پارس ناز پورتال

بهترین مدل های 2019 مو چتری مد سال 98

بهترین مدل های 2019 مو چتری مد سال 98

مدل های مو چتری مد سال

برترین و زیباترین مدلهای موی زنانه چتری را برای شما به نمایش درآورده ایم که می‌توانید متناسب با استایل صورت خود آنها را ست کنید. مدل موی چتری در بین زنان و دختران طرفداران بسیاری دارد چرا که اضافه بر جوانتر نشان دادن جذابیت خاصی به چشمهای افراد می‌دهد . به گزارش ایران ناز چتری مدلهای متفاوتی دارد که با دقت به فرم صورت و جنس موها می توانیدانتخاب کنید‎.چتری ها از جمله مدلهای مویی هست که همه ي وقت مطرح و محبوب بوده.

 

با این که چتری ها مدل هایي میباشند که از قبل طرفداران زیادی داشته هست اما هیچگاه از مد نیفتاده هست.چتری مدلهای متفاوتی دارد که شما با دقت به فرم صورت و نوع و جنس موهایتان میتوانید یکی از آنها را گزینش کنید و چهره اي اخیر و متفاوت برای خود بسازید.

 

چتری صاف و یکدست
بهترین مدل های 2019 مو چتری مد سال 98

این مدل چتری به شکلی هست که کاملا صاف روی پیشانی قرار می‌گیرد. این مدل معمولا تا روی ابرو ادامه دارد حتی بعضی علاقه مند میباشند بلندتر از آن نیز باشد. چتری هاي صاف باعث میشوند دقت به فرم صورت و چشم ها جلب شود. این مدل چتری برای مو هاي سبک و نازک مناسب هست . نرمی و لختی مو باعث میشود چتری صاف و منظم بایستد.

 

چتری نامنظم

بهترین مدل های 2019 مو چتری مد سال 98

چتری هایي که به صورت حالت دار و نامنظم در صورت قرار میگیرند برای مو هاي پر و ضخیم مناسب هست. این مدل چتری نیز روی پیشانی را می پوشاند اما همانند چتری هاي مدل قبل صاف و یکدست نیست. در این مدل معمولا قسمتی از سنگینی مو با کوتاهی هاي نامنظم گرفته میشود و مو حالت بیشتری نسبت به مدل چتری هاي صاف دارد. هرچند همانند چتری هاي صاف، این مدل چتری نیز دقت را به چشم ها و فرم صورت جلب می‌کند.

 

چتری خیلی کوتاه یا پیکسی

بهترین مدل های 2019 مو چتری مد سال 98

این مدل چتری فقط قسمت کمی از بالای پیشانی را می پوشاند. این مدل چتری برای افرادی که فرم صورتشان حالت بیضی دارد مناسب هست. چتری هاي خیلی کوتاه با مو هاي کوتاه سازگاری بیشتری دارند. چتری کوتاه صورت را بازتر و روشن تر نشان میدهند.

 

چتری نامتقارن

بهترین مدل های 2019 مو چتری مد سال 98

این مدل چتری با چتری هایي که به یک سو قرار میگیرند متفاوت هست، در این مدل به جای این که موها را از سمتی به سمت دیگر بیاورید، به همان شکل که مو در صورت قرار گرفته هست نامتقارن کوتاه میشوند و شکلی ایجاد میکنند که گویا موها را به یک سمت شانه کرده اید. این مدل بسیار دقت را به خود جلب می‌کند چرا که خیلی فشن و مدلی اخیر هست.

 

چتری جدا شده

بهترین مدل های 2019 مو چتری مد سال 98

این چتری معمولا فرق از وسط میباشند برای همین به آنها چتری هاي جداشده می‌گویند چرا که از وسط از یکدیگر جدا شده و به دو قسمت تقسیم میشوند. این مدل چتری معمولا برای مواقعی که چتری هاي شما بلندتر از حد ابروها میشود، مناسب هست.