پارس ناز پورتال

بهترین هتل های کیش از نظر دسترسی

بهترین هتل های کیش از نظر دسترسی

از آن جا که زمان شما در سفر کوتاه است، موقعیت مکانی و دسترسی هتل محل اقامت شما مساله بسیار مهمی است که قبل از انتخاب باید در نظر بگیرید. اگر دسترسی هتل شما خوب نباشد، زمان زیادی را برای رفتن به مراکز خرید و جاذبه‎های گردشگری از دست خواهید داد.

 

از این رو بهتر است یک هتل در کنار امکانات خوب، دسترسی خوبی نیز داشته باشد. در این مطلب با بهترین هتل‌های کیش از نظر دسترسی مانند هتل میراژ کیش و دیگر هتل‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

هتل میراژ کیش

 

هتل میراژ کیش یکی از هتل‌های 5 ستاره و با کیفیت در جزیره است که در سال 1397 تاسیس شد. با توجه به نوساز بودن این هتل، همه چیز از ساختمان و سازه تا امکانات عالی و درجه یک است. هتل میراژ کیش 8 طبقه بوده و 178 واحد اقامتی لوکس و فول امکانات در اختیار مسافران خود قرار داده است تا بتوانند متناسب با نیاز، سلیقه و البته تعداد مسافران آن‎ها را انتخاب کنند.

 

هتل میراژ کیش در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده و شما یک چشم انداز زیبا روبه دریا خواهید داشت. از طرف دیگر این هتل دارای یک دسترسی ساده و سریع به مراکز خرید و جاذبه‎های توریستی کیش است و می‌توانید در زمان کوتاهی خود را به آن‌ها برسانید.

 

هتل داریوش کیش

 

یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش از نظر دسترسی و البته امکانات، هتل داریوش کیش است. این هتل نیز مانند هتل میراژ کیش یکی از هتل‌های 5 ستاره جزیره بوده که معماری بسیار خاص و زیبا به سبک امپراطوری بزرگ هخامنشی دارد. این هتل در میدان داریوش واقع شده و دسترسی عالی به تمامی مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری جزیره دارد.

 

این هتل در سال 1382 در شمال شرق جزیره زیبای کیش ساخته شد تا تمدن و فرهنگ غنی ایرانی را به رخ جهانیان بکشد. این هتل موزه دارای 184 اتاق و سوئیت مختلف است که همگی دارای چشم اندازی زیبا به باغ و دریا بوده و فول امکانات و بسیار راحت و مجلل هستند. هتل مارینا پارک کیش یکی دیگر از هتل های خوب کیش می باشد که یکبار اقامت در این هتل به یاد ماندنی خواهد بود.

بهترین هتل های کیش از نظر دسترسی

هتل لوکس بین الملل

 

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره کیش که از نظر دسترسی نیز موقعیت بسیار عالی دارد، هتل لوکس بین الملل این جزیره است. این هتل مانند نامش بسیار لوکس و لاکچری است و شما می‌توانید یک اقامت شاهانه را در آن تجربه کنید.

 

این هتل در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا واقع شده و نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری کیش مانند مرکز همایش‌های بین المللی، مجموعه کیبل اسکی، اسکله تفریحی و مراکز خریدی مانند مروارید و ونوس آن را به یکی از هتل‌های پرطرفدار تبدیل کرده است. این هتل در مساحت 16 هزار متر مربع و در 13 طبقه ساخته شده است. شما می‌توانید برای اقامت یکی از 342 واحد و یا سوئیت آن را انتخاب کنید.

 

هتل مجلل پانوراما

 

هتل پانوراما کیش با قرار گرفتن در میدان ساحل و ابتدای بلوار رودکی، یکی از بهترین هتل‌های کیش از نظر موقعیت مکانی به شمار می‌رود. در کنار موقعیت مکانی خوب این هتل با داشتن امکاناتی مانند اتاق‌های فول امکانات، استخر، سونا و جکوزی، رستوران، سالن بدنسازی و قیمت مناسب می‎تواند یک انتخاب عالی برای مسافران به شمار رود. نزدیک‌ترین مراکز خرید به این هتل زیتون، مرکز خرید تجاری کیش و مروارید است که می‌توانید در زمان کوتاهی و حتی با پای پیاده خودتان را به آن‌ها برسانید.

 

هتل شایگان کیش

 

نام دیگری که در لیست بهترین هتل‌های مشهد از نظر موقعیت مکانی قرار می‌گیرد، هتل شایگان است. این هتل نیز مانند هتل میراژ کیش 5 ستاره بوده و در ابتدای بلوار رودکی، پشت بازار پانیذ واقع شده است. این هتل به مراکز خرید پردیس 1 و 2 و بازار پانیذ بسیار نزدیک بوده و می‌توانید پیاده نیز خود را از هتل به آن جا برسانید. این هتل 5 ستاره در 3 طبقه ساخته شده و دارای 130 اتاق و سوئیت بسیار عالی و فول امکانات است.

بهترین هتل های کیش از نظر دسترسی

هتل پارمیس

 

هتل پارمیس در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس واقع شده و یک هتل 5 ستاره لوکس و عالی برای اقامت است. این هتل فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده و تا کنون توانسته مسافران زیادی را پذیرش کند.

 

این هتل در 7 طبقه ساخته شده و 168 اتاق و سوئیت عالی دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به 4 رستوران و یک کافی شاپ عالی، استخر و جکوزی، فضای سبز، اتاق کنفرانس و خدمات دیگر اشاره کرد. با اقامت در هتل پارمیس به جاذبه‌های توریستی مانند کارتینگ و اسکله تفریحی و مراکز خریدی مانند ونوس، مریم و پردیس 1 و 2 نزدیک است.

 

هتل شایلی کیش

 

اگر به دنبال یک هتل با موقعیت دسترسی عالی، امکانات خوب و قیمت مناسب هستید، هتل 3 ستاره شایلی کیش می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این هتل در بلوار دریا واقع شده و 39 سوئیت و اتاق برای اقامت مسافران دارد.

 

امکانات این هتل را با وجود 3 ستاره بودن می‌توان با هتل میراژ کیش مقایسه کرد. این هتل به مراکز خریدی مانند مروارید، مریم، زیتون و جاذبه‌های گردشگری مانند کشتی یونانی، پارک دلفین‌ها، هندورابی بسیار نزدیک است.