجب نخواهیم کرد، به خصوص اگر تعادل خوبی بین نقش هاي سینمایی جهان مارول و فیلمهای خوب مستقلی مثل «اینگرید به غرب میرود» برقرار نماید.

 

5. بیل اسکارزگارد

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

بیل اسکارزگارد و استعداد مخصوصاً و ممتازش «و همینطور چهره خاصش که مخصوص خانواده اسکارزگارد است» باعث شده که او یکی از شناخته شده ترین چهره هاي سال جاري شود، حتی از پشت گریم هاي سنگین و کاراکترهای ترسناکی مثل دلقک هاي قاتل. با القای کاراکتری

 

آیکونیک با روحیه اي بدجنس و وحشتناک، اسکارزگارد باعث شد که فیلم سینمایی وحشتناک «آن» با فروش حدود 700 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی، مبدل به پیروز ترین فیلم سال جاري شود. این بلاک باستر همینطور جزو پربحث ترین فیلمهای سال بود، در حالیکه ژانر وحشتناک سال جاري نزول عظیمی را تجربه میکرد.

 

4. الکساندرا داداریو

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

با عملکردی استثنائی می‌توان گفت که الکساندرا داداریو توانست با تداوم کارهای خوبش، برای دومین بار در لیست ده ستاره برتر سال وب سایت آی‌ام‌دی‌بیقرار بگیرد. فیلم سینمایی مهم داداریو درسال جاری «گارد ساحلی» بود که طرح اصلی اش درسال 2017 بودو دقت آنلاین زیادی رابه خود جلب کرد،

 

ولی در باکس آفیس خوب عمل نکرد. جدا از صحنه هاي طنز درکنار زک افران، داداریو را سال جاري در «منزل» دیدیم که حضوری کوتاه داشت و همینطور کمدی مستقل «توقفگاه»، به کارگردانی ویلیام اچ. میسی، که در آن با کیت آپتون همبازی بود.

 

3. امیلیا کلارک

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

مادر اژدهایان که سال جاري در فصل یکی مانده به آخر سریال «بازی تاج و تخت» درخشید، در لیست سال جاري وب سایت آی‌ام‌دی‌بی، یک رتبه سقوط کرده است. این فصل برای دنریس تارگرین، فصل دشواری بود، زیرا وی به ارتش لنیسترها حمله کرد و نه تنها با ملکه سرسی رو در رو شد،

 

بلکه برخوردی دورادور با سلطان شب و ارتش وایت واکر ها نیز داشت و البته قضیه از دست دادن ویسریون نیز هست که درمورد اش حرف نزنیم بهتر است. فیلم بعدی بانو کلارک، قبل از فصل پایانی سریال GoT، فیلم «سولو: یک حکايت از جنگ ستارگان» خواهد بود.

 

2. تام هاردی

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

گذشته از بستن قرارداد با دنیای سینمایی مارول «MCU» برای بازی در نقش ادی براک در فیلم «ونوم»، سال جاري تام هاردی برای طرفداران خود چه ارمغانی داشت؟ مهمتر از همه ی این که هاردی سریال «تابو» را ارائه کرد که فصل اول متمایز و بسیار جذابی داشت و همینطور در تیم بازیگران فیلم «دانکرک» قرار داشت

 

که احتمال دارد برنده جایزه اسکار برترین فیلم سال جاري شود. همینطور طرفداران دنیای جنگ ستارگان رابا این خبر که احتمال دارد نقش یک استورم تروپر را در اپیزود هشتم این سری فیلم ها بازی کند، غافلگیر کرد. همینطور پس از ماه ها گمانه زنی، هاردی اعلام کرد که قرار است در فصل چهارم سریال «پیکی بلایندرز» بازی کند. همه ی این مانورها باعث شدند که تام هاردی در لیست سال جاري ده ستاره برتر سال 2017، دو رتبه صعود کند.

 

1. گل گدوت

بهترین ستاره های سینما را سال 2017

یکسال پیش، کمتر کسی می توانست حدس بزند که فیلم «زن شگفت انگیز» مبدل به الگویی عالی از چگونگی تولید یک فیلم ابرقهرمانی تقریبا بی نقص میشود و حضور گل گدوت در دنیای سینمایی دی سی «DCEU» مبدل به ارزشمندترین سرمایه می‌گردد. این پرنس آمازونی که ملکه همه ی موجودات ابرقهرمانی شده، به رتبه اول لیست ده ستاره برتر سال 2017 وب سایت آی‌ام‌دی‌بی صعود کرد.